ایلان ماسک می گوید استفاده از توییتر “همیشه بالاست LOL”

در میان اخراج‌های هفته گذشته، او گفت که این اقدامی ضروری به دلیل کاهش شدید درآمد تبلیغاتی است و گروه‌های فعال را به دلیل فشار بر تبلیغ‌کنندگان برای کناره‌گیری از توییتر مقصر دانست.

این پیام به تبلیغ‌کنندگان در حالی منتشر می‌شود که چندین برند بزرگ تبلیغات در توییتر را از زمان تصاحب ماسک به دلیل پرسش‌هایی در مورد نگرش او نسبت به آزادی بیان در مقابل تعدیل محتوا به حالت تعلیق درآورده‌اند.

در درآمد سه ماهه دوم سال 2022 توییتر، 237.8 میلیون mDAU گزارش داد که تقریباً 17 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

ماسک در ابتدا می خواست سرویس آبی اصلاح شده توییتر تا 7 نوامبر به صورت زنده فعال شود، اما اکنون پس از انتخابات میان دوره ای ایالات متحده منتشر خواهد شد.

این معیار تعداد کاربرانی که به سیستم وارد شده‌اند را نشان می‌دهد که تبلیغات را در توییتر مشاهده می‌کنند. هنگامی که توییتر نوامبر گذشته 2.99 دلار در ماه به ازای هر کاربر Twitter Blue را راه اندازی کرد (که ماسک اکنون به 8 دلار افزایش یافته است)، اعلام کرد که هدف آن 315 میلیون mDAU در سه ماهه چهارم 2023 است که از 152 میلیون mDAU در سه ماهه چهارم 2019 افزایش یافته است. سپس توییتر امیدوار بود دو برابر شود. درآمد سالانه از 3.7 میلیارد دلار در سال 2020 به بیش از 7.5 میلیارد دلار در سال 2023.

بر اساس گزارش ها، برندهایی که از زمان تصاحب ماسک تبلیغات خود را متوقف کرده اند عبارتند از: کارلسبرگ، جنرال موتورز، جنرال میلز، موندلز، خطوط هوایی یونایتد و فولکس واگن.

ماسک همچنین نموداری را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد توییتر (mDAU) به سرعت در حال رشد هستند – از 240 به 255 میلیون از ماه جولای، در حالی که mDAU ایالات متحده سه میلیون افزایش یافته است. فایننشال تایمز روز دوشنبه گزارش داد توییتر ایمیلی به تبلیغ‌کنندگان ارسال کرده بود که ادعا می‌کرد رشد کاربران توییتر در حال “شتاب گرفتن” است و در هفته اول ماسک به عنوان کاپیتان به “بالاترین رکوردهای تاریخ” رسیده است.

یک هفته پس از در دست گرفتن سکان هدایت توییتر، ایلان ماسک اعلام کرد که در میان سردرگمی اخراج‌های دسته جمعی (و تلاش برای استخدام مجدد)، تبلیغ‌کنندگانی که کشتی را رها می‌کنند و تغییر سیاست‌های ناگهانی، استفاده از توییتر در واقع “بیشترین” است.

در ایمیلی که روز دوشنبه برای تبلیغ‌کنندگان ارسال شد، آمده است که mDAUهای توییتر 20 درصد افزایش یافته است، نسبت به نرخ رشد 15 درصدی در سه ماهه دوم 2022، آخرین باری که درآمد خود را به عنوان یک شرکت عمومی گزارش کرده است. تصاحب 44 میلیارد دلاری توئیتر توسط ماسک در 27 اکتبر بسته شد.

“استفاده از توییتر به بالاترین حد خود رسیده است” ماسک نوشتو افزود که “فقط امیدوارم سرورها ذوب نشوند!”

در همین حال، گزارش‌ها همچنان حاکی از تغییرات بزرگی در پیش‌روی شرکت رسانه‌های اجتماعی هستند، زیرا ماسک به دنبال افزایش درآمد است: یک گزارش نشان می‌دهد که ماسک حتی درباره قرار دادن تمام توییتر در پشت دیوار پرداخت صحبت کرده است.




منبع: https://www.zdnet.com/article/elon-musk-twitter-usage-is-at-all-time-high-lol/#ftag=RSSbaffb68

سرعت تغییرات تحت مدیریت ماسک برای بسیاری از کاربران سریع و بحث برانگیز بوده است. ماسک این هفته اعلام کرد حساب‌های توییتری که جعل هویت شخصی بدون برچسب تقلبی هستند، برای همیشه به حالت تعلیق در خواهند آمد.

الون ماسک

Nick_Raille_07 / Shutterstock.com