انواع دوربین مدار بسته چیست و قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و صنعتی | arya-cctv

قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست. برای کاربردهای خانگی و فروشگاهی کوچک معمولا از انواع دوربین مداربسته رم خور، دوربین وای فای و دوربین وایرلس استفاده می‌شود. این دوربین‌های نیاز به کابل کشی و دستگاه ضبط مرکزی ندارند و با اتصال به یک مودم وایرلس (از نوع مودم وای فای، مودم سیم کارت خور، مودم ای دی اس ال، و یا مودم همراه جیبی) قادر به انتقال تصویر بر روی موبایل می‌باشند. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند.

این نوع دوربین ها دوربین های بسیار خاصی هستند که می تواند از دید افراد حاضر در اتاق یا منطقه خاص، دور بماند. شایان به ذکر می باشد که دوربین های مداربسته کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط دوربین وجود دارد یا محیط مورد نظر مجهز به سیستم امنیتی و ایمنی می باشد. البته باید اشاره داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد و شما نمی توانید در حالت عادی و برای شرایط عادی از آن ها بهره ببرید. قابل ذکر می باشد که برخی از انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور نیز جزو دوربین های کوچک محسوب می شوند. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد بسیاری خواهد داشت.

تکنولوژی Exir در دوربین مدار بسته

مزیت این دوربین ها نداشتن نقطه کور است و تمامی فضا را تحت پوشش قرار می دهند. بدون داشتن شواهد کافی، ممکن است این شرکت ها محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند. دوربین مدار بسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود. تجربه ثابت کرده است که نصب این دوربین ها در اماکن مختلف تا حد زیادی میزان سرقت های موجود در جامعه را کاهش داده است. استفاده از دوربین های مداربسته باعث می شود تا در صورت وقوع سرقت، امکان پیگیری و شناسایی سارق توسط پلیس امکان پذیر بوده و به دستگیری آنها کمک بسیاری خواهد کرد. دوربین مدار بسته AL یا هوش مصنوعی نوعی پیشرفته ای است که به سنسورهای مختلفی مجهز می باشد و می تواند انسان، حیواناتو غیره را شناسایی کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE76H0T-ITMF

از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر مجله خبری دوربین مداربسته آریا استفاده شود. دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند. لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند.

  • بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد.
  • بدین وسیله با تنظیم دوربین، و تعریف یک IP خاص، از طریق شبکه و اینترنت، تصاویر خود را از هر مکانی می‌توانید دریافت و مشاهده کنید.
  • دوربین مدار بسته لامپی از ظاهری شبیه لامپ‌های کم مصرف LED برخوردار است و با نصب داخل یک سرپیچ معمولی قابل استفاده می‌باشد.
  • دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد.

دوربین ها با مانیتور ها مرتبط هستند و تصاویر فقط برای افرادی که برای مشاهده آن تعیین شده اند (اپراتور) نمایش داده می شوند. علاوه بر این در سیستم های تحت شبکه شما می توانید تصاویر را از سیستم کامپیوتری خود یا تلفن همراهتان مشاهده کنید. در بسیاری از دوربین ها احتیاجی به تهیه دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR وجود ندارد.

http://66toolkit.ir