ایلان ماسک می گوید که راه اندازی مجدد Blue Verified توییتر به تعویق افتاده است

ماسک این شرکت را در اواخر اکتبر به قیمت 44 میلیارد دلار خرید – و از آن زمان تاکنون حدود نیمی از کارکنان شرکت خود را اخراج کرده یا به‌طور دیگری از دست داده و آن را با 3700 کارگر ترک کرده است. ماسک با سیستم موجود “اربابان و دهقان” برای علامت آبی مخالفت کرد.

اوایل این ماه، ماسک اعلام کرد Twitter Blue Verified در 29 نوامبر بازخواهد گشت “برای اطمینان از اینکه سنگ جامد است.” او نگفته است که چه زمانی پس از تاخیر دوباره راه اندازی می شود.

Twitter Blue در حال حاضر در iOS در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند و بریتانیا در دسترس است. در اندروید موجود نیست اما این شرکت قصد دارد پلتفرم‌ها و کشورها را گسترش دهد.

طبق گزارش ها، توییتر هفته گذشته حدود 1000 کارمند خود را پس از اینکه ماسک به آنها اولتیماتوم “بسیار تندرو بودن” یا استعفا داد، از دست داد.

elon-musk-twitter

تصویر: گتی/ خبرگزاری آنادولو

به گزارش The Vergeماسک در جلسه‌ای که روز دوشنبه برگزار شد به کارکنان گفت که اخراج‌هایش تمام شده است و اکنون فعالانه دوباره برای نقش‌های مهندسی و فروش استخدام می‌کند. وی بار دیگر تاکید کرد که مهندسین کدنویس در اولویت هستند.

شب گذشته، ماسک گفت توییتر 1.6 میلیون کاربر فعال روزانه در هفته گذشته به دست آورده است. ارسال یک نمودار تعداد کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد (mDAU) در این هفته به 259.4 میلیون رسیده است.

ماسک همچنین فاش کرد که تعداد کاربران فعال روزانه در ژاپن تقریباً برابر با کاربران فعال روزانه در ایالات متحده است، علیرغم اینکه ژاپن یک سوم جمعیت ایالات متحده را دارد. او می خواهد همه بازارها منعکس کننده استفاده از توییتر در ژاپن باشند.

ایلان ماسک، مالک توییتر می‌گوید این شبکه اجتماعی هنوز اشتراک ماهانه 8 دلاری Blue Verified را راه‌اندازی نمی‌کند و او به استفاده از علامت‌های رنگی متفاوت برای سازمان‌ها و افراد فکر می‌کند.

«تعویق راه اندازی مجدد Blue Verified تا زمانی که اطمینان زیادی برای توقف جعل هویت وجود داشته باشد،» او عصر دوشنبه نوشت پس از یک جلسه همه جانبه با کارکنان احتمالاً برای سازمان‌ها نسبت به افراد مختلف از بررسی رنگ‌های متفاوت استفاده می‌کند.»

توییتر توییتر آبی جدید 8 دلاری در ماه را در 9 نوامبر راه اندازی کرد اما بلافاصله پس از اینکه کاربران شروع به سوء استفاده از سیستم جدید برای جعل هویت برندها و حساب های کاربری پرمخاطب از جمله ماسک کردند، آن را به حالت تعلیق درآورد و عملاً از این سرویس برای انجام دقیقا همان چیزی که ماسک امیدوار بود استفاده کرد. برای از بین بردن.

ماسک این هفته ممنوعیت حساب کاربری دونالد ترامپ را لغو کرد، اما ترامپ که پس از ممنوعیت شبکه Truth Social را راه اندازی کرد، گفت که دلیلی برای بازگشت به آن نمی بیند.

قوانین جدید عبارتند از که حساب های توییتر تازه ایجاد شده نمی توانند به مدت 90 روز در Twitter Blue مشترک شوند.

ماسک علاوه بر اینکه به هر کسی اجازه می‌دهد علامت آبی را بخرد، می‌خواهد به آن حساب‌ها در پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجو اولویت بدهد، که به گفته او برای شکست هرزنامه و کلاهبرداری ضروری است. او همچنین می‌خواهد این کاربران بتوانند ویدیو و صدا طولانی ارسال کنند و به مشترکان پولی نیمی از تبلیغات را نشان دهند.

او با اشاره به mDAU های توییتر در توییتی نوشت: «این امر بسیار بهبود خواهد یافت زیرا توییتر برای استفاده در خارج از آمریکای شمالی، اروپای غربی و ژاپن سریع می شود.

همچنین: تایید توییتر Pay-to-play؟ نه متشکرم، اما این چیزی است که من برای آن هزینه خواهم کرد

ماسک در اوایل این ماه به تبلیغ‌کنندگان – که برخی از آنها تبلیغات روی پلتفرم را به حالت تعلیق درآورده بودند – گفت که mDAU از ژوئیه از 240 میلیون به 255 میلیون رسیده است و توییت کرد که “استفاده از توییتر در بالاترین حد خود قرار دارد lol.”




منبع: https://www.zdnet.com/article/elon-musk-says-twitters-blue-verified-relaunch-is-delayed/#ftag=RSSbaffb68