انواع دوربین مداربسته قیمت انواع دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | arya-cctv

هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است. دوربین صنعتی طبق تصویر برای تصویربرداری در فضای بیرونی یا داخلی مورد استفاده قرار میگیرد. انواع دوربین مدار بسته باکس معمولا بدون لنز مجله خبری دوربین مداربسته آریا به کاربران عرضه میشود . دوربین های مداربسته در کاربری و محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید توجه داشت که این به معنای عدم هیچگونه کابل کشی نمی باشد، بلکه تمامی دوربین ها برای تامین انرژی خود نیاز به منبع تغذیه و برق دارند.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس شکل ظاهری

این دوربین ها به دلیل استفاده در محیط های با دمای بالا باید دارای قابلیت ضد انفجار باشند. دوربین هایی که از لنز ثابت استفاده می کنند، دارای یک فاصله کانونی ثابت هستند. با توجه به قیمت مناسب دوربین های مداربسته با لنز ثابت از این دوربین ها می توان در کاربری های معمولی استفاده کرد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه IP

دوربین ها با توجه به وضعیت نصب و اندازه ساخت برای کاربردهای مختلفی مناسب و در شکل و اندازه های متنوعی ساخته شده اند. در دوربین‌های آنالوگ با توجه به اینکه امواج همیشه در معرض نویز هستند اگر از کابل و تجهیزات کیفیت پایین استفاده شود کیفیت تصاویر بسیار پایین خواهد بود. نوسانات برق شهری و نویز‌های الکترومغناطیسی روی امواج آنالوگ اثر گذاشته و کیفیت تصاویر به شدت پایین می‌آید. خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد.

دوربین تحت شبکه هوشمند وایرلس مدل Imou ranger 2 ipc-a22e

دوربین های مداربسته به عنوان یکی از مهم ترین عناصر در برقراری نظم و امنیت شناخته می شوند. آشنایی با انواع دوربین مداربسته به ما کمک می کند تا با توجه به مکان و نیاز خود بهترین دوربین مداربسته را انتخاب کنیم. به طور مثال بهترین دوربین مداربسته برای منزل می تواند با یک دوربین مداربسته برای کاربری صنعتی متفاوت باشد. در این مقاله قصد داریم تا انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری، تکنولوژی، کیفیت تصویر وقیمت را مورد بررسی قرار دهیم. با نصب دوربین اسپید دام شما می توانید تا زاویه 360 درجه افقی، 180 درجه عمودی و بزرگنمایی فوق العاده تا 10 برابر بدون هیچ نقطه کوری تا شعاع 100 متری محل نصب دوربین مداربسته را مشاهده نمایید. این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است.

http://66toolkit.ir

به طور کلی دوربین های مدار بسته بر اساس قیمت به سه دسته ارزان، مقرون به صرفه و گران قیمت تقسیم می شوند. دوربین های مداربسته صنعتی شکلی همانند جعبه دارند به همین دلیل به آن ها دوربین مداربسته باکس نیز گفته می شود. دوربین مداربسته صنعتی در محیط هایی مانند پالایشگاه، مراکز صنعتی و..

  • از آنجا که در روز نور کافی برای ضبط وجود دارد برای صرفه جویی در انرژی، ال ای دی های مادون قرمز دوربین خاموش هستند با کم شدن نور از سطح استاندارد سنسور نور دوربین، دستور روشن شدن ال ای دی های مادون قرمز دوربین را میدهد.
  • در هنگام خرید دوربین مداربسته باید به نوع کاربری، کیفیت تصویر، نوع دوربین و… توجه کنید.
  • دوربین مدار بسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود.
  • این دوربین ها با تغییر لنزها می توانند فاصله های بیش از 12 متر را پوشش دهند.
  • به طور کلی آیا نصب دوربین مداربسته قانونی است؟ با توجه به اهمیت و نقش مثبت دوربین مداربسته در نظارت، تأمین امنیت و به ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات، این اقدام در حالت کلی قانونی است.