افزودنی صوتی Chorus لاجیتک برای Meta Quest 2 نوید سطوح جدیدی از غوطه وری را می دهد.

بیشتر: همین حالا هدست واقعیت مجازی خود را دریافت کنید: متا هزینه Quest 2 را افزایش می دهد

ترکیبی از راحتی و وفاداری صوتی باعث شده است تا مدت ها پس از توقف تولید هدست های اصلی که برای آن طراحی شده بود، همچنان در فروش باقی بماند.

به نظر می رسد لاجیتک بر این باور است که این ترکیب طراحی در فضای باز و بازتولید صدای اطراف بهترین ترکیبی از راحتی، بازتولید صدا و واقع گرایی را فراهم می کند. شایان ذکر است که با این حال، حریم خصوصی بسیار کمی را فراهم می کند. بنابراین، اگر می‌دانید منظورم را می‌دانید، تا زمانی که مادربزرگ در اطراف است، چت واقعیت مجازی را بارگذاری نکنید.

هدفون های همراه در طول جلسات مخصوصاً شدید Beat Saber یا Space Pirate Trainer به طور مداوم از جای خود خارج می شوند و باعث حواس پرتی عمده می شوند. همه ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گروه کر می تواند بهتر از این کار کند در لاجیتک در دسترس قرار می گیرد و سایر خرده فروشان در هفته های آینده.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/logitechs-chorus-audio-add-on-for-meta-quest-2-promises-new-levels-of-immersion/#ftag=RSSbaffb68

لوازم جانبی Chorus به جای اتکا به هدفون یا درایورهای روی گوش، از «آکوستیک خارج از گوش تنظیم شده سفارشی» استفاده می‌کند که از یک جفت بلندگوی چرخشی با پشت باز که درست در کنار گوش‌های کاربر قرار می‌گیرند، نشأت می‌گیرد.

لاجیتک به وضوح اعلام کرد که می‌خواهد Chorus به آرامی در طراحی Quest 2 ادغام شود، بدون اینکه هیچ یک از عملکردهای آن را از بین ببرد. برای این منظور، Chorus را طوری طراحی کرد که از پورت USB-C داخلی هدست برای تامین انرژی خروجی صدای آن استفاده کند، در حالی که یک پورت عبور برای شارژ و اتصال داده فراهم می کند. این بدان معناست که Chorus می‌تواند به‌طور تمام‌وقت در Quest 2 زندگی کند، با بلندگوهای همراه آن که برای ذخیره‌سازی به دو طرف هدست تا می‌شوند.

بیشتر: 4 بهترین هدست واقعیت مجازی: برای بازی، متاورس و فراتر از آن

مت گرین، مدیر ارشد مهندسی آکوستیک در لاجیتک، در بیانیه ای در 17 آگوست گفت: این افزونه جدید برای ارائه “صدای واقعی که گیمرها می خواهند با راحتی و راحتی مورد نیاز مردم” طراحی شده است.

در حالی که این لوازم جانبی، همانطور که از نامش پیداست، برای سری Vive از HTC طراحی شده بود، به طور گسترده ای (از طریق چاپ سه بعدی و آداپتورهای خرده فروشی) برای استفاده با هدست های متا – و قبل از آن، Oculus – و همچنین اقتباس شده است. دیگران.

با قیمت 100 دلار، گروه کر با امثال این گروه به رقابت خواهد پرداخت بند صوتی Vive Deluxeکه دارای هدفون های یکپارچه است، اما شامل یک بند سر کامل نیز می شود.

گروه کر Logitech به Meta Quest 2 متصل شده است

لاجیتک

در حالی که گروه کر لاجیتک شامل یک سیستم بند سر کامل نمی شود، ممکن است همچنان کسانی را که از بخش صوتی گزینه با برند HTC ناراضی هستند، جذب کند. به عنوان مثال، من همچنان به استفاده از بند صوتی Deluxe در Quest 2 خود ادامه می دهم، اما هدفون های همراه را به نفع یک جفت هدفون حذف کرده ام.

لاجیتک با راه‌اندازی راه‌حل صوتی Chorus جدید خود برای Meta Quest 2، بار دیگر انگشتان خود را در استخر سخت‌افزار VR فرو می‌برد.