اینتل برای اتصال یکپارچه رایانه‌های شخصی ویندوزی به تلفن‌های اندرویدی و آیفون‌ها دچار مشکل می‌شود

inteluisonpcphone

اعتبار: اینتل

اینتل در اواخر سال 2021 یک استارتاپ اسرائیلی به نام Screenovate خریداری کرد. این شرکتی است که نرم افزار Dell Mobile Connect، که Dell اخیراً آن را متوقف کرده است. اینتل فناوری Screenovate را به گونه‌ای پیش می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد از رایانه شخصی خود برای انجام کارهایی که معمولاً روی تلفن خود انجام می‌دهند، مانند برقراری تماس تلفنی، ارسال پیامک، انتقال فایل‌ها و عکس‌ها و موارد دیگر استفاده کنند.

مقامات اینتل امروز گفتند که Unison از این فصل تعطیلات، عرضه به بازار را برای رایانه های شخصی منتخب نسل دوازدهم اینتل مبتنی بر پردازنده Evo آغاز خواهد کرد. اولین رایانه‌های شخصی که از آن پشتیبانی می‌کنند از Acer، HP و Lenovo می‌آیند. مدیران اینتل گفتند که در اوایل سال آینده به عنوان بخشی از در دسترس بودن عمومی دستگاه‌های Core نسل سیزدهم اینتل، دسترسی به رایانه‌های شخصی Intel Evo را افزایش خواهند داد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/intel-takes-a-crack-at-getting-windows-pcs-to-connect-seamlessly-with-android-phones-and-iphones/#ftag=RSSbaffb68

در حالی که مایکروسافت همچنان زمان و انرژی زیادی را صرف تلاش برای اتصال یکپارچه به تلفن‌ها و رایانه‌های شخصی ویندوزی می‌کند، تلاش‌های آن باعث شده است که تعدادی از مشتریان، به‌ویژه کاربران آیفون، نتایج غیرقابل قبولی داشته باشند. در 27 سپتامبر، در جریان رویداد “Intel Innovation” خود، اینتل اعلام کرد که تلاش خواهد کرد تا تجربه اتصال از تلفن همراه به کامپیوتر را با یک برنامه جدید به نام Unison.

فناوری لینک تلفن مایکروسافت بسیاری از این کارها را انجام می دهد، اما فقط روی دستگاه های موبایل مبتنی بر اندروید سامسونگ یا سرفیس دو به خوبی کار می کند. دستگاه‌های اندرویدی مانند Pixel 6 Pro من بسیار ناسازگار و ناقص با Phone Link کار می‌کنند. و آیفون‌ها به سختی با آن کار می‌کنند (اگرچه این به همان اندازه طراحی از جانب اپل است). (پیوند تلفن مایکروسافت محصولی است که قبلاً با نام «تلفن شما» شناخته می شد.)