انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | arya-cctv

با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد . قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره مجله خبری دوربین مداربسته آریا داشته باشد. مطابق آن تعداد هارد مورد نیاز و در نهایت دستگاه مناسب را انتخاب کنید. دوربین های مداربسته مناسب برای فضای بیرونی را دوربین مداربسته خارجی می نامند. دوربین های مداربسته خارجی در پارکینگ های سرباز، خیابان ها، باغ و… مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع دوربین مداربسته بر اساس نحوه اتصال

۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود. ۲-ریکاوری داده و گرفتن فایل پشتیبانی در این نوع شبکه بسیار سخت است. داهوا برای دستیابی به این مهم از تیم R&D (تحقیق و توسعه) شامل 3000 متخصص بهره می‌برد و تاکنون حدود 600 ثبت اختراع (پتنت) داشته است. منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد. HLC یا همان Higher Learning Commission تکنولوژی فیلتر نور زیاد است.

دوربین هوشمند وای فای گردان V380 کد SA1020

همچنین در برخی مواقع نیز ممکن است دماهای بسیار بالا مانع از حضور افراد در این محیط ها گردد. مهمترین ویژگی این دوربین ها قابلیت جابجایی لنز می باشد و همین موضوع کاربری آنها را افزایش داده است. این دوربین ها با تغییر لنزها می توانند فاصله های بیش از 12 متر را پوشش دهند. دوربین های نظارتی صنعتی و تجاری برای استفاده در صنعت، معدن، نیروگاه، کارخانه، و اماکن تجاری وسیع. بیشترین کاربرد این دوربین‌ها در بانک‌ها و ورودی خروجی پارکینگ‌ها و ساختمان‌ها می‌باشد.

http://66toolkit.ir

دوربین سیم کارت خور کلور داگ TM101 از طریق اینترنت سیم کارت یا وای فای قادر به انتقال تصویر بر روی موبایل به صورت آنلاین یا به صورت حساس به حرکت در صورت مشاهده موشن می‌باشد. این دوربین دارای ظاهری شکیل با اندازه کوچک و قابل نصب در هر مکانی سرپوشیده‌ای است و با قابلیت دید در شب و پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت و امکان مکالمه دو طرفه بهترین گزینه برای استفاده در منزل، دفتر کار و فروشگاه می‌باشد. یعنی برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، این دوربین ها تصاویر دریافتی را به صورت کد 0 و 1 آماده می کند و با استفاده از کابل شبکه به دستگاه ضبط تحت شبکه NVR یا سرور انتقال می دهد. بدلیل استفاده اینها از داده های 0 و 1، می توان آنها را تحت بستر شبکه کنترل و با اینترنت به هر جای دنیا که نیاز باشد ارسال نمود.

  • برای آشنایی با ، برای خرید مطمئن تر دوربین های امنیتی، انواع دوربین مدار بسته را به شما معرفی می‌کنیم.
  • دوربین‌ها از لحاظ تکنولوژی در دو دسته آنالوگ و دیجیتال قرار می‌گیرند.
  • همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود.
  • حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است.
  • دوربین‌های آنالوگ در بازار کشور ما در دسترس بوده و نصب آنها بسیار ساده‌تر و قیمت آنها بسیار ارزانتر از دوربین‌های دیجیتال است.

با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند. در مکانیزم WDR دوربین به دو CCD سرعت بالا و سرعت پایین مجهز شده است. در ابتدا CCD سرعت پایین (با مدت زمان نوردهی زیاد) و سپس CCD سرعت بالا (با مدت زمان نوردهی کم) تصویر را پیمایش میکنند. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند. نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست.

انواع دوربین مداربسته از لحاظ شکل ظاهری