اپل واچ سری 8 در مقابل اپل واچ سری 7: کدام یک برای شما بهتر است؟


اپل واچ سری 8 با باندهای مختلف

تصویر: اپل

سری 8 اپل اعلامیه ساعت هوشمند همه چیز در مورد سنسورها بود. در حالی که ممکن است ساعت از نظر ظاهری تقریباً شبیه به پیشینیان خود به نظر برسد، داخل آن می تواند جان شما را نجات دهد. از حسگر جدید دمای بدن که می‌تواند به ردیابی تب و تخمک‌گذاری کمک کند، تا فناوری جدید تشخیص تصادف که می‌تواند به طور خودکار با خدمات اضطراری در صورت خراب شدن خودرو تماس بگیرد، اپل واچ سری 8 برای کمک به حفظ امنیت و سلامت شما طراحی شده است. با این حال، مشخصات ارتقا یافته آن ممکن است برای همه برای پرش کافی نباشد. بنابراین، بیایید به چیزهای جدیدی نگاه کنیم که به شما کمک می کند بین ساعت اصلی اپل واچ امسال و سال گذشته تصمیم بگیرید.

مشخصات فنی

اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 7

نمایش دادن

45mm: 396 x 484 پیکسل Always-on Retina LTPO OLED | | 41 میلی‌متر: 352 x 430 پیکسل Always-on Retina LTPO OLED

45mm: 396 x 484 پیکسل Always-on Retina LTPO OLED | 41 میلی‌متر: 352 x 430 پیکسل Always-on Retina LTPO OLED

وزن

45 میلی متر: آلومینیوم (38.8 گرم)، فولاد ضد زنگ (51.5 گرم) | 41 میلی متر: آلومینیوم (32 گرم)، فولاد ضد زنگ (42.3 گرم)

45 میلی متر: آلومینیوم (38.8 گرم)، فولاد ضد زنگ (51.5 گرم)، تیتانیوم (45.1 گرم) | 41 میلی متر: آلومینیوم (32 گرم)، فولاد ضد زنگ (42.3 گرم)، تیتانیوم (37 گرم)

پردازنده

تراشه Apple S8

تراشه Apple S7

ذخیره سازی 32 گیگابایت 32 گیگابایت
باتری باتری لیتیوم یون 18 ساعته (36 ساعت در حالت کم مصرف) باتری لیتیوم یون 18 ساعته
حسگرها GPS، ارتفاع سنج، اکسیژن خون، حسگر نوری قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیط، سنسور دمای بدن، شتاب سنج با G بالا GPS، ارتفاع سنج، اکسیژن خون، حسگر نوری قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیط
قابلیت اتصال Wi-Fi، بلوتوث 5.0، LTE (فقط مدل GPS + تلفن همراه) Wi-Fi، بلوتوث 5.0، LTE (فقط مدل GPS + تلفن همراه)

مواد و رنگ مورد

آلومینیوم: نیمه شب، نور ستاره، نقره ای، (محصول)قرمز | فولاد ضد زنگ: گرافیت، نقره، طلا

آلومینیوم: نیمه شب، نور ستاره، سبز، آبی، (محصول)قرمز | فولاد ضد زنگ: گرافیت، نقره، طلا | تیتانیوم: مشکی فضایی، تیتانیوم

رتبه بندی IP

IP6X مقاوم در برابر گرد و غبار، مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری

IP6X مقاوم در برابر گرد و غبار، مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری

قیمت شروع از 399 دلار شروع از 299 دلار

شما باید اپل واچ سری 8 را بخرید اگر…

اپل واچ سری 8 با سه باند مختلف

تصویر: اپل

1. سلامت شما می تواند از سنسور دمای جدید بهره مند شود

اپل در طول ارائه خود به وضوح اعلام کرد که سنسور دمای جدیدش نمایشگر تازه سازی اپل واچ امسال بود. نه تنها می تواند اطلاعات اولیه دمای بدن را ارائه دهد، بلکه می تواند از خوانش های خود و سایر حسگرها استفاده کند تا تصویری جامع تر از سلامت کاربر ارائه دهد. این امر مواردی مانند ردیابی بهتر چرخه و تخمک گذاری و همچنین هشدارهای جدید ردیابی سلامتی را که ممکن است زودتر نگرانی های مربوط به سلامتی را متوجه شوند، امکان پذیر می کند.

2. شما بهترین ها را در ردیابی ایمنی برای خانواده خود می خواهید

اپل واچ سری 8 شامل ویژگی جدید تشخیص تصادف این شرکت است که در آن نیز یافت می شود جدیدترین آیفون 14 و آیفون 14 پرو. این ویژگی ایمنی از یک ژیروسکوپ سه محوره بهبود یافته و یک شتاب سنج کاملا جدید برای ثبت 3000 نمونه در ثانیه استفاده می کند. در ترکیب با دیگر سنسورهای اپل واچ، سخت افزار جدید به گونه ای طراحی شده است که به دستگاه امکان می دهد تقریباً فورا تصادفات خودرو را تشخیص دهد. هنگامی که خرابی شناسایی می شود، باید به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس گرفته و پیام هایی را به مخاطبین اضطراری کاربر ارسال کند. اگر اعضای خانواده ای دارید که از این نسل جدید اپل واچ استفاده می کنند، یک لایه اضافی از آرامش خاطر است.

3. شما اغلب از شارژر دور هستید

حالت جدید کم مصرف موجود در اپل واچ سری 8 تا 36 ساعت کارکرد را با یک بار شارژ فراهم می کند. این دوبرابر زمان اجرای 18 ساعته معمولی است که دستگاه برای آن رتبه بندی شده است. برای انجام این کار، اپل واچ برخی از خدمات را غیرفعال می کند، در حالی که تلاش می کند تا عملیات را تا حد ممکن نزدیک به حالت عادی خود نگه دارد. این واقعا عمر باتری اپل واچ را دوبرابر نمی کند، اما اگر اغلب شارژر خود را فراموش می کنید یا اغلب بدون آن به سفرهای کوتاه می روید، این می تواند یک نجات دهنده باشد.

بیشتر: اپل به تازگی اپل واچ سری 8 را معرفی کرد. در اینجا چیزی است که باید بدانید

شما باید اپل واچ سری 7 را بخرید اگر…

نمای جانبی پنج رنگ اپل واچ سری 7

هر پنج رنگ آلومینیومی اپل واچ سری 7.

تصویر: اپل

1. شما یک اپل واچ خط اصلی با پوشش تیتانیوم می خواهید

با معرفی اپل واچ اولترا، به نظر می رسد اپل اکنون پوشش تیتانیوم خود را برای مدل جدید و درجه یک خود رزرو کرده است. به همین دلیل، هرکسی که خواهان ساعت هوشمند اپل ارزان‌تر (به طور نسبی) با روکش تیتانیوم است، باید از سری 7 2021 استفاده کند. اپل واچ سری 8 اکنون فقط در گزینه‌های آلومینیومی و فولاد ضد زنگ کم رنگ‌تر عرضه می‌شود.

2. از تمام فناوری های جدید ردیابی سلامت بهره نخواهید برد

البته تقریباً همه ما می‌توانیم (امیدواریم هرگز نخواهیم داشت) به ویژگی جدید تشخیص تصادف سری 8 برای کمک به ما در مواقع اضطراری نیاز داشته باشیم. اما با توجه به ماهیت “چه می‌شد” این سناریو، خریداران ممکن است دلیل کافی برای خرید سری 8 را پیدا نکنند. برای کسانی که شک دارند، اپل امیدوار است سنسور دمای بدن جدید کافی باشد. شایان ذکر است که بیشتر کاربردهای پیچیده تر برای سنسور دمای جدید سری 8 شامل ردیابی چرخه و باروری است. افراد بدون آن علایق مطمئناً می توانند از آن نیز استفاده کنند، مانند بررسی تب، اما به روش های کمتر.

3. شما یک اپل واچ ارزان تر و خط اصلی می خواهید

اپل یک به روز شده راه اندازی کرد اپل واچ SE (نسل دوم) در رویداد امسال نیز در حالی که این آخرین به‌روزرسانی خط تولید مقرون‌به‌صرفه، آن را از نظر عملکرد به اپل واچ سری 8 جدید نزدیک می‌کند، اما همچنان همان حاشیه‌های بزرگ‌تر را دارد و فاقد فناوری صفحه‌نمایش همیشه روشن سری 7 و 8 است. این بدان معناست که اگر یک اپل واچ می‌خواهید که به کیف پول شما ضربه محکمی وارد نکند، اما باید آن ویژگی‌های نمایشگر ارتقا یافته را داشته باشید، سری 7 همچنان راهگشا خواهد بود زیرا قیمت آن در حال حاضر بسیار پایین‌تر از عرضه سری 8 است. قیمت، و احتمالا به کاهش ادامه خواهد داد.

بیشتر: بررسی اپل واچ سری 7: بزرگتر واقعا بهتر است

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

به روی سایر چشم انداز ساعت های هوشمند باز هستید؟ این دستگاه های توصیه شده توسط ZDNET را در نظر بگیرید:


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-watch-series-8-vs-apple-watch-series-7/#ftag=RSSbaffb68