ایلان ماسک با تیم کوک ملاقات کرد و می‌گوید بحث توئیتر «سوء تفاهم» بوده است.

“با تشکر @tim_cook ماسک در توییتر خود نوشت: برای اینکه مرا به دفتر مرکزی زیبای اپل بردم.

درآمدهای تبلیغاتی متا البته تحت تأثیر تغییرات سیاست های ردیابی اپلیکیشن اپل قرار گرفته است.

“مکالمه خوبی بود. در میان چیزهای دیگر، ما سوءتفاهم در مورد حذف احتمالی توییتر از اپ استور را حل کردیم. تیم واضح بود که اپل هرگز به انجام این کار فکر نمی کرد.” ماسک نوشت.

توییتر در حال پاک کردن تعداد زیادی از اکانت های هرزنامه/کلاهبرداری است، بنابراین ممکن است شاهد کاهش تعداد فالوورهای خود باشید. او نوشت.

با این حال، به نظر می رسد ملاقات با تیم کوک وضعیت را خنثی کرده است.

به گفته ماسک، اینکه اپل به راه‌اندازی توییتر از اپ استور فکر نکرده است، به این معنی نیست که اگر شرکت رسانه‌های اجتماعی دستورالعمل‌های توسعه‌دهنده اپل برای فروشگاه را نقض کند، اپل به‌روزرسانی‌های توییتر را از اپ استور حذف یا مسدود نخواهد کرد. کوک قبلاً گفته بود که اپل انتظار دارد توییتر تحت نظارت ماسک به تعدیل محتوا ادامه دهد. با این حال، ماسک بسیاری از کارمندان مسئول نظارت بر محتوای توییتر را اخراج کرد در حالی که رئیس بخش ایمنی آن، یوئل راث، ماه گذشته استعفا داد.

زاکربرگ گفت که رقبای اپل مجبور به ارائه انحصاری برنامه های آیفون از طریق پلتفرم اپل یک “تضاد منافع” است و اپل فقط یک “فرماندار” نیست که به دنبال منافع مردم باشد.

توییتر چهارشنبه یک وبلاگ منتشر کرد توضیح تغییرات شدید و سریعی که شرکت از زمانی که ماسک در راس کار قرار گرفت، متحمل شده است. به گفته توییتر، این تغییرات منجر به چشم انداز ماسک برای توییتر 2.0 می شود.

ماسک به نوبه خود از دعوت شدن توسط کوک از دفتر مرکزی “زیبا” اپل خوشحال به نظر می رسید.

به نظر می رسد ایلان ماسک پس از گشت و گذار در دفتر مرکزی اپل با تیم کوک، مدیر سازنده آیفون، دشمنی توییتری خود را با اپل کنار گذاشته است.

elon-musk-twitter

گتی/ خبرگزاری آنادولو

ماسک امروز گفت که توییتر در حال رفع مشکل ربات است که به گفته او این پلتفرم قبل از تکمیل خرید 44 میلیارد دلاری خود از توییتر در اواخر اکتبر داشته است. اخیرا، ماسک به خود می بالد که تعداد کاربران فعال روزانه توییتر به رکوردهایی رسیده است. اما او هشدار داد که برخی از کاربران ممکن است اکنون شاهد کاهش تعداد فالوورهای خود باشند.

ماسک همچنین طرفدار کمیسیون اپل برای خرید اپلیکیشن و خرید درون‌برنامه‌ای بین 15 تا 30 درصد نیست، که برای این کارآفرین مشکل‌ساز است، زیرا او هزینه ماهانه 8 دلاری توییتر بلو را برای علامت تأیید شده افزایش می‌دهد.

این شرکت گفت: «تویتر آزمایش عمومی را پذیرفته است. “ما معتقدیم که این رویکرد باز و شفاف برای نوآوری سالم است، زیرا ما را قادر می‌سازد سریع‌تر حرکت کنیم و بازخورد کاربران را در زمان واقعی جمع‌آوری کنیم. ما معتقدیم که خدماتی با این اهمیت از بازخورد در مقیاس بهره می‌برد و ارزش دارد. در مورد آزمایشات خود و آنچه می آموزیم باز باشیم.”




منبع: https://www.zdnet.com/article/elon-musk-meets-tim-cook-says-twitter-row-was-misunderstanding/#ftag=RSSbaffb68

بلافاصله از توییت مشخص نشد که چگونه این “سوء تفاهم” رخ داده است. تیم کوک هنوز توییتی در مورد این دیدار منتشر نکرده است.

به نظر می رسد زاکربرگ نیز از ورود ماسک به بحث درباره اپل و اپ استور استقبال کرده است.

در واقع، از طریق Axiosمارک زاکربرگ، رئیس متا روز چهارشنبه در کنفرانسی گفت که “مشکلاتی است که یک شرکت آنچه را که روی دستگاه اتفاق می افتد کنترل کند” هنگام بحث در مورد اپل.

ماسک این هفته در توییتر از اپل شکایت کرده بود، زمانی که ادعا کرد اپل تهدید کرده است که این برنامه را از اپ استور بوت می کند بدون اینکه دلیل آن را توضیح دهد. او همچنین شکایت کرد که اپل بیشتر تبلیغات خود را از توییتر برداشته است و این سوال را مطرح کرد که آیا اپل “از آزادی بیان در آمریکا متنفر است”.

ماسک پیشنهاد کرده است که اپل مانند یک انحصارگر رفتار می‌کند و به انتقادات درباره نقش دروازه‌بان خود در آیفون‌هایی مانند Epic Games، Meta و غیره می‌افزاید.