انواع دوربین مدار بسته و کاربرد های آنها آموزشگاه فن آموزان | arya-cctv

دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند. دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود. در برندهایی مانند هایک ویژن ، تیاندی ، یونی ویو ، داهوا ، یونی آرک می توانید با توجه به نیاز خود انواع مختلفی از دوربین با قیمت مناسب را بیابید.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITF

هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از مجله خبری دوربین مداربسته آریا تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد.

  • قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.
  • برای دریافت راهنمای خرید، قیمت تجهیزات و ثبت سفارش این محصولات؛ باید با شماره تلفن‌های بخش پروژه‌های شرکت تماس حاصل نموده و پروژه خود را نزد ما ثبت نمایید.
  • کیفیت جز اولین گزینه‌هایی است که مشتری به آن دقت می‌کند و کیفیت و وضوح تصویر هر دوربین مشخص است و روی بسته‌بندی آن درج شده است.
  • تا از مشخصات کامل، نقد و بررسی و مقایسه آنها با سایر محصولات دیگر را مشاهده کنید.
  • از نظر نوع لنز این دوربین ها به دو نوع وریفوکال و ثابت Fix)) تقسیم می شوند که نوع اول امکان تنظیم فوکوس و بزرگنمایی محدود دارند اما در نوع دوم این امکان وجود ندارد.
در دوربین هایی که دارای این ویژگی هستند، نیاز به سیم جداگانه برای تغذیه وجود ندارد. دوربین های تحت شبکه دارای تصاویر با کیفیت بالا و ویژگی پردازش تصاویر هستند. شرکت هایک ویژن چین و کمپانی TVT از شرکت‌های پیشتاز در تولید انواع دوربین مداربسته آنالوگ هستند.

http://66toolkit.ir

در حالی که اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته، به‌ویژه در مقوله‌های صنعتی حیاتی، رویکرد ترکیبی را پذیرفته‌اند، ترکیب فناوری‌های سرور داخلی، ابر و لبه از این روش پیروی خواهند کرد. بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست. بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد. کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید.

پرداخت آنلاین با کارت های عضو شتاب

قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید. دوربین های دام معمولا به دلیل شکل ظاهری خود بر روی سقف نصب می شوند. این نوع دوربین ها دارای جنس بدنه پلاستیکی، فلزی و یا ترکیبی از فلز و پلاستیک هستند. به دلیل ساختار و کارایی معمولا دوربین مداربسته دام در فضاهای داخلی و مسقف مانند فروشگاه ها، منازل و ادارات استفاده می شود. تنها تفاوت این دوربین ها با دیگر دوربین های دام در شکل ظاهری آن ها است. پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد.

حفاظت محیطی از طریق دوربین مدار بسته