«ایجاد با الکسا» آمازون تلاقی هوش مصنوعی و خلاقیت را برجسته می کند

مرور: Amazon Echo Show 15: آیا نمایشگر الکسای بزرگتر بهتر است؟

ویژگی جدید داستان سرایی از هوش مصنوعی محاوره‌ای و مولد برای ایجاد یک قوس داستانی، تصاویر و موسیقی همراه برای تجربه داستان متحرک قبل از خواب استفاده می‌کند.

هوش مصنوعی الکسا همچنین تولید صحنه را برای ایجاد پس‌زمینه یاد گرفت و یاد گرفت که اشیا، حرکات و حالات چهره مناسب را برای تکمیل داستان اضافه کند. موسیقی انتخاب شده توسط هوش مصنوعی الکسا از مجموعه ای از سازها می آید و از یک سیستم تنظیم موسیقی هوش مصنوعی برای تضمین یک عنصر موسیقی منسجم استفاده می کند.

بهاتناگار گفت: «ما چندین حفاظ مانند فیلتر کردن محتوا و درخواست‌های نظارتی داریم تا مطمئن شویم این تجربه لذت‌بخش و ایمن است.

با اجازه والدین، Create with Alexa برای استفاده در دستگاه Echo Show شما در دسترس است. ویژگی جدید در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است و به زودی امکان به اشتراک گذاری داستان های ایجاد شده با خانواده و دوستان وجود خواهد داشت.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/amazons-create-with-alexa-highlights-the-intersection-of-ai-and-creativity/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: 12 بهترین اسپیکر اکو

برای درگیر کردن ویژگی Create with Alexa، می‌گویید «الکسا، داستان بساز» و سپس می‌توانید تنظیمات، لحن، شخصیت‌ها و امتیاز داستان را انتخاب کنید. سپس الکسا یک داستان منحصر به فرد ایجاد می کند.

کودکی که روی کاناپه نشسته است و با استفاده از Create With Alexa در دستگاه Echo Show نمایش داده می شود

تصویر: آمازون
داستان های قبل از خواب همیشه برای برنامه خواب کودک ضروری بوده است. این زمانی است که کودک تخیل و دایره لغات خود را گسترش می دهد، و این فرصت عالی برای کودک و والدین است که با هم ارتباط برقرار کنند.

به گفته Eshan Bhatnagar، رئیس محصول برای Alexa AI، هنگام ایجاد Create with Alexa، نگرانی در مورد حریم خصوصی داده ها و محتوای مضر هوش مصنوعی در نظر گرفته شد.

«ایجاد با الکسا» ویژگی جدیدی است که فرزندتان می‌تواند در دستگاه «اکو شو» پشتیبانی‌شده برای ایجاد داستان‌های فراگیر قبل از خواب با کمک هوش مصنوعی استفاده کند.

در یک بیانیه مطبوعاتی، آمازون بیان می کند که Create with Alexa به حل مشکلی که بسیاری از والدین هنگام خواب با آن روبرو هستند کمک می کند: کمبود خلاقیت.

این نگرانی فزاینده ای برای والدینی است که نگران ایمنی فرزندشان در هنگام استفاده از فناوری هستند، به ویژه زمانی که کودکان از دستگاه های فناوری استفاده می کنند. در سن دو سالگی.

روز دوشنبه، آمازون روش جدیدی را برای تجربه داستان های قبل از خواب معرفی کرد.

Create with Alexa از یک مدل زبان هوش مصنوعی آموزش دیده بر روی داستان های نوشته شده برای تولید متن استفاده می کند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی آمازون، با ارائه برنامه با «فقط چند ورودی کلیدی»، می تواند یک داستان منسجم ایجاد کند.