امریکن ایرلاینز می گوید اوضاع سه برابر بدتر از یونایتد است

برای جلوگیری از ناامیدی هم اکنون رزرو کنید؟ چه ناامیدکننده.

با این حال، یک مانع کوچک وجود دارد: خطوط هوایی. شما نمی توانید مطمئن باشید که آنها قرار است چه کاری انجام دهند، آیا شما را به مقصد خواهند رساند یا نه. یا اگر آنها هرگز.

خطوط هوایی پروازها را لغو کرده و مسیرهای شهرهای کوچکتر آمریکا را بسته اند. اما صرف این تصور که سه سال طول می کشد تا آمریکایی ها به خدمات رسانی مناسب به مشتریان برگردند، ممکن است باعث شود که آنها اصلاً برنامه ای نداشته باشند.

کمی طولانی تر؟ سه برابر سال‌هایی که یونایتد می‌گوید همه چیز به حالت عادی باز می‌گردد؟

شاید کسی باید ایسوم را به خاطر واقع گرایی اش ستود، حتی زمانی که می نالد که چگونه او و سایر خطوط هوایی در حال حاضر مدیریت بدی دارند.

خوب، کربی کاملاً واضح به نظر می رسید. او گفت CNBC: “ما تا تابستان آینده به استفاده عادی و سطح پرسنل عادی بر نمی گردیم.”

به راحتی می توان مشکوک شد که هیچ یک از مدیران اجرایی ایده چندانی در مورد آنچه اتفاق خواهد افتاد ندارند. آنها اعدادی را ارائه می دهند که هیچ ارتباط ضروری با سرگرمی آینده ندارند.

این به اندازه کافی سرراست است. اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی سال آینده خود هستید، یونایتد می گوید همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. اگرچه خاطره دور من از حالت عادی نشان می دهد که پرواز در تابستان هنوز هم تجربه ای شبیه به خوردن شن با چاپستیک دارد.

با این حال، کربی در حال تلاش برای افزایش فروش است: “متاسفانه، همچنان صندلی های کمتری در کل سیستم موجود خواهد بود زیرا زیرساخت های اطراف هوانوردی نمی توانند آن را پشتیبانی کنند. احتمالا باید زودتر برای کریسمس رزرو کنید. ما.” ما کمتر پرواز خواهیم کرد تا بتوانیم قابلیت اطمینان را تضمین کنیم.”

آیا فوق العاده نیست که با عزیزان خود به جایی پرواز کنید، در یک ساحل دراز بکشید و فراموش کنید که چند سال گذشته هرگز اتفاق افتاده است؟

وقتی باید به دیگران تکیه کنی سخت است، اینطور نیست؟ اما سپس کمی تاریکی بیشتری وارد کرد.

او گفت: «از منظر منطقه‌ای، این کار کمی بیشتر از این طول می‌کشد. شاید دو یا سه سال، زنجیره تامین خلبانان را به جایی که نیاز داریم برگردانیم.”

آیا اخیراً زیاد به آینده فکر کرده اید؟

یک فکر جذاب، این شاید فکر کنید یونایتد زودتر به این ایده رسیده است.

همه چیز رو به جلو نیست

مدیر عامل آن، رابرت ایسوم، به توپ کریستالی درجه یک شخصی خود خیره شد و همچنان ابرهای تاریک زیادی را دید.

بیایید ابتدا به اسکات کربی، مدیرعامل United Airlines بپردازیم. شرکت هواپیمایی او تعداد پروازهای خود را کاهش می دهد. او می‌گوید این به این دلیل است که یونایتد می‌خواهد «با مشتری بهتر عمل کند».

همه خطوط هوایی ایالات متحده در طول سال گذشته نشان دادند که مهارت های برنامه ریزی آنها اسفناک است. پول دولت را گرفتند. آن‌ها وقتی می‌دانستند کارکنانی برای انجام پروازهایی که می‌فروختند ندارند، هر ذره‌ای از درآمد مسافری را که می‌توانستند درک کردند.

اما به هر حال، چه زمانی اوضاع بهتر خواهد شد؟

(اسکرین شات از ویدئوی خطوط هوایی امریکن)

اسکرین شات از ویدئوی خطوط هوایی امریکن

بنابراین من سخنان عمومی مدیران بزرگ هواپیمایی آمریکا را به دقت بررسی می‌کنم تا بفهمم که آینده خطوط هوایی اکنون چقدر بد – یا خدا رحمتشان کند، چقدر خوب است.

بیایید اکنون به پیش‌بینی‌های امریکن ایرلاینز نگاهی بیندازیم.

همه ما می توانیم نظام را مقصر بدانیم. به نظر می رسد همیشه سرزنش خودمان کمی سخت تر است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/american-airlines-suggests-things-are-three-times-worse-than-united/#ftag=RSSbaffb68

او موافقت کرد که یک سال طول بکشد تا هواپیماهای بزرگتر این شرکت دوباره به طور عادی پرواز کنند. با این حال، او اضافه: “من فکر می کنم این به زنجیره تامین سازندگان هواپیما و در نهایت تامین خلبان بستگی دارد تا همه چیز هماهنگ شود.”

screen-shot-2022-07-27-at-9-26-16-am.png

شما نمی توانید مطمئن باشید که آیا آنها همچنان کمبود کارکنان دارند که منجر به کمبود پرواز می شود که منجر به کمبود خلق و خوی شما می شود.

آیا شما برنامه‌ریزی کرده‌اید – به غیر از تصمیم به ترک شغل، یعنی؟

شاید کربی از یونایتد نیز صرفاً بر خدمات خطوط هوایی خود تمرکز کرده است. یا شاید او معتقد است که یونایتد در وضعیت بهتری نسبت به آمریکا قرار دارد. خلبانان آمریکایی قطعاً با آن موافق هستند.