اپل قیمت‌های Apple Music، Apple TV+ و Apple One را افزایش می‌دهد

Apple Music حدود 1 دلار بیشتر در ماه برای افراد (افزایش به 10.99 دلار) و حدود 2 دلار بیشتر برای خانواده ها (که آن را به 16.99 دلار می رساند) به عنوان 9to5Mac هزینه خواهد داشت. گزارش ها. در همین حال، هزینه Apple TV+ با 2 دلار افزایش می‌یابد و به 6.99 دلار می‌رسد و Apple One حدود 3 دلار در ماه هزینه بیشتری دارد (افزایش به 22.95 دلار برای طرح خانواده).

اپل در بیانیه‌ای که به ZDNET ارائه شده است، گفت که تغییر به Apple Music به دلیل افزایش هزینه‌های مجوز است و افزود: «به نوبه خود، هنرمندان و ترانه سراها برای پخش موسیقی خود درآمد بیشتری کسب خواهند کرد.»

اسکرین شات-سیب-موسیقی

سیب
در حالی که اپل بیشتر به خاطر محصولاتی مانند آیفون و مک شناخته شده است، بخش خدمات آن بخش ارزشمندی از تجارت است. که در Q3 اپلدرآمد خدمات به 19.6 میلیارد دلار افزایش یافت که یک رکورد سه ماهه ژوئن و 12 درصد افزایش نسبت به سال گذشته بود.

از روز دوشنبه، اپل قیمت اشتراک سرویس‌های محبوب Apple Music و Apple TV+ و همچنین قیمت Apple One را افزایش می‌دهد، اشتراکی که حداکثر شش سرویس اپل را در خود دارد.

این شرکت همچنین رکورد درآمد سه ماهه ژوئن را در هر دسته خدمات اصلی، از جمله رکوردهای درآمدی تمام دوران برای موسیقی، خدمات ابری، مراقبت اپل و خدمات پرداخت به دست آورد. اپل گزارش داد که بیش از 860 میلیون اشتراک پولی در سراسر سرویس های پلتفرم خود داشته است که در 12 ماه گذشته بیش از 160 میلیون اشتراک داشته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-is-increasing-prices-for-apple-music-apple-tv-and-apple-one/#ftag=RSSbaffb68در همین حال، اپل تی‌وی پلاس سه سال پیش با قیمت پایین معرفی شد «زیرا ما تنها با چند نمایش و فیلم شروع کردیم». در حال حاضر، این سرویس را “خانه ای برای مجموعه گسترده ای از سریال های برنده جوایز و تحسین شده، فیلم های بلند، مستند، و سرگرمی های کودکان و خانواده از خلاق ترین داستان نویسان جهان” می نامد.