اموزش نصب دوربین مداربسته آموزش تعمیرات دوربین مدار بسته

متناسب با نوع سیستم تهیه شده باید کابل و مدار مناسبی نیز تهیه کنید. در اولین حالت، که به طور عمومی هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته لازم میشود مدار آنالوگ یا HD است. در این صورت، دوربین ها باید با کابل RG۱۱، RG۶، RG۵۹ به یکدیگر متصل شوند‌. توجه داشته باشید که اتصالات دوربین و برق با دستگاه دی وی آر DVR انجام میشود. آموزش اتصال دوربین مداربسته به کامپیوتر یا لپ تاب / چه نگران دزدی یا سرقت توسط کارمندان در محل کار خود باشید، نصب دوربین مدار بسته می‌تواند امنیت و آرامش بیشتری را برای کسب و کار شما فراهم کند.

قبل از شروع کار، لازم است که مسیر عبور سیم دوربین امنیتی را مشخص کنید،‌ به خصوص وقتی که می‌خواهید دوربین‌ها را در چند نقطه نصب کنید؛ نقاطی مانند راهرو‌ها، زیرزمین، گاراژ،‌ داخل اتاق زیر شیروانی و زیربنای سقف. دوربین‌های مداربسته یکی از بهترین ابزارهای بازدارنده در برابر سرقت و نفوذ بعضی از سازمان‌ها هستند، که از آنها در اماکن مسکونی و تجاری استفاده می‌کنند. مدرس این دوره شهاب قشقایی مدیریت وبسایت آیس پلاس با 8 سال سابقه در زمینه فروش ، طراحی و اجرای سیستم های امنیتی می باشد. از دوربین های آنالوگ کوچکترند و از کابل های اترنت نیز استفاده می کنند. دوربین های شبکه می توانند از قابلیت PTZ نیز استفاده کرده و از فواصل بسیار دور کار رصد و کنترل تصویر را برای کاربر فراهم می کنند. این نوع لنزها میدان دید 360 درجه اطراف خود را به دوربین منتقل می کنند.

  • هنرجویان عزیز شما پس از پایان این آموزش به تمام مباحث نصب دوربین مداربسته آشنا و مسلط خواهید بود و در صورت تمایل برای دریافت گواهینامه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • هرچه وضوح و نرخ فریم دوربین شما بیشتر باشد ، پهنای باند آن بیشتر می شود.
  • دوربین مدار بسته که این روز ها یکی از لازمه های منازل، محل کار و فروشگاه های آنلاین است، تنوع زیادی دارد.
  • فرد می تواند با داشتن مدرک دوره نصب دوربین در این شرکت ها استخدام شود.
  • آموزش نرم افزار تحلیل و طراحی ساختمان که یک نرم افزار مخصوص جهت تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی می باشد که برای سیستم های ساختمانی …

برای اینکه در بازار کار این شغل فعالیت کنید، بایستی تمامی نکات و موارد مربوط با دوربین‌های مداربسته را بلد باشید. لازمه چنین دانشی نیز استفاده از منابع موثق یا استادان حرفه‌ای و باتجربه است. در صورتی که آموزش دوربین مداربسته را به صورت ناقص طی کرده باشید، نمی‌توانید به طور کامل با تمامی دوربین‌ها و تجهیزات اریا سی سی تی وی مربوطه کار کنید. مجتمع فنی برق علاوه بر دوره نصب دوربین مدار بسته ، آموزش نصب اعلام حریق، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش نصب دزدگیر اماکن را نیز برگزار می کند. فراگیر شدن سیستم های امنیتی و نیاز به استفاده از آن ها در هر مجموعه ای باعث شده بازار کار نصب دوربین مداربسته بسیار پرکار و درآمدزا باشد.

اتصال دوربین مداربسته به اینترنت از طریق پورت وب (WEB Port)

پیشنهاد ما به شما جهت فراگیری نصب دوربین مدار بسته شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته می باشد که در مجتمع فنی برق به صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می شود. آموزش نصب دوربین مدار بسته در کارگاه های مجهز و تحت نظر اساتید با سابقه و مجرب تشکیل می شود. شرکت در کلاس نصب دوربین مدار بسته موجب می شود به راحتی وارد بازار کار شوید و از درآمد بالای آن بهره مند شوید.

در صورتی که مایل به ثبت تصاویر در شب دارید از دوربین های دید در شب خریداری کنید. در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته به طور کامل انواع دوربین ها و کاربردهای آنها آموزش داده می شود. دوربین های مدار بسته آنالوگ از دیگر انواع دوربین مدار بسته هستند که در برخی از مکان ها نصب می شوند. شما به عنوان نصاب دوربین علاوه بر نصب دوربین های تحت شبکه بایستی با آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ نیز آشنایی داشته باشید. نصب دوربین های مدار بسته آنالوگ نیز مستلزم طی کردن مراحل و نکاتی است. کلیت نصب دوربین های آنالوگ تفاوتی با نصب دوربین های تحت شبکه ندارد.

آموزش دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته بیسیم برای انتقال تصاویر ویدیویی از WIFI استفاده می نمایند که این انتقال بیسیم به هر دو صورت آنالوگ و دیجیتال امکان پذیر می باشد. در سیستم های حفاظتی دوربین های مدار بسته آنالوگ به دلیل انتقال سیگنال ها به صورت آنالوگ و به تبع نویز پذیر بودن آن، شرایط به هیچ عنوان مطلوب انتقال بیسیم نمی باشد و در این گونه سیستم های حفاظتی بهتر است انتقال توسط سیم صورت پذیرد. دقت داشته باشید که آموزش نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ، آی پی و دیجیتال، نحوه تنظیمات آنها در دوره های آموزشی آموزش داده شود. اطمنیان حاصل کنید که اساتید دوره کلیه نکات لازم برای نصب دوربین مدار بسته را به شما آموزش می دهند. همانطور که در شکل بالا می بینید، برای نصب دوربین مدار بسته وایرلس، نیازی به کابل کشی وجود ندارد.

در این مقاله به روش نصب دوربین مدار بسته می پردازیم و با بررسی جزییات بهترین مکان های نصب را بیان می کنیم . پس از اتصال منبع تغذیه به برق و بررسی وصل بودن فیش ها به هر دوربین مداربسته, به محل استقرار دستگاه NVR رفته و دستگاه را پس از اتصال به برق و نمایشگر روشن می کنیم. تصاویر دوربین مداربسته IP به صورت داده دیجیتال بر روی بستر شبکه به دستگاه nvr اطلاعات یا سرور انتقال پیدا میکنه. کابل‌کشی به‌دقت زیادی نیاز دارد که هرگونه اشتباهی در این مورد با اختلال در ضبط و ارسال تصویر خواهد شد. بعدازاین مرحله نوبت اتصال دوربین به منبع تغذیه بوده و سپس راه‌اندازی آن است.

برخی از تنظیمات دوربین مدار بسته دارای روتر هستند که از طریق آن می‌توانید چندین دوربین را به هم متصل کنید. اگر راه‌اندازی دوربین مداربسته شما از این پیکربندی استفاده می‌کند، هر دوربین را به یک پورت موجود در روتر دوربین مدار بسته اختصاصی وصل کنید و سپس روتر را به رایانه خود وصل کنید. برای اتصال دستگاه DVR به نمایشگر نیز از فیش BNC استفاده می‌شود.