انواع دوربین مداربسته، امکانات انواع دوربین مداربسته و محدودیت‌ها، هرآنچه باید بدانیم

این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد. این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد. کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد.

همچنین کلیه محصولات نظارت گستر با گارانتی رسمی رستر سرویس ارائه و میگردد. برای برخی از پروژه‌ها نیاز به استفاده و نصب دوربین هایی با ابعاد کف دست یا کمی بزرگتر است. دوربین های کیس کوچک اصولا قیمت کمتری به نسبت دوربین‌هایی با سولوشن های مشابه دارند(ابعاد کیس و جنس پلاستیکی یا فلزی بودن آن بسیار مهم است). تا سال‌های نه چندان دور، همه جا دوربین‌هایی با کیفیت‌هایی آنالوگ نصب می‌شد. در سال‌های اخیر رزولوشن‌هایی با واحد مگاپیسکل برای دوربین‌های HD و IP در بازار زیاد شدند. چرا خدمات پس از فروش دوربین مداربسته مهم است؟ هرچه بگندد نمکش می‌زنند.

دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود. دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید. دوربین های مداربسته مخفی می توانند با استفاده از کابل یا امواج اینترنت به کامپیوتر شخصی، شبکه های اداری، تلفن هوشمند و غیره متصل شوند. دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد. در حال حاضر با پیشرفت هایی که در دنیای علم و تکنولوژی روی داده است می توان دوربین های مدار بسته ای با اندازه های بسیار کوچک نیز تولید کرد اما انتخاب اندازه دوربین مدار بسته به محلی که دوربین مدار بسته قرار است در آن نصب شود، بستگی دارد.

زمانی از این بستر استفاده می کنیم که محیط ما یک محیط کوچک و indor (داخلی) باشد. در واقع اگر قصد دارید اتاقی از خانه، مغازه و یا دفتر کار خود را به یک یا دو عدد اریا سی سی تی وی مجهز کنید بهترین انتخاب می تواند دوربین های وای فای باشد چون به کابل کشی نیاز ندارند و در حفظ و زیبایی و دکور محیط کمک شایانی می کند. این به ارسال اطلاعات تله متری (داده های کنترل PTZ) به یک دستگاه PTZ در همان کابل کواکسیال که ویدئو را ارائه می‌دهد، اشاره دارد. داده ها در طی بازه زمانی عمودی خالی (آن خط سیاه عریضی که ممکن است روی تصویر مشاهده کنید) منتقل می‌شوند و با نمایش فیلم تداخلی ندارند.

  • به کمک مودم شما می توانید تصاویر را در اینترنت ارسال و از دورترین نقاط امکان کنترل منطقه مربوطه را داشته باشید.
  • از عوامل دیگر که هنگام نصب دوربین مداربسته باید به آن توجه داشته باشیم، میزان پوشش‌دهی تصویری فضا است.
  • این پورت به منظور ارتباط با شبکه داخلی یا اینترنت و انتفال تصویر روی اینترنت استفاده می‌شود.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2643G0-IZS با قابلیت 50 متر دید درشب…

به عنوان مثال اگر شما می خواهید محل کار و یا منزل خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید، این دوربین پیشنهاد بسیار خوبی است. قیمت دوربین مدار بسته به عوامل بسیاری نظیر برند، کیفیت، ظرفیت هارد و رزولوشن بستگی دارد و قیمت مشخص یا ثابتی ندارد. به طور معمول برند‌های مطرح و با کیفیت در سطح بالا قرار دارند و از قیمت بالایی برخوردار هستند. نکته قابل توجه دیگری که در قیمت دوربین مداربسته نقش به سزایی دارد، مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش است. هایک ویژن در صدر لیست محبوب‌ترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان قرار دارد.

دوربین مداربسته تحت شبکه کیوب TVT C12 سایز کوچک

این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است. این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد. دوربین اسپید دام بهترین دوربین مداربسته برای محیط های باز می باشد. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست کند. دوربین اسپید دام به دو نوع دوربین اسپید دام تحت شبکه و دوربین اسپید دام آنالوگ تقسیم می شود. هر یک از این شرکت ها هر ساله بخشی از بودجه خود را صرف ارتقا کیفیت دوربین های خود می کنند و بهترین امکانات را به آن ها می افزایند.

دوربین مداربسته دید در شب

این در حالیست که نصب دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های باز صورت می گیرد. دوربین های مدار بسته ممکن است در هر محیطی نصب شوند، محیط هایی همچون بیرون ساختمان یا داخل آن. برای دوربین هایی که قرار است بیرون ساختمان نصب شوند باید عوامل محیطی همچون میزان نفوذ گرد و خاک، نفوذ آب و بازه دمای کاری آن را مد نظر گرفت چرا که بسیار مهم می باشند.

همچنین برای نظارت ۲۴ ساعته در اطراف فرودگاه‌ها، بنادر و بسیاری از زیرساخت‌ها مناسب است. بیشتر دوربین‌های مدار بسته برای ضبط تصاویر از بیرون مناسب‌اند، اما این دوربین تصویربرداری فوق‌حساسی دارد که بی‌نظیر و منحصربه‌فرد است. این سیستم برای محل‌های تجاری بزرگ که باید شبانه‌روز در محیط‌‌های با نور متغیر تحت نظر باشند، مناسب است. این دوربین برای فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها عالی است، زیرا زاویه دید وسیع‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی آن را بهترین دوربین مدار بسته برای داخل ساختمان می‌دانند، زیرا می‌توان با قراردادن آن در یک نقطه استراتژیک روی سقف، تمام زوایای اتاق را پوشش داد. ویدئو با کیفیت بالا (اچ‌دی یا HD) به‌هیچ‌عنوان با ویدئوهای آنالوگ قدیمی قابل‌مقایسه نیست.

اگر به هر دلیلی شما هم نیاز به استفاده از دوربین مدار بسته در خانه یا محل کار خود دارید، فروشگاه اینترنتی کیانسل با مقایسه و بررسی برترین های دوربین مدار بسته انتخاب گسترده ای برای کاربران فراهم ساخته است. در این راستا، شرکت ایران الکترونیک در زمینه مشاوره، فروش و نصب پروژه ها و سیستمهای دوربین مداربسته از طریق وب سایت (آنلاین) و به صورت حضوری فعالیت می نماید. دوربین مداربسته یا همان تلویزیون مداربسته که با این تفاوت تلویزیون پخش عمومی می شود اما دوربین به تعداد محدودی نمایشگر که برای شناسایی افراد به طور محرمانه استفاده می شود. دستگاهی برای نظارت و یا رصد یکسری از وقایع که میتواند به صورت ضبط ویدئو و یا تصویر باشد. از این دستگاه میتوان برای نظارت انواع تخلفات ترافیکی و یا مجرمانه استفاده کرد.

این امر به ویژه هنگامی ‌مفید است که کارکنان شبانه یک شرکت مانند خدمه نظافت و نگهداری، کارکنان مرکز تماس و تیم‌های مدیریت در شرکت می‌مانند. احتمال سرقت از خانه‌هایی که دارای دوربین امنیتی هستند، بسیار کمتر از خانه‌های بدون دوربین است. اگرچه دوربین‌های امنیتی هیچ کاری برای جلوگیری از وقوع جرم انجام نمی‌دهند اما امروزه صاحبان خانه ها از دوربین های مدار بسته برای جلوگیری از جنایت و افزایش امنیت خانه و خانواده استفاده می‌کنند. اولین استفاده مستند از دوربین مداربسته در سال 1942 در آلمان بود، جایی که «مهندس والتر بروخ» سیستمی را برای مشاهده پرتاب موشک‌های V-2 طراحی و نصب کرد. در سال 1949، نشریه آمریکایی Popular Science اولین برنامه تجاری دوربین مداربسته به نام Vericon را نشان داد. دوربین دام نوعی از دوربین های مداربسته است که معمولا به شکل نیم کره ای و به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب و راه اندازی می‌شوند.