این باتری‌های مینی V-mount برای عکاسان و خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین بهتر از پاوربانک‌ها هستند

سپس این واقعیت وجود دارد که آنها آنچه را که ادعا می کنند انجام می دهند. من زمان زیادی را صرف اطمینان از صادق بودن تولیدکنندگان می کنم.

امروزه، V-mount توسط عکاسان و فیلمبرداران به عنوان راهی برای تغذیه دوربین ها، مانیتورها و سایر دستگاه های خود انتخاب می شود. یک باتری V-mount می‌تواند چندین دستگاه را تغذیه کند، بنابراین نیازی نیست نگران مراقبت از باتری‌های متعدد باشید، آنها را در صورت کم شدن شارژ تعویض کنید و همه آنها را شارژ نگه دارید. شما فقط یک باتری برای مراقبت دارید.

در اینجا هیچ خروجی برق اغراق آمیزی وجود ندارد و هیچ ظرفیت تخیلی وجود ندارد.

توجه به جزئیات کوچک را نیز دوست دارم. رزوه‌های پیچی در صفحه مانت V تعبیه شده است تا انعطاف‌پذیری بیشتری در اتصال ایجاد کند، درهای لاستیکی روی پورت‌ها به خوبی قرار می‌گیرند و احساس نمی‌کنند که در حال شکستن هستند، و همچنین سوراخ‌هایی برای رزوه‌کشی بند وجود دارد. باتری.

جک های بشکه ای خروجی 8 ولت و 12 ولت DC وجود دارد که کاربردهای گسترده ای در هنگام برخورد با تجهیزات عکس، فیلم و صدا دارند. یک خروجی D-Tap وجود دارد که دوباره برای تامین انرژی طیف وسیعی از دستگاه ها استفاده می شود (من از D-Tap برای تامین انرژی خود استفاده می کنم. دوربین بدون آینه سونی A7IV هنگامی که از آن برای ویدیو همراه با استفاده می شود Atomos Ninja V مانیتور خارجی).

با چند دلار می توانید پاوربانک بخرید. و ممکن است کار کند. اگر خوش شانس باشی.

باتری های مدرن V-mount این را تغییر می دهند.

باتری های مینی VB50 و VB99 SmallRig VB50

پورت های USB-A و USB-C نیز وجود دارد. این درگاه USB-C نه تنها برای شارژ دستگاه‌ها بسیار مفید است، بلکه یک راه سریع و راحت برای شارژ باتری V-mount بدون نیاز به شارژر خاص است.

صفحه نمایش OLED در SmallRig VB99 نمای کلی خوبی از آنچه در حال وقوع است ارائه می دهد.

آدریان کینگزلی هیوز

چرا SmallRig VB50/VB99 برای عکاسان مدرن و اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین عالی هستند

“V-mount” که نام باتری های V-mount را می دهد

آدریان کینگزلی هیوز

پایه V که در ابتدا توسط سونی ساخته شد، به استانداردی تبدیل شد که اکنون در انواع تجهیزات غیر سونی، دوربین های تغذیه کننده، نورپردازی، نمایشگرها، میکروفون ها و سایر دستگاه ها یافت می شود.

در جلو صفحه نمایش OLED وجود دارد که اطلاعات باتری را نمایش می دهد. روشن نیست، اما این به دلیل طراحی است، زیرا آخرین چیزی که در مجموعه های ویدیویی یا عکس می خواهید، یک پانل درخشان است که نور تصادفی را اضافه می کند!

در طول سال گذشته، متوجه شده‌ام که باتری‌های V-mount به پاوربانک‌های چند منظوره تبدیل شده‌اند که نه تنها خروجی‌های برقی را که از باتری‌های V-mount انتظار دارید، دارند، بلکه USB-A و USB-C را نیز اضافه کرده‌اند. .

باتری‌های V-mount قدیمی‌تر نیز سنگین و بزرگ بودند، بنابراین شما واقعاً نمی‌خواهید تعداد زیادی از آنها را با خود حمل کنید.

این نوع چیزها فقط بی فایده است.

این باتری ها سخت هستند و برای استفاده توسط افرادی طراحی شده اند که آنقدرها مراقب چیزها نیستند. قسمت بیرونی یک پلی کربنات مقاوم در برابر آتش است که به شدت ضربه می زند، و درگاه ها با محافظ های لاستیکی پوشانده شده اند تا از ورود خاک و گرد و غبار به داخل جلوگیری کنند (البته توجه داشته باشید که این ها ضد آب نیستند). دمای کاری آنها بین -10 تا 45 درجه سانتیگراد (14 درجه فارنهایت – 113 درجه فارنهایت) است که به آنها انعطاف پذیری زیادی در فضای باز می دهد.

پورت D-Tap

آدریان کینگزلی هیوز

همچنین یک VB155 آینده با حداکثر خروجی 155Wh/155W وجود دارد، اما من هنوز فرصتی برای آزمایش این باتری نداشته‌ام.

آنها را “مینی” می نامند زیرا حدود 30٪ کوچکتر از باتری های V-mount استاندارد هستند، با این حال هنوز تمام ویژگی هایی را که متخصصان از V-mount انتظار دارند حفظ کرده و دارای ویژگی های اضافی هستند.

سپس کیفیت ساخت وجود دارد.

اما چند ایراد به V-mount وجود داشته است. به طور خاص، آنها بزرگ و سنگین بودند، و شما برای شارژ مجدد آنها به یک شارژر خاص نیاز داشتید، به این معنی که مگر اینکه شما یک حرفه ای مایل به صرف مقدار زیادی پول نقد نباشید، خرید آنها بسیار گران بود. مثلا:

تکامل باتری های V-mount

این نه تنها آنها را واقعاً همه کاره می کند، بلکه هزینه استفاده از آنها را نیز کاهش می دهد.

شما دقیقاً همان چیزی را دریافت می کنید که برای آن هزینه می کنید.

صفحه نمایش OLED در SmallRig VB99 نمای کلی خوبی از آنچه در حال انجام است ارائه می دهد

اول، باتری‌های V-mount به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انرژی را از طریق خروجی‌های متعدد ارائه دهند. تعداد دفعاتی که پاور بانکی را دیده‌ام که پر از پورت است، از دست داده‌ام، اما به محض اینکه بخواهید از بیش از یک پورت استفاده کنید، خروجی برق ناپایدار می‌شود.

این باتری ها ارزان نیستند — SmallRig VB50 179 دلار است، در حالی که VB99 279 دلار است (VB155 379 دلار خواهد بود). VB50 و VB99 در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس هستند و به زودی عرضه خواهند شد، در حالی که VB155 برای عرضه در ماه اکتبر برنامه ریزی شده است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/these-mini-v-mount-batteries-are-the-perfect-power-banks-for-photographers-and-drone-pilots/#ftag=RSSbaffb68

اگر برای فعالیت های خارج از شبکه خود به پاوربانک نیاز دارم، این زمانی است که به چیزی حرفه ای تر روی می آورم. باتری های V-mount.

آنها بسته های باتری قابل شارژی هستند که دارای پایه خاصی برای اتصال آنها به تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری هستند.

خوب، بسیاری از افراد حرفه ای با استفاده از V-mount شروع کردند زیرا چیزی که آنها دارند به آن نیاز داشت. این یک راه قابل اعتماد برای تغذیه دستگاه ها در زمانی که برق اصلی در دسترس نبود بود.

صفحه SmallRig V-mount

آدریان کینگزلی هیوز

صفحه SmallRig V-mount متصل به باتری

اضافه شدن پورت USB-C به این معنی است که نه تنها یک پورت پرقدرت دارید، بلکه راهی برای شارژ سریع باتری V-mount بدون نیاز به شارژر سفارشی نیز دارید.

گیره مینی V-mount SmallRig

آدریان کینگزلی هیوز

می توانید ضمیمه کنید انواع صفحات و آداپتورهای V-mount.

این باتری‌های SmallRig V-mount برق را در مواقعی که من به آن نیاز دارم ارائه می‌دهند. این یک اولویت است.

سپس می توانید یک پاوربانک مناسب از شرکت هایی مانند انکر یا زنده ماندن و محصولی را دریافت کنید که هزینه بیشتری برای شما داشته باشد، اما می دانید که کار می کند، خوب کار می کند و سال ها خدمت به شما می دهد.

عکاسی از خانه‌ای گرد در عمیق‌ترین و تاریک‌ترین ولز، با باتری کوچک V-mount SmallRig که تجهیزات من را تغذیه می‌کند

گیره مینی V-mount SmallRig

لمس های خوب

ارزان نیست، اما ارزش پول را دارد

چندین ویژگی وجود دارد که من در این باتری های SmallRig V-mount دوست دارم.

عکاسی از خانه‌ای گرد در عمیق‌ترین و تاریک‌ترین ولز، با باتری کوچک V-mount SmallRig که تجهیزات من را تغذیه می‌کند

ZDNET/آدریان کینگزلی هیوز

صفحه SmallRig V-mount متصل به باتری

آدریان کینگزلی هیوز

باتری های کوچک VB50 و VB99 SmallRig VB50 و VB99 را وارد کنید. اینها به ترتیب دارای ظرفیت 50 وات ساعت / حداکثر خروجی 50 وات و ظرفیت 99 وات ساعت / حداکثر خروجی 99 وات هستند.

تعداد زیادی پورت

آدریان کینگزلی هیوز
این "V-mount" که نام باتری های V-mount را می دهد

ماهیت “مینی” این باتری ها نیز واقعا قابل تقدیر است. پهپادها و دوربین های مدرن به قدرت زیادی نیاز دارند و باتری ها می توانند بخش بزرگی از باری باشند که من حمل می کنم.

مشخصات باتری SmallRig VB99 Mini V-mount

مشخصات باتری SmallRig VB99 Mini V-mount

آدریان کینگزلی هیوز

این نام از شکل صفحه قفلی است که برای اتصال این باتری به دستگاه ها یا پایه ها استفاده می شود. به شکل V است.