انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | arya-cctv

ضمن این که امکان رصد کردن تصاویر برای هر کس دیگر به راحتی فراهم می شود بنابراین هرگز نمی تواند سیستمی امن برای تامین امنیت به صورت آنالوگ باشد. 4- مصرف برق در سیستم نظارتی بسیار مهم است به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چندین هارد باشد.هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کاهش مییابد؛ این امر کمک میکند DVR/NVR در محیط پایدارتری کار کند. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند.

دوربین مداربسته دام (indoor)

همچنین این دوربین ها دارای گارانتی و یا خدمات پس از فروش نیستند و در زمان خرابی در دوربین با مشکل مواجه می شوید. در هنگام خرید دوربین مداربسته باید به نوع کاربری، کیفیت تصویر، نوع دوربین و… توجه کنید. دوربین مداربسته چشم ماهی به دلیل شکل ظاهری شبیه به چشم ماهی به این اسم نامیده می شوند. زیرا که باید بر روی سقف و با ارتفاع مناسب نصب گردند تا تصویر مناسب از محیط مد نظر را ارائه دهند.

دوربین های مدار بسته

کیفیت تصویر 4k در دوربین تحت شبکه، نویدبخش دنیایی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر است. کابل کاهش نویز که در دوربین آنالوگ استفاده می‌شود، نقش بسیار مهمی در ضبط تصاویری واضح و شفاف ایفا می‌کند. به این دلیل که امواج الکترو مغناطیسی موجود در اطراف محیط، می‌تواند اختلالاتی را در ضبط تصاویر با کیفیت ایجاد کند. همچنین به نوسانات برق نیز در ایجاد نویزهای دوربین را در نظر داشته باشید. دوربین های چشم ماهی کابردهای گسترده ای دارند و در محیط هایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ کاربرد دارند. به خاطر داشته باشید این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند و برای مکان هایی که نور کمی دارند، مناسب نیستند.

دوربین مداربسته داهوا HDW2431TP-AS-S2

دوربین های بسیار بزرگ با سیستم دید در شب لیزری و دارای لنزهای قدرتمند با زوم بسیار بالا. و متکی بر جایگذاری استراتژیک دوربین های مدار بسته و مشاهده ورودی دوربین در مانیتور در اتاق مانیتورینگ است. اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین مجله خبری دوربین مداربسته آریا شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد.

  • دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود.
  • نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.
  • استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد بسیاری خواهد داشت.
  • زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد.
این دوربین قابلیت چرخش در جهت افقی و عمودی و زوم روی تصاویر را به خوبی دارد. این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است. دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است.

http://66toolkit.ir