افزایش حقوق؟ مدیران عامل می گویند فقط برای بهترین عملکردها

دیدن: تورم خرید خواربار فروشی را برای همیشه تغییر خواهد داد

در این مطالعه 130 مدیر عامل و مدیر مالی مورد نظرسنجی قرار گرفتند و از آنها پرسیده شد که سازمان آنها چگونه برنامه ریزی می کند تا پاداش کارکنان حقوق بگیر را متناسب با تورم تنظیم کند. رهبران کسب و کار مجبور بودند بین همه کارمندان یا کارمندان با عملکرد برتر یکی را انتخاب کنند. آنها همچنین باید بین بازارهای منتخب — بازارهایی که تورم شدیدترین آنها بود — یا همه بازارها را انتخاب می کردند.

امروزه تقریباً هر جا که می روید با افزایش قیمت ها مواجه هستید. با وجود افزایش قیمت همه چیز، یک عدد ثابت می ماند: حقوق شما.

تقریباً 25٪ از پاسخ دهندگان به محدودترین رویکرد رای دادند، که افزایش دستمزد را فقط به کارمندان برتر در بازارهای منتخب پیشنهاد می کرد. 27 درصد دیگر به افزایش حقوق فقط برای کارمندان حقوق بگیر با عملکرد برتر در همه بازارها رأی دادند. این بدان معنی است که کمی بیش از نیمی از مدیران عامل و مدیران مالی مورد بررسی، رویکرد مبتنی بر عملکرد را انتخاب می کنند.

screen-shot-2022-08-08-at-2-33-04-pm.png

گارتنر (اوت 2022)

“افزایش هزینه‌های نیروی کار یکی از منفی‌ترین تاثیرات منفی بر جریان نقدی عملیاتی است، و از این رو ما شاهد رویکرد محدودتری برای افزایش دستمزدها بر اساس عملکرد یا در بازارهای منتخب در حال حاضر هستیم.” رندیپ راتیندران گفت، معاون تحقیقات در بخش مالی گارتنر. سازمان‌ها به مزایای فراتر از غرامت به‌عنوان رویکردی برای مبارزه با فرسایش کارکنان و حفظ تعادل هزینه‌ها در سراسر نیروی کار ادامه خواهند داد.»

دستمزد-حقوق-پول-budget.jpg

تصویر: PM Images/ Getty

علیرغم مقاومت در برابر افزایش حقوق در کوتاه مدت، راتیندران می‌گوید داده‌های نظرسنجی اضافی نشان می‌دهد که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری‌های جبرانی سنگین‌تر در آینده هستند، به طوری که 43 درصد از پاسخ‌دهندگان قصد دارند علاوه بر تعدیل‌های منظم دستمزد، پاداش‌های یک‌باره‌ای را برای کارمندان اعمال کنند. 39 درصد دیگر از پاسخ دهندگان گفتند که قصد دارند به طور کامل یا جزئی تعدیل پرداخت تورم را شاخص کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/pay-rises-only-for-best-performers-say-ceos/#ftag=RSSbaffb68اگر می‌خواهید این افزایش را به دست آورید، دوباره فکر کنید. آ مطالعه گارتنر نشان می دهد که 51 درصد از سازمان ها قصد دارند دستمزدها را فقط برای افراد با عملکرد برتر در شرایط تورم افزایش دهند.