اگر این Google Pixel 4 را تنها با قیمت 279 دلار می‌خواهید، سریع حرکت کنید

آمازون نیز از این قاعده مستثنی نیست و معامله مشابهی را نیز ارائه می دهد: دستگاه قدیمی خود را در زمان خرید تا 550 دلار در اعتبار کارت هدیه Amazon.com معامله کنید.

محدوده تلفن هوشمند پیکسل گوگل شبیه به خط آیفون اپل یا گوشی های گلکسی یا اس سامسونگ است. خط Pixel اکنون به Pixel 7 Pro و Pixel 7 رسیده است – اگرچه ما هنوز منتظر یک تاریخ رسمی برای عرضه جدیدترین دستگاه های پرچمدار هستیم – اما این بدان معنا نیست که دستگاه های قدیمی از جمله Pixel 4 نیز چنین هستند. برای کاربر مدرن منسوخ شده است.

گوگل پیکسل 4 با قیمت 278 دلار در آمازون به فروش می رسد.

17

آمازون

این تلفن هوشمند بدون قفل و مشکی، با اندازه صفحه نمایش 5.7 ارائه می شود.” Pixel 4 با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی، Motion Sense، دوربین های 8 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی جلو و عقب، 6 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید گوگل ارائه می شود.

هنگامی که یک تلفن جدید را از یک شرکت مخابراتی مانند Verizon یا AT&T خریداری می کنید، آنها معمولاً یک گزینه معامله برای دستگاه های قدیمی شما ارائه می دهند. چه در شرایط خوبی باشند و چه آسیب دیده باشند، گوشی قدیمی شما را می توان با تخفیف در مدل جدید یا اعتبار فروشگاه تعویض کرد.

سهام رو به اتمام است، بنابراین اگر به Google Pixel 4 علاقه دارید، از آمازون در زیر دیدن کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/move-fast-if-you-want-this-google-pixel-4-for-only-279/#ftag=RSSbaffb68اگر به یک تلفن مقرون به صرفه نیاز دارید، Pixel 4 در Amazon.com به فروش می رسد. این گوشی هوشمند چندین سال پیش توسط گوگل متوقف شد، علی‌رغم بررسی‌های مثبت درباره دوربین و ویژگی‌های عکاسی آن، و بنابراین موجودی در جاهای دیگر معمولاً فقط شامل مدل‌های بازسازی‌شده می‌شود. نزدیکترین چیزی که در جاهای دیگر پیدا کرده ایم Walmart است که همان دستگاه را با قیمت 329 دلار ارائه می دهد.