اپل 16 برنامه و بازی برتر سال 2022 را معرفی کرد که BeReal برترین ها را از آن خود کرد


نماد فروشگاه App

سیب

زمانی که سال به پایان می رسد، اغلب لحظه ای به گذشته نگاه می کنیم و در مورد آنچه که سال را برجسته کرده است فکر می کنیم. امروز، اپل 16 برنامه از 3.59 میلیارد اپلیکیشن موجود در اپ استور خود را که در اکوسیستم اپل جای خود را نشان دادند، تجلیل کرد.

بسیار شبیه ماموریت خود اپل، به نظر می رسد برگزیدگان 2022 به دنبال تعریف مجدد شیوه های روزمره هستند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل گفت: «برندگان جایزه اپ استور امسال تجربیات ما را با برنامه‌هایی که دیدگاه‌های تازه، متفکرانه و واقعی ارائه می‌دهند، دوباره به تصویر کشیدند.

16 اپلیکیشن برجسته از برنامه محبوب BeReal که افراد را به استقبال از خودانگیختگی در دنیای حساب شده رسانه های اجتماعی دعوت می کند تا Gentle Streak، برنامه سلامتی که به ما یادآوری می کند که بهبود بخشی از سفر تناسب اندام است را شامل می شود.

کوک با تاکید بر عمدی که در ساخت این برنامه‌ها انجام می‌شود، از سازندگان شناخته‌شده بسیار قدردانی کرد و گفت که آنها «تأثیر معنی‌داری دارند و نشان‌دهنده روش‌هایی هستند که برنامه‌ها و بازی‌ها بر جوامع و زندگی ما تأثیر می‌گذارند».

برای مشاهده لیست کامل برندگان جایزه App Store 2022 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

همچنین: نمی دانید کدام آیپد برای شما مناسب است؟ آن را می شکنیم

اپلیکیشن سال آیفون

BeReal از BeReal

BeReal با بیش از 56 میلیون بارگیری و تعداد دفعات زیاد، امسال دنیای رسانه های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داد. BeReal یک برنامه رسانه اجتماعی است که افراد را تشویق می‌کند از ژست‌ها و زیرنویس‌های حساب شده کنار بگذارند، BeReal هر روز در زمان متفاوتی به شما اطلاع می‌دهد تا هر کاری را که در آن لحظه انجام می‌دهید پست کنید. این برنامه در ماموریت و رابط کاربری ساده است. تنها با اجازه دادن به تصاویر دو جعبه ای، یکی با دوربین جلو و دیگری با پشت، جایی برای عکس های خالی یا عکس های ابدی که ممکن است کمی بهتر به نظر برسید وجود ندارد.

در حالی که این برنامه ابتدا در سال 2020 راه اندازی شد، تا این سال طول کشید تا این برنامه نه تنها یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر، بلکه به یک لحظه مشترک بین کاربران گوشی های هوشمند تبدیل شود. با این حال، جای تعجب نیست که BeReal عنوان بهترین اپلیکیشن آیفون را در سال 2022 به خود اختصاص داد.

BeReal

سیب

همچنین: BeReal چیست؟ هر آنچه که باید در مورد این برنامه رسانه اجتماعی در حال رشد سریع بدانید

اپل اپلیکیشن سال

GoodNotes 5 از شرکت Time Base Technology Limited

با جفت شدن با iCloud، GoodNotes 5 یادداشت های دیجیتالی شما را با همه دستگاه های اپل همگام می کند. اگر می‌خواهید راهنمای متنی ایجاد کنید، می‌توانید با استفاده از iPad و Apple Pencil خود یک نمودار قلب پیچیده بکشید و سپس به نقاشی روی مک خود دسترسی پیدا کنید. GoodNotes 5 به اکوسیستم اپل متمایل است و جابه‌جایی بین چندین دستگاه را آسان می‌کند در حالی که هیچ فکری پشت سر گذاشته یا ناتمام باقی نمی‌ماند.

اپلیکیشن سال مک

MacFamily Tree 10 از Synium Software GmbH

MacFamily Tree که به طور خاص برای مک طراحی شده است، قصد دارد ابزار نسب شناسی نهایی باشد. برخلاف دیگر پلتفرم‌های اجدادی، MacFamily Tree یک کتابخانه جامع است که در آن می‌توانید سوابق خانوادگی، مدخل‌های پژوهشی را اسکن کنید و حتی خودتان را منتشر کنید. با یک رابط کاربری آسان، درخت تعاملی امکان ناوبری و همکاری آسان را فراهم می کند، بنابراین افراد متعددی می توانند شرکت کنند. ویژگی های جدید همچنین شامل ویرایش قابل تنظیم، مدیریت آسان منبع، و گروه بندی عمدی افراد است.

به علاوه، می‌تواند از یادگیری ماشینی برای رنگ‌آمیزی عکس‌های قدیمی شما استفاده کند.

برنامه AppleTV سال

Vix: فیلم و تلویزیون به زبان اسپانیایی از TelevisaUnivision Interactive, Inc.

VIX Cine y TV که توسط TelavisaUnivision Interactive توسعه یافته است یک سرویس پخش رایگان است که در سرگرمی های Latinx تخصص دارد. این سرویس بیش از 20000 ساعت محتوای بدون تقاضا از جمله فیلم ها، سریال های تلویزیونی و سایر برنامه های تلویزیونی به زبان اسپانیایی را ارائه می دهد. همه چیز بر اساس دسته بندی گروه بندی شده است و باعث می شود برنامه به راحتی قابل پیمایش باشد. در حالی که یک سرویس پخش رایگان به معنای تبلیغات گاه به گاه است، رابط کاربری دوستانه و عملکرد “مورد علاقه” این برنامه برای کاربران برای مشاهده برنامه های مورد علاقه خود ظاهراً از ناراحتی جزئی آن بیشتر است.

اپلیکیشن اپل واچ سال

Gentler Streak از Gentler Stories LLC

تعریف مجدد اینکه یک روال تناسب اندام چگونه می تواند باشد – به ویژه در ساعت هوشمند – Gentler Streak یک ردیاب تمرین و تناسب اندام است که برای شما طراحی شده است تا با خودتان ملایم تر باشید. این برنامه در تلاش است تا به شما کمک کند تا تعادل را در سفر تناسب اندام خود پیدا کنید و اذعان دارد که روزهای استراحت بخشی از چرخه است. Gentler Streak که به تنظیمات قابل تنظیم، نمودارهای متریک و بینش‌های عملی مجهز است، می‌تواند از تمرین بیش از حد جلوگیری کند و در عین حال شما را در سطح فعالیت بهینه نگه دارد. این برنامه با به کارگیری یک رابط کاربری دوستانه، انتخاب روتینی را آسان می کند که مطابق با سبک زندگی شما باشد، نه برعکس.

بازی سال آیفون

Apex Legends Mobile از Electronic Arts

بازی موبایل نبرد استراتژیک که برای غوطه ور کردن کاربران در جهان Apex Legends طراحی شده است، شما را به شرکت در نبردهای سریع با شخصیت های مورد علاقه خود دعوت می کند. همراه با گرافیک باورنکردنی، این برنامه نه تنها اجازه می دهد، بلکه ارتباطات را تقویت می کند. افراد می توانند با هم ارتباط برقرار کنند، با هم همکاری کنند و بر سر عشق یا علاقه مشابه خود به این بازی رقابت کنند.

بهترین بازی آیپد سال

Moncage از XD Network Inc.

با این بازی، شما به معنای واقعی کلمه باید خارج از جعبه فکر کنید. Moncage، پازل بصری نهایی فقط از یک مکعب اتفاق می افتد. هر طرف مکعب شامل دنیاهای به ظاهر نامرتبط است که به نوعی باید آنها را کنار هم قرار دهید. با Moncage، می توانید قفل تخیل و مدال های خود را باز کنید تا مهارت های حل پازل خود را ثابت کنید.

بازی Moncage

سیب

مک بازی سال

رمزگذاری از Devolver

با ترکیب یک بازی کارتی و یک اتاق فرار، Inscryption شاید واقعاً یک بازی بی نظیر باشد. این بازی با کارت هایی حاوی اسرار تاریکی که بازیکنان باید حل کنند، قول می دهد مهارت های حل پازل و ذهن شما را تیز نگه دارد. این بازی مک با بازنگری در نحوه عملکرد اتاق فرار، بازیکنان را به خود جذب می کند.

بازی سال اپل تی وی

پسر از HandyGames

منطقی است که بازی تلویزیونی سال حول یک شخصیت می چرخد. در این مورد، بازیکنان از یک کودک شش ساله به نام «ال هیجو» پیروی می کنند، زیرا او بر موانع غلبه می کند، برای رویارویی با دشمنان خود استراتژی می گیرد و اعتماد به نفس پیدا می کند. El Hijo بازیکنان را دعوت می کند تا غرب وحشی را با پسر جوان کشف کنند، در حالی که آنها معماها را حل می کنند، شهرهای متروکه را کاوش می کنند و از دیگر تاکتیک های بازیگوش برای ادامه سفر استفاده می کنند. به طور کلی، این بازی بدون خشونت باعث رشد و اهمیت قاطعیت می شود.

بازی آرکید اپل سال

Wylde Flowers از Studio Drydock Pty Ltd.

Wylde flowers یک سیم کارت داستان سرایی است که ترکیبی از خلق، روایت و کاوش است. با بازی در نقش تارا، بازیکنان می توانند مزرعه خانواده Wylde را به یک باغ شکوفا تبدیل کنند و حتی آنچه را که پرورش می دهند با صدها دستور غذای موجود به “غذا” تبدیل کنند.

بازی سال چین

مدیر ورزشی لیگ افسانه ها از Tencent

با باز کردن نسخه بتا در ژوئیه 2022، بازی مدیریت موبایل در نهایت بازیکنان فصل بهار 2022 را به همراه بازیکنان فصل های قبل نیز به نمایش می گذارد.

دسته بندی تأثیرات فرهنگی

علاوه بر موارد فوق، اپل پنج اپلیکیشن را نیز شناسایی کرده است که احساس می‌کرد «تأثیر ماندگاری بر زندگی مردم گذاشتند و فرهنگ را تحت تأثیر قرار دادند». با حفظ موضوع، برنامه‌های زیر از کاربران دعوت می‌کنند تا ارتباطات خود و دیگران را دوباره تصور کنند.

چگونه احساس می کنیم از پروژه How We Feel, Inc.

یک دفترچه احساسی و ثبت احساسات، How We Feel کاربران را تشویق می‌کند تا به جای عمل کردن بر اساس آن، لحظه‌ای از احساسات خود یادداشت کنند. چه مردم بخواهند کلمه مناسبی را برای احساس خود پیدا کنند، چه حسی را در یک روز خوب دنبال کنند، یا فقط فکر می کنند، چگونه احساس می کنیم مهندسی شده است تا مردم بتوانند در طول زمان به الگوها نگاه کنند تا بتوانند تغییراتی ایجاد کنند یا بهتر.

مرور: من با یک هدبند مدیتیشن خوابیدم. در اینجا این است که چرا شما نیز باید

Dot’s Home از پروژه Rise-Home Stories

ازدواج با داستان گویی تعاملی، تاریخ و آموزش در مورد روابط نژادی، Dot’s Home یک بازی ویدیویی است که دیدگاه یک زن جوان سیاه پوست را در حالی که بازیکنان با او در طول زمان سفر می کنند، ارائه می دهد. این بازی به بازیکنان این فرصت را می دهد که در مورد مسائل مسکن سیستمیک و جوامع رنگین پوست به روشی واقعا همدلانه بیاموزند.

ابزارک Locket از Locket Labs, Inc.

ویجت Locket فضای جدیدی را برای عکس‌های زنده ایجاد می‌کند – درست در صفحه اصلی شما. اکنون، هر بار که قفل گوشی خود را باز می‌کنید، می‌توانید چهره دوستانه‌ای را ببینید که در زمان ثابت نشده است. اگر BeReal برای شما بیش از حد تعهد است، این ممکن است جایگزین خوبی برای حضور در کنار دوستان بدون نیاز به اعلان باشد.

واترلاما از Vitalii Mogylevets

این برنامه نه تنها شما را در مورد آب آشامیدنی مسئول نگه می دارد – بلکه آن را زیبا می کند. با استفاده از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، مانند لاما، برای تنظیم یادآور نوشیدن، می‌توانید هیدراته‌تر شوید و انگیزه بیشتری برای ماندن در این حالت داشته باشید. واترلاما علاوه بر ثبت میزان مصرف آب، چالش های سرگرم کننده و سالمی را نیز برای شما در نظر می گیرد تا در طول روز در آن شرکت کنید.

واترلاما

سیب

Inua – داستانی در Ice and Time از ARTE Experience

اینوا از قدرت داستان سرایی برای حرکت در قطب شمال در قرن نوزدهم استفاده می کند. با دنبال کردن یک خبرنگار جوان، بازیکنان یک سفر داستانی تاریخی را پشت سر خواهند گذاشت که هم آموزشی و هم جذاب است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-reveals-the-best-apps-of-2022/#ftag=RSSbaffb68