اولتیماتوم توییتری ایلان ماسک به کارکنان: «بسیار هاردکور» باشید یا آن را ترک کنید

ماسک گفت، هرکسی که در مهلت مقرر پاسخ ندهد، سه ماه حقوق اخراج دریافت خواهد کرد.

پیام ماسک این بود که توییتر در حال تبدیل شدن به یک عملیات مهندسی محور است، بنابراین کسانی که کدنویسی می کنند قدرتمندتر خواهند بود.

همچنین: ایلان ماسک قول داده است که توییتر را به «منظره جهنمی رایگان برای همه» تبدیل نکند

elon-musk-twitter

تصویر: گتی/ خبرگزاری آنادولو

ماسک این اولتیماتوم را به کارکنان باقیمانده خود ایمیل کرد و خواستار تعهد به “بسیار هاردکور بودن” و نمایش “عملکرد استثنایی” شد، یا استعفای خود را تا ساعت 5 بعدازظهر به وقت شرقی (10 شب به وقت گرینویچ) تحویل دهد. موضوع “چنگال در جاده” بود.

توییتر در قلب خود یک شرکت نرم‌افزار و سرور است، بنابراین فکر می‌کنم این منطقی است.

ماسک روز سه شنبه در توییتی اعلام کرد که 8 دلار در ماه را دوباره راه اندازی خواهد کرد سرویس Blue Verified در 29 نوامبر تا “مطمئن شوید که سنگ جامد است”. توییتر بلو پس از جعل هویت برندهای متعدد و افراد برجسته از طریق آن متوقف شد.

ماسک در نامه ای نوشت: “در آینده برای ایجاد موفقیت در توییتر 2.0 و موفقیت در دنیای رقابتی فزاینده، باید بسیار سخت گیر باشیم. این به معنای کار کردن ساعت های طولانی با شدت بالا است. فقط عملکرد استثنایی نمره قبولی را به همراه خواهد داشت.” ایمیل دیده شد توسط گاردین و واشنگتن پست. بعداً یک خبرنگار CNN ایمیل را در توییتر منتشر کرد.

در ایمیل ماسک آمده است که طراحی و مدیریت محصول همچنان در توییتر مهم است، اما “کسانی که کدهای عالی می نویسند اکثریت تیم ما را تشکیل می دهند و بیشترین تاثیر را خواهند داشت.”

ماسک همچنین از دو کارمندی که پس از به دست گرفتن سکان هدایت در 27 اکتبر اخراج کرده بود استقبال کرد. او توییت کرد.




منبع: https://www.zdnet.com/article/elon-musks-twitter-ultimatum-to-staff-be-extremely-hardcore-or-leave/#ftag=RSSbaffb68

این روز تصمیم برای کارکنان توییتر است که پس از از دست دادن شغل بزرگ در این غول رسانه های اجتماعی باقی مانده اند. در تلاشی برای هدایت نیروی کار باقیمانده توییتر، ایلان ماسک به آنها تا ساعت 5 بعد از ظهر امروز به وقت شرقی EST مهلت داده است تا بخشی از توییتر جدید باشند یا آن را ترک کنند.