اموزش نصب دوربین مداربسته آموزش تعمیرات دوربین مدار بسته

NVR که مخفف کلمه Network Video Recorder است یک دستگاه ضبط تصاویر تحت شبکه است و DVR که مخفف کلمه Digital Video Recorder می باشد یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتال است. دستگاه DVR داده های دریافتی از سمت دوربین را در دستگاه ضبط کننده پردازش می کند اما NVR داده ها را رمزنگاری و پردازش می کند. دستگاه های DVR برق دوربین را تامین نمی کنند و هر دوربین باید مستقیما به یک دستگاه ضبط کننده متصل شود.

فاصله کانونی لنز Lens

شما برای متخصص شدن در رشته نصب دوربین های مداربسته و انتقال تصویر نیاز دارید به مباحث مختلفی چون انواع دوربین های آنالوگ و دیجیتال، دوربینهای آی پی ،دوربینهای دام و غیره آشنا شوید. کلاس نصب دوربین مداربسته در کارگاه های مجهز و با استادان مجرب و متخصص برگزار می شود. با شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید و از درآمد بالا بهره مند شوید.

همواره آموزش یک اصل مهم در پیش برد اهداف می باشد ، از این رو شرکت ایمن تصویر امرتات اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی نموده است . در اين سلسله مقالات قصد داریم يك سري اطلاعات براي كساني كه قصد دارند براي خود يك سيستم نظارت تصويري مدار بسته ايجاد كنند قرار دهیم. از نصب دوربین در معرض نور شدید آفتاب ، مخصوصا ًدر مناطق گرمسیری تا حد امکان پرهیز گردد و در صورت اجبار ، از یک سایبان کوچک جهت کاهش دمای دوربین استفاده گردد. در ابتدا با راست کلیک کردن بر روی تصویر مانیتورینگ دوربین در لیست تنظیمات اصلی را ظاهر میکنیم سپس بر روی گزینه چهارم از بالا ، اگر منوی شما فارسی است گزینهمرور کردن یا پخش کردنو اگر منوی شما لاتین است گزینهPlay Backرا انتخاب می نمایید. 4- دستور ping را با توجه به IP دوربین‌تان، روی سیستم متصل به دستگاه NVR اجرا کنید. به عبارتی نصب کردن سیستم به خودی خود امری کافی نیست و وقتی شما دوربین مدرابسته خود را نصب نموده اید در صورت ایجاد عیب و خرابی باید بتوانید به اقدامی بپردازید و آن مشکل را حل نمایید.

آموزش نصب دوربین مداربسته مناسب چه افرادی است؟

تنها در برخی از تنظیمات و جزئیات نصب این دوربین ها متفاوت است که در دوره های آموزشی نصب دوربین مدار بسته به طور کامل تفاوت دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه و مراحل و نکات نصب هر یک به طور کامل آموزش داده می شود. در جزوه آموزش نصب دوربین مداربسته شما میتوانید براحتی انواع دوربین اریا سی سی تی وی مداربسته را بشناسید، نصب کنید و حتی عیب یابی کنید. استفاده مناسب هر یک از دوربین های مداربسته در محیط های مختلف حائز اهمیت است. این جزوه کاملترین روش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را توضیح میدهد. روش نصب دی وی آر DVR و تنظیمات آن نیز در مطالب مقاله آورده شده است.

  • همچنین شرکت های زیادی کار فروش دوربین را انجام می دهند که به عنوان خدمات پس از فروش نیاز به نصاب دوربین مدار بسته دارند.
  • آموزش نصب دوربین مدار بسته، یکی از پر تقاضا ترین آموزش های مربوط به دوربین مدار بسته به حساب می آید.
  • در صورتی که مشتری بخواهد هزینه کمتری برای نصب دوربین بپردازد، بهترین پیشنهاد نصب دوربین در فضای باز است.
  • این نکته را می‌توان در واکنش برخی از کارشناسان حوزه‌های مختلف هم دید.
به هر میزان پیکسل های حسگر بیشتر شود، کیفیت تصاویر بالاتر می رود. اصطلاح فنی VGA مخفف Video Graphics Array بوده و توسط شرکت IBM برای نمایش تصاویر گرافیکی روی صفحه ی کامپیوترهای شخصی طراحی شده است. با خرید این محصول ، پکیج آموزشی به پنل کاربریتان آپلود می گردد. منظور از این پارامتر اختلاف پتانسیل خروجی آداپتور است که می بایست برابر اختلاف پتانسیل مورد نظر دستگاه باشد. کابل برق که وظیفه انتقال برق جهت تامین انرژی دوربین ها و DVR را دارد. کابل کواکسیال که وظیفه انتقال سیگنال تصاویر از دوربین تا DVR را دارد.