انواع دوربین مداربسته آنالوگ مدل های دوربین مداربسته آنالوگ کدامند؟ رادیس | arya-cctv

دوربین‌های مداربسته آنالوگ حتی اگر بهترین نوع آنها با تکنولوژی بالا انتخاب شوند کیفیت بالایی نخواهند داشت. بدین ترتیب تصاویر به کیفیت آنالوگ تبدیل شده و بر روی مانیتور مشاهده می‌شود. ارائه دادن کیفیت FULL HD با قیمت مناسب سبب شده تا این تکنولوژی مخاطب را به خود جذب کند. به همین خاطر جزو رقیبان دوربین‌های مداربسته تحت شبکه به شمار می‌روند. در واقع این دوربین ها جزو نسل جدیدی از دوربین های مداربسته آنالوگ به حساب می‌آیند. عبارت AHD مخفف Analoge High Definition هست؛ که به معنی آنالوگ بودن با رزولوشن بالا است.

انواع دوربین مدار بسته + عکس

در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت مجله خبری دوربین مداربسته آریا به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است.

http://66toolkit.ir

رونمایی اولیه از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۷۳ بود . هنگامیکه در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته برای پیشگیری از جرایم در محدوده نصب گردید ، نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد ، تا اینکه در سال ۱۹۸۰ دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بکار گرفته شد . بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد . در این مناطق امکان کابل کشی برای اتصال دوربین‌ها به مرکز کنترل و سیستم ضبط و پردازش تصاویر وجود ندارد. از اینرو، تجهیزات شبکه کابلی برای این سیستم‌ها قابل استفاده نیستند.

  • دوربین مداربسته pinhole به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز کوچک خود حتی از یک حفره 3 میلی‏متری میتواند ، ضبط تصویر را انجام دهد.
  • داشتن پایه در این دوربین‌ها یک نقطه ضعف در برابر دزدیده شدن محسوب می‌شود.
  • نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است.
  • این دسته بندی بر اساس نوع بدنه و ساختار کیس، کیفیت تصاویر، نوع تکنولوژی و لنز دوربین متغیر است.
  • دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند.
انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. فراهم کردن قابلیت انتقال تصویر، صدا، دیتا به شکل هم زمان بر روی کابل کواکسیال از مزیت‌های شرکت داهوا است. داهوا توانسته دوربین مداربسته با رزولوشن ۴ مگاپیکسل و شاید در آینده رزولوشن ۴ یا ۸ مگاپیکسل را ارائه دهد. فروشگاه اینترنتی رادیس بیشتر تکنولوژی AHD را به خاطر کیفیت و قیمت مناسبش نسبت به CVI و TVI معرفی می‌نماید.

دوربین مدار بسته C-Mount

در ضمن کارشناسان ما آماده پاسخگویی و دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند دوربین مدار بسته آنالوگ از شرکت پاناسونیک بپردازیم. ضمنا شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به لینک محصول که در جدول روبه‌روی هر دوربین قرار گرفته مراجعه کنید. تا از مشخصات کامل، نقد و بررسی و مقایسه آنها با سایر محصولات دیگر را مشاهده کنید. دوربین‌های مدار بسته آنالوگ از ابتدایی‌ترین و متداول‌ترین دوربین‌هایی هستند که در دنیای امروز، کاربرد زیادی دارند.

دوربین مدار بسته IP هایک ویژن DS-2CD2043G0-I