ایلان ماسک به کارکنان توییتر می گوید: دیگر از راه دور کار نمی کنید

طبق گزارش‌ها، ایلان ماسک به کارکنان توییتر گفته است که دیگر اجازه کار از راه دور را نخواهند داشت و انتظار می‌رود حداقل 40 ساعت در هفته در دفتر کار کنند.

ZDNET برای نظر دادن با توییتر تماس گرفته است.




منبع: https://www.zdnet.com/article/elon-musk-tells-twitter-staff-no-more-remote-working/#ftag=RSSbaffb68

گزارش‌ها حاکی از آن است که ماسک به کارکنان گفته است که «هیچ راهی برای مخفی کردن این پیام» در مورد چشم‌انداز مالی شرکت وجود ندارد – چیزی که ماسک تا حدی آن را به «گروه‌های فعالی که بر تبلیغ‌کنندگان فشار می‌آورند» برای توقف هزینه‌ها نسبت داده است.

همچنین: ایلان ماسک می‌گوید استفاده از توییتر «در تمام زمان‌ها بالاست LOL»

توییتر یکی از اولین شرکت‌های بزرگ فناوری بود که در سال 2020 سیاست دائمی «کار از هر کجا» را اعلام کرد، زمانی که تقریباً 70 درصد از کارکنان گفتند که می‌خواهند حداقل بخشی از هفته کاری را از خانه ادامه دهند.

نمایه توییتر ایلان ماسک روی صفحه کامپیوتر و لوگوی توییتر روی صفحه گوشی نمایش داده می شود

تصویر: akub Porzycki/NurPhoto از طریق Getty Images
در اولین ایمیل ماسک به کارکنان توییتر – که توسط آن دیده شد اخبار بلومبرگ و دیگران – مدیر عامل توییتر به کارمندان هشدار داد که “زمان های دشواری در پیش است” و اگر فوراً اعمال شود، کار از راه دور دیگر مجاز نخواهد بود مگر اینکه شخص ماسک تأیید کند.

همچنین: چرا توییتر به زودی شکست خواهد خورد

ماسک خرید 44 میلیارد دلاری خود از توییتر را در 27 اکتبر تکمیل کرد. رئیس جدید توییتر همچنین “روزهای استراحت” را از تقویم کارمندان توییتر حذف کرده است. بلومبرگ گزارش می دهد.

ماسک برای مدت کوتاهی در راس توییتر بوده است، اما در حال حاضر نیمی از کارکنان پلتفرم رسانه های اجتماعی را از بین برده است و تغییر بحث برانگیزی در سیاست راستی آزمایی توییتر اعلام کرده است که می تواند باعث شود کاربران وضعیت تیک آبی را با قیمت 8 دلار در ماه خریداری کنند. . طبق گزارش بلومبرگ، ماسک می‌خواهد نیمی از درآمد توییتر را به اشتراک بگذارد. با این حال، برنامه‌هایی برای باز کردن وضعیت تیک آبی برای هر کسی منجر به نگرانی‌هایی در مورد اطلاعات نادرست، جعل هویت و تعدیل محتوا در این پلتفرم شده است.

مدیر عامل سابق توییتر، پاراگ آگراوال، در مارس 2022 تکرار کرد که کارکنان باید از آزادی کار در خانه یا مکان دیگری خارج از دفتر برخوردار باشند. گفتن به کارمندان در آن زمان که: “تصمیم گیری در مورد جایی که کار می کنید، اینکه آیا در سفر کاری برای شما احساس امنیت می کنید و در چه رویدادهایی شرکت می کنید، باید با شما باشد.”