ایلان ماسک می‌گوید راستی‌آزمایی توییتر در حال «بازسازی» است. بنابراین برای یک تیک آبی چه هزینه ای پرداخت می کنید؟

همچنین: ایلان ماسک قول می‌دهد توییتر را به یک «منظره جهنمی رایگان برای همه» تبدیل نکند.

ماسک بلافاصله پس از به دست گرفتن کنترل توییتر، پاراگ آگراوال، مدیر عامل توییتر و همچنین ند سگال، مدیر مالی و چندین مدیر ارشد دیگر را اخراج کرد.

Twitter Blue Labs ویژگی‌های اضافی مانند آپلود طولانی‌تر ویدیو، ویرایش توییت‌ها و تصاویر نمایه NFT را به مشترکین Blue Blue ارائه می‌دهد.

توییتر که اکنون در دست ایلان ماسک است، ظاهراً به دنبال این است که برخی از کاربران را برای امتیاز حفظ تیک آبی آرزو، هزینه بیشتری دریافت کند.

ماسک قبلاً استدلال کرده بود که حساب‌های تایید شده توییتر باید برای مبارزه با حساب‌های اسپم در توییتر گسترش یابند – موضوعی که او به عنوان مانعی برای نهایی کردن خرید 44 میلیارد دلاری خود از شرکت مطرح کرد. در آوریل، او گفت که می‌خواهد “استخر تایید شده را به طور گسترده گسترش دهد و ارتش ربات‌ها را برای نگهداری بسیار گران‌تر کند.”

elon-musk-twitter

تصویر: گتی/ خبرگزاری آنادولو

و با توجه به The Verge، توییتر همچنین به دنبال دریافت 19.99 دلار برای اشتراک‌های آبی جدید توییتر است. کاربران تایید شده 90 روز فرصت دارند تا مشترک شوند یا تیک تایید توییتر خود را از دست بدهند.

ماسک روز یکشنبه در پلتفرم خود توییت کرد که کل تاییدیه توییتر اصلاح خواهد شد.

“چه کاری می توانستیم انجام دهیم آن را بهتر از TikTok کنیدماسک در توییتر پرسید؟

آنچه واضح است این است که هر کاری که توییتر تصمیم بگیرد در مورد تأیید کاربران انجام دهد، تغییر در راه است.

Vine در سال 2012 راه اندازی شد و در عرض یک سال توسط توییتر با قیمت حدود 30 میلیون دلار خریداری شد. متا اکنون ویژگی های مشابه TikTok را در فیس بوک و اینستاگرام راه اندازی کرده است.

رسانه های اجتماعی خبرنامه Platformer گزارش می دهد که یکی از اولین اقدامات ایلان ماسک از زمان خرید توییتر در اواخر پنجشنبه این است که از مدیران درخواست می کند تا برنامه ای را اجرا کنند تا از کاربران تأیید شده فعلی بسیار بیشتر از 4.99 دلار در ماه که در حال حاضر می توانند برای نشان خود بپردازند، هزینه دریافت کنند.

کل فرآیند تأیید در حال اصلاح است ماسک در پاسخ به توئیت شرکت سرمایه‌داری خطرپذیر a16z نوشت.

ماسک به تبلیغ‌کنندگان گفت که توییتر «بدیهی است که نمی‌تواند به یک مکان جهنمی رایگان برای همه تبدیل شود، جایی که هر چیزی می‌تواند بدون عواقب باشد» و اینکه «تبلیغات، زمانی که به درستی انجام شوند، می‌توانند شما را خوشحال، سرگرم و آگاه کنند». با این حال، جنرال موتورز در روز جمعه تبلیغات خود را در توییتر متوقف کرد زیرا “جهت جدید توییتر” را ارزیابی می کند.




منبع: https://www.zdnet.com/article/elon-musk-says-twitter-verification-is-being-revamped-so-what-would-you-pay-for-a-blue-tick/#ftag=RSSbaffb68

ایلان ماسک پس از تصاحب خود، پروفایل توییتر خود را به “Chief Twit” تغییر داد. او در حال حاضر 112.3 میلیون دنبال کننده دارد. در چند ساعت گذشته، او نظرسنجی را منتشر کرد که در آن از توییتر پرسید باید تاک را برگرداند، سرویس ویدئویی فرم کوتاهی که یک ماه پس از راه اندازی TikTok در سپتامبر 2016 کنار گذاشته شد.

ماسک به دنبال تغییر برنامه توییتر آبی موجود در توییتر است که هزینه اختیاری 4.99 دلار در ماه را برای ویژگی‌های اضافی دریافت می‌کند، اما همچنان شامل تبلیغات است، البته با مقالات بدون آگهی برای برخی از نشریات. این است در حال حاضر در استرالیا، کانادا، نیوزلند و ایالات متحده موجود است. توییتر قیمت این برنامه را در ماه جولای از 2.99 دلار در ماه افزایش داد.

یک روز قبل از تصاحب، ماسک پستی منتشر کرد یک نامه سرگشاده به تبلیغ‌کنندگانی که می‌گویند می‌خواهند «محترم‌ترین پلت‌فرم تبلیغاتی» باشد، که در تضاد با اظهارات قبلی او علیه مدل‌های حمایت‌شده از تبلیغات است. او همچنین در حال بررسی لغو ممنوعیت دائمی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا است.