انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | arya-cctv

دوربین IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند. علاوه بر این دوربین های IP می توانستند تصاویر ضبط شده را ابتدا درون حافظه خود پردازش و سپس به هارد جهت ذخیره سازی ارسال کنند. این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود. دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود.

دوربین مداربسته مینیاتوری (مخفی)

وسایل نقلیه مانند خودرو، ماشین، اتوبوس، قطار، هواپیما و مترو از تکان‌ها و لرزش‌های شدیدی برخوردارند، از اینرو استفاده از انواع مدار بسته معمولی در چنین محیط‌هایی امکان‌پذیر و منطقی نمی‌باشد. عدم دسترسی به برق شهری و فضاهای کوچک برای نصب، از دلایل دیگر خاص بودن دوربین‌های مورد استفاده در این وسایل می‌باشند. کیفیت تصویر پیشنهادی و مناسب برای محیط های مسکونی، دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی است. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل خروجی رزولوشن 1080⨯1920 با نرخ 30 فریم در ثانیه ارائه می دهد.

دوربین مداربسته بولت

نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است. این دوربین‌ها در تکنولوژی‌های مختلف آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارند. نوع طراحی دوربین های دام به شکلی است که بالقوه برای محیط های مسقف محدود استفاده می شوند. این دوربین ها معمولا در محیط های غیر صنعتی و اداری یا خانه ها استفاده می شوند.

http://66toolkit.ir

به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم مجله خبری دوربین مداربسته آریا انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید. همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود.

این مدل از انواع دوربین مداربسته، بسیار قابل مشاهده است بنابراین به عنوان یک بازدارنده در مقابل افراد سودجو عمل می کند. پوشش مقاوم بدنه اش آن را در برابر تابش آفتاب و بارش باران محافظت می کند. دوربین های مدار بسته نقش بسیار مهمی در کنترل جرم و جنایت ایفا می کنند به همین دلیل استفاده از آن ها در مکان های مختلفی که امکان سرقت وجود دارد، بسیار رایج است.

  • 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد.
  • با توجه به این که اجرای یک سیستم مداربسته هزینه های جانبی زیادی دارد از جمله هزینه نیروی انسانی، هزینه حمل و نقل تجهیزات، هزینه ابزارالات، گاهی مجری بخشی از هزینه های خود را با فروش تجهیزات به کارفرما جبران می کند.
  • تمامی دوربین‌ها تصویر را دریافت و منتقل می‌کنند و برخی توانایی دریافت صدا را هم دارند و این توانایی جز امکانات ویژه به شمار نمی‌رود.
  • در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است.