این بسته آموزشی مناسب برای مبتدیان پایتون فقط 40 دلار برای مدت زمان محدود است

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

وقتی همه این مزایا را همراه با هزینه پایین ثبت نام – فقط 40 دلار برای مدت محدود – همراه کنید، بسته مگا گواهینامه برنامه نویسی پریمیوم پایتون 2023 یک گزینه کم خطر و با پاداش بالا است که ارزش بررسی را دارد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-beginner-friendly-python-training-bundle-is-just-40-for-a-limited-time/#ftag=RSSbaffb68این بسته آموزشی راحت مبتنی بر وب یکی از ساده ترین راه ها برای مبتدیان برای یادگیری نحوه کدنویسی با پایتون است. این شامل چهارده دوره است که دانش آموزان را با مبانی زبان آشنا می کند و به تدریج آنها را از طریق برنامه های متنوع آن می برد. در پایان، دانش آموزان می توانند انتظار داشته باشند که درک پیشرفته ای از پلت فرم داشته باشند، بنابراین آنها قادر خواهند بود شروع به توسعه برنامه های خود کنند از ابتدا

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

حتی بهتر از آن، این دوره ها همه توسط متخصصان کدنویسی پایتون تسهیل می شوند – مانند جوزف دلگادیلو و پل اشون – و هر یک به شدت توسط دانشجویان گذشته توصیه می شود. هر مدرس در 14 دوره ارائه شده امتیاز کامل 5 از 5 ستاره را دریافت کرده است، که به این معنی است که کیفیت آموزش تقریباً بهترین است که احتمالاً در هر جایی پیدا می کنید.

چیزی که این بسته را از فرصت های یادگیری سنتی متمایز می کند این است که بسیار معمولی است. هیچ جلسه کلاس فیزیکی برای شرکت وجود ندارد، بنابراین می توانید وارد شوید و هر چه راحت تر یاد بگیرید. و از آنجایی که از دسترسی مادام العمر لذت خواهید برد، می توانید تا زمانی که بخواهید کل کار را تکمیل کنید. این همچنین به این معنی است که هیچ مهلتی برای مبارزه وجود ندارد، که اگر در یک محیط کلاس درس سنتی پیشرفت نکنید، ایده آل است.

تا آنجایی که زبان های کدنویسی پیش می روند، پایتون یکی از مرتبط ترین آنهاست. به این دلیل که برای بسیاری از برنامه‌های کاربردی مختلف، از توسعه اپلیکیشن و علم داده گرفته تا امنیت سایبری استفاده می‌شود. خواستن پایتون را در خانه یاد بگیرید بدون سرمایه گذاری هزاران نفر در شهریه مدرسه؟ سپس بسته مگا گواهینامه برنامه نویسی Python Premium 2023 که فقط با 40 دلار به خوانندگان ارائه می شود، یک جایگزین عالی است.