اینها 5 وسیله ضروری من برای سفر کاری هستند

بزرگترین شکایت من در مورد آن این است که چقدر سنگین است. به همین دلیل از اکثر پریزهای دیواری خارج می شود، به همین دلیل است که Anker دارای صفحه ای است که در اطراف آداپتور قرار می گیرد و دارای یک دسته مکنده کوچک برای نگه داشتن آن در برابر دیوار است. این یک قطعه اضافی است، و اگرچه مشکل بزرگی نیست، اما به نوعی دردسرساز است.

Apple AirTags

همچنین: فناوری شارژ گالیوم نیترید (GaN) چیست؟

Apple AirTags روی سطح

جیسون هینر/ZDNET
من این را به عادت تبدیل کرده ام که در سفر هرگز به وای فای هتل وصل نمی شوم. با این حال، اخیراً بعد از اینکه من راه‌اندازی کردم و یاد گرفتم چگونه از یک فایروال قابل حمل استفاده کنم، این موضوع تغییر کرد. Firewalla Purple می تواند به یک شبکه موجود، مانند Wi-Fi یا اترنت هتل شما متصل شود، و سپس یک شبکه Wi-Fi ثانویه برای شما ایجاد کند تا همه دستگاه های خود را متصل کنید.

Apple MacBook Air (M2، 2022) روی سطح چوبی

تصویر: کلیف جوزف/ZDNET

من iPad Mini را دقیقاً به عنوان دستگاهی می‌دانم که برای ایجاد و مدیریت یادداشت‌ها یا خواندن اخبار، کتاب‌های Kindle یا محتوای مشابه استفاده می‌شود. این واقعا تبلت ایده آلی برای مصرف اطلاعات است.

شارژر Anker 747

من از نسخه 2022 مک بوک ایر اپل استفاده می کنم زیرا نه تنها به اندازه کافی قدرتمند است که تقریباً هر کاری را که نیاز دارم انجام دهد، بلکه بسیار سبک و جمع و جور است.

آی‌پد مینی یک محصول نسبتاً جدید به وسایل سفر من است. من کارکرده خریدم آیپد مینی نسل ششم برای استفاده به عنوان یک تبلت اختصاصی یادداشت برداری دیجیتال. من دارم یک نسل دوم مداد اپلالبته همراه با الف محافظ صفحه نمایش کاغذی به جای اینکه هنگام نوشتن روی آن سطحی لغزنده به نمایشگر احساس کاغذ مانندی واقعی به صفحه نمایش می دهد.

حتی با وجود بریدگی روی نمایشگر، طراحی جدید را خیلی دوست دارم. به طرز چشمگیری نازک است و آزاد کردن دو درگاه USB-C با بازگرداندن کانکتور شارژ MagSafe چیزی است که من از آن استقبال می کنم.

راستش را بخواهید اولین باری که با آن به مسافرت رفتم، مجبور شدم دو بار کوله پشتی ام را چک کنم تا مطمئن شوم که آن را جا نگذاشته ام. من نمی توانم همان را در مورد قرار دادن من بگویم آیپد پرو با صفحه کلید جادویی در کوله پشتی من

iPad Mini نسل ششم روی پس‌زمینه آبی

جیسون سیپریانی/ZDNET

در حالی که یک Apple AirTag از گم شدن هیچ یک از چمدان هایم جلوگیری نمی کند، حداقل می دانم چمدان یا کوله پشتی من کجاست و شاید بتوانم به شرکت هواپیمایی کمک کنم تا کیف را پیدا کند و سریع آن را بازیابی کند. و شاید کمتر آسیب ببیند؟

اگر بیش از حد محتاط یا پارانوئید هستید (مثل من) در مورد امنیت اینترنت خود، بنفش یک وسیله مسافرتی فوق العاده می سازد.

اپل آیپد مینی

از فناوری GaNPrime Anker استفاده می کند تا در صورت نیاز، مقدار مناسبی از برق را به دستگاه هایی که به آن نیاز دارند، ارائه دهد. بنابراین، برای مثال، می‌توانم مک‌بوک‌ایر، آی‌پد مینی، آیفونم را شارژ کنم و فایروالا بنفش را از یک دستگاه با سرعت کامل شارژ کنم.

همچنین: 5 بهترین ابزارهای تکنولوژی سفر

در 15 سال گذشته سفر، یک بار مجبور شدم مصیبت یک چمدان گمشده را پشت سر بگذارم. از کل تجربه متنفر بودم. ایرلاین اساساً شانه هایش را بالا انداخت، گفت که بالاخره ظاهر می شود و اطلاعات هتل من را خواست. یک روز بعد، چمدان من با دو چرخ شکسته ظاهر شد و بسیار کتک خورده به نظر می رسید.

نه تنها تمام ترافیک محلی من در هتل در برابر جاسوسی محافظت می شود (و من مجبور نیستم در هنگام سفر روی هر دستگاهی که با خود دارم VPN راه اندازی کنم)، بلکه همه دستگاه های من طوری عمل می کنند که انگار من هستم به شبکه خانه من متصل است. این بدان معناست که من می توانم به NAS محلی خود دسترسی داشته باشم یا از مسدود کردن تبلیغات از طریق Pi-Hole استفاده کنم.

فایروال بنفش و آیفون در پس زمینه سبز

جیسون سیپریانی/ZDNET

مرور: اپل آی‌پد مینی (نسل ششم): قابلیت حمل و قدرت بی‌نظیر

اپل برای من ارسال کرد مک بوک ایر با M2 پردازنده سیلیکون اپل، 8 گیگابایت حافظه و 512 گیگابایت حافظه داخلی. این کاملاً مدل پایه نیست – حداقل از نظر فضای ذخیره سازی – اما اولین مکی است که احتمالاً در یک دهه اخیر از آن استفاده کرده ام و تنها 8 گیگابایت حافظه دارد. و راستش خوب بود. من هنگام ویرایش دسته بزرگی از عکس‌ها در Pixelmator Pro متوجه کندی مربوط به حافظه شده‌ام، اما به غیر از آن، حافظه 8 گیگابایتی بیش از اندازه کافی بوده است.

فایروال بنفش

بعد از دو سال وقفه، اخیراً دوباره برای کار به سفر رفتم. برای بازگشت به جاده، دیدن نقاط مختلف کشور و دیدن همه افرادی که به معنای واقعی کلمه، سال‌ها ندیده بودم، خوب بود.

همچنین: نکات ایمنی عمومی Wi-Fi: از خود در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کنید

شارژر Anker 747 در پس زمینه قرمز

جیسون سیپریانی/ZDNET

مرور: Apple MacBook Air (M2، 2022)

اما قبل از اولین سفرم، احساس می‌کردم تقریباً فراموش کرده بودم که در سفر چه چیزی را با خود ببرم.

پس از سه سفر به نیویورک در طول شش هفته، در اینجا پنج وسیله وجود دارد که اکنون که دوباره به سفر می روم جزء اصلی کوله پشتی من بوده اند.

مک بوک ایر اپل (M2)

من یک AirTag در کوله پشتی و دیگری در چمدان دارم. در سفرهای خانوادگی، در هر کیف و چمدانی که در سفر است، یکی داریم.


منبع: https://www.zdnet.com/article/these-are-my-5-must-have-devices-for-work-travel-now/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: جدیدترین محصولات انرژی GaNPrime Anker

کدام کابل ها و آداپتورهای دیواری؟ لپ تاپ یا آیپد چطور؟ در مورد وسیله‌ای که در پروازهای طولانی یا زمانی که در هتل وقت می‌گذرانم، مرا سرگرم کند چطور؟ خیلی تصمیمات

همچنین: فایروالا Purple: دستگاه امنیتی شبکه ای که باید داشته باشد را راه اندازی کرد

به جای حمل چندین شارژر و آداپتور دیواری، از آن استفاده کرده ام جدیدترین شارژر 747 Anker. گران است، اما سه پورت USB-C و یک درگاه سنتی‌تر به سبک USB-A با مجموع خروجی 150 وات ارائه می‌کند.

همچنین: نحوه تعویض باتری در Apple AirTag

سپس فایروالا بنفش بر فعالیت های شرورانه نظارت می کند و هرگونه فعالیت مخرب را مسدود می کند. اما برای اینکه حریم خصوصی خود را یک قدم جلوتر ببرم، من در واقع ویژگی Site-To-Site VPN فایروالا را راه اندازی کرده ام که یک اتصال امن از Fiewalla Purple به فایروال گلد پلاس من در خانه نصب کردم.