اکنون آمازون می گوید که استخدام شرکت های جدید را متوقف کرده است

آمازون می گوید بیش از 75000 نفر در سراسر منطقه Puget Sound، از جمله دفاتر شرکتی آن در سیاتل و بلیو، مراکز اجرایی در کنت، سامنر، و دوپونت، مرکز هوایی آن در فرودگاه SeaTac، مرکز تحقیق و توسعه پروژه کویپر در ردموند، و بیش از 15 آمازون مشغول به کار هستند. و فروشگاه های فیزیکی Whole Foods.

آمازون اعلام کرده است که استخدام های جدید برای نیروی کار شرکتی خود را برای چند ماه آینده متوقف می کند تا ببیند اقتصاد به کجا می رود.

آمازون

تصویر: مجموعه اسمیت/گادو/گتی ایماژ

گالتی خاطرنشان می کند که آمازون قبلاً استخدام در برخی از مشاغل خود را متوقف کرده بود. اما آمازون به استخدام بک‌پرها برای جایگزینی کارکنان در حال خروج ادامه خواهد داد و در برخی از «مکان‌های هدفمند» به‌صورت تدریجی استخدام خواهد کرد. به گفته گالتی، آمازون همچنان “تعداد قابل توجهی از افراد را در سال 2023 استخدام خواهد کرد.”

آمازون هفته گذشته گزارش داد که رشد درآمد AWS برای سه ماهه سوم 2022 به 27.5 درصد کاهش یافته است، این پایین ترین رشد سال به سال از سال 2014 است. عوامل خطر آمازون در اظهارات آینده نگر خود برای سرمایه گذاران شامل COVID-19 است. نرخ ارز، تنش های ژئوپلیتیکی، رکود، تورم، نرخ بهرهکمبود نیروی کار جهانی، مسائل زنجیره تامین، رویدادهای جهانی و نرخ رشد اینترنت، تجارت الکترونیک و ابر.


منبع: https://www.zdnet.com/article/now-amazon-says-it-is-hitting-pause-on-new-corporate-hiring/#ftag=RSSbaffb68

“با تعداد افراد کمتری برای استخدام در این لحظه، این باید به هر تیم فرصتی بدهد تا آنچه را که برای مشتریان و کسب‌وکار مهم‌تر است اولویت‌بندی کند و بهره‌وری بیشتری داشته باشد.”

آمازون در درآمد سه ماهه سوم خود اعلام کرد که قصد دارد 150000 نفر را برای شبکه عملیاتی خود در ایالات متحده استخدام کند تا از تحویل در فصل تعطیلات پشتیبانی کند.

گالتی همچنین خاطرنشان کرد که آمازون در مورد Prime Video، Alexa، Grocery، Kuiper، Zoox و Healthcare خوش بین است. آمازون در ماه جولای اعلام کرد که One Medical را به قیمت 3.9 میلیارد دلار خریداری می کند. ماه گذشته، برنامه‌های پروژه کویپر را برای پرتاب 3000 ماهواره پرتو باند پهن به فضا اعلام کرد و رقیب جدیدی برای سرویس Starlink اسپیس ایکس ایجاد کرد. اما در ماه آگوست، اعلام کرد که آمازون Care، سرویس بهداشتی از راه دور خود را تعطیل خواهد کرد.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که هزینه‌های مربوط به رایانش ابری، که بیشتر آن به خدمات وب آمازون اختصاص می‌یابد، در سال 2023 به 20.7 درصد رشد خواهد کرد، اما در حال حاضر، رشد هزینه‌های ابری کند شده است.

ما با یک محیط کلان اقتصادی غیرعادی روبرو هستیم و می‌خواهیم استخدام و سرمایه‌گذاری خود را با تفکر در مورد این اقتصاد متعادل کنیم.» بث گالتی گفت، معاون ارشد آمازون در بخش مردم، تجربه و فناوری.

همچنین: اخراج کارکنان در توییتر ایلان ماسک آغاز شده است

او نوشت: «در حالی که چندین سال بود که تعداد افراد خود را به طور گسترده افزایش داده‌ایم، چندین سال نیز کمربندمان را سفت کرده‌ایم و در تعداد افرادی که اضافه کرده‌ایم ساده‌تر عمل کرده‌ایم.