انواع دوربین مداربسته آنالوگ مدل های دوربین مداربسته آنالوگ کدامند؟ رادیس | arya-cctv

این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد. شاید به مواردی برخورد کردهاید که کارگری خارج از کارگاه مصدوم شده است ولی این مصدومیت را به محل کار خود نسبت میدهد.

معایب دوربین مدار بسته آنالوگ

پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند. بعضی موارد پاوری که برای دستگاه DVR استفاده می شود بسیار ضعیف است و نمی تواند بیش از 1 هارد دیسک را هم پشتیبانی نماید. Chu در این باره توصیه کرد از پاورها و منبع تغذیه ای با جریان الکتریکی 3 آمپر استفاده کنید تا مطمئن باشید می تواند توان الکتریکی کافی برای هارددیسکها را نیز تامین نماید. دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد.

http://66toolkit.irدوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. هر کدام از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد. این در حالیست که نصب دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های باز صورت می گیرد. دوربین‌ها از لحاظ تکنولوژی در دو دسته آنالوگ و دیجیتال قرار می‌گیرند.

  • در این گونه مواقع استفاده از انواع دوربین مدار بسته بهترین گزینه به شمار رفته و مدیر شرکت می تواند با نصب دوربین در بخش های مختلف، تصاویر دریافت را در مانیتور خود مشاهده نموده و از موارد این چنینی آگاه باشد.
  • ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند.
  • هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است.
اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات مجله خبری دوربین مداربسته آریا درنظر گرفته شود. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است.

به این دلیل که پوشش گنبدی دوربین تشخیص جهت گرفتن دوربین را برای مردم دشوار می کند. دوربین مداربسته دام قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارند و اپراتور میتواند آن ها را به راحتی کنترل کند. این کار باعث عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی می شود که از همه جهات نزدیک می شوند. دوربین لامپی وای فای دار یک لامپ دوربین دار با قابلیت WiFi است و نمونه‌ای از دوربین پانوراما 360 درجه می‌باشد. دوربین مدار بسته لامپی از ظاهری شبیه لامپ‌های کم مصرف LED برخوردار است و با نصب داخل یک سرپیچ معمولی قابل استفاده می‌باشد.

بهترین دوربین مداربسته برای منزل