ایلان ماسک قول داده است که توییتر را به «منظره جهنمی رایگان برای همه» تبدیل نکند

با این حال، اصرار ماسک بر آمادگی او برای بستن قرارداد، از این درام کاسته نشده است. بر اساس واشنگتن پستماسک قصد دارد 75 درصد از نیروی کار توییتر – حدود 5600 کارمند – را اخراج کند. علی‌رغم آن شایعات ضعیف، ماسک این هفته با احساسی واضح از دفتر مرکزی توییتر بازدید کرد – او یک سینک ظرفشویی در داخل خود حمل می‌کرد، ظاهراً برای کاهش دید.

ایلان ماسک در آستانه تصاحب ظاهری توییتر تبلیغ کنندگان وعده داده شده که توییتر تبدیل به “منظره جهنمی رایگان برای همه” نخواهد شد. او اصرار داشت که این پلتفرم باید “گرم و پذیرای همه باشد” – نوعی پلتفرم تبلیغاتی که سازمان ها با کمال میل برند خود را با آن مرتبط می کنند.

پس از یک حماسه چند ماهه در مورد اینکه آیا ماسک واقعاً توییتر را با قیمت 44 میلیارد دلار خریداری می کند یا خیر، به نظر می رسد که این معامله نزدیک به انجام است. ماسک، در واقع، با یک ضرب الاجل از سوی دادگاه برای امضای قرارداد تا روز جمعه مواجه است.

همچنین: ایلان ماسک اکنون می گوید توییتر “بله” را برای پاسخ قبول نخواهد کرد.

در حالی که ماسک می‌خواهد گفتگوی آزاد بین کاربران این پلتفرم را تشویق کند، او گفت: «توئیتر بدیهی است که نمی‌تواند به یک منظره جهنمی رایگان برای همه تبدیل شود، جایی که می‌توان هر چیزی را بدون عواقب گفت!»

elon-musk-twitter

گتی/ خبرگزاری آنادولو
ماسک و توییتر قرار بود به دلیل توافق خرید مورد مناقشه به دادگاه مراجعه کنند، اما ماسک از دادگاه دلاور پرسید برای لغو تاریخ آزمایشی 17 اکتبر. دادگاه به سرعت تصمیم گرفت تا محاکمه را تا 28 اکتبر متوقف کند و به دو طرف فرصت داد تا معامله را ببندند. مدیر عامل تسلا گفته است که در صورت کنار گذاشتن همه دعواها، آماده است تا این معامله را پیش ببرد.

پیام کامل او را در زیر ببینید:




منبع: https://www.zdnet.com/article/elon-musk-promises-not-to-make-twitter-a-free-for-all-hellscape/#ftag=RSSbaffb68

آخرین پیام ماسک که به تبلیغ‌کنندگان اطمینان می‌دهد، در میان است گزارش ها که تبلیغ‌کنندگان نگران این هستند که او چگونه می‌خواهد با سایت مدیریت کند. یکی از نگرانی‌ها این است که ماسک تعدیل محتوا را در پلتفرم محدود می‌کند و پیام‌های بالقوه مضر یا مخربی را که تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند از آن اجتناب کنند، باقی می‌گذارد.

ماسک اصرار داشت که توییتر باید «برای همه گرم و خوش‌آمد باشد، جایی که شما می‌توانید تجربه مورد نظر خود را مطابق ترجیحات خود انتخاب کنید، همانطور که می‌توانید برای مثال، تماشای فیلم یا بازی‌های ویدیویی از همه سنین تا بزرگسالی را انتخاب کنید».

این میلیاردر عجیب و غریب در پیامی که البته او در توییتر به اشتراک گذاشت، نوشت: اساساً، توییتر آرزو دارد که معتبرترین پلت فرم تبلیغاتی در جهان باشد که برند شما را تقویت کرده و شرکت شما را رشد دهد.