اصطلاحات دوربین مداربسته راش سیستم

تکنولوژی POE – Power over Ethernet یکی از قابلیت‌های کاربردی در پروژه‌های نظارت تصویری است. شما با این ویژگی می‌توانید برق و دیتای خود را از طریق یک کابل شبکه – LAN – از سوییچ شبکه به سمت دوربین مداربسته ارسال کنید. حتی در برخی از NVR هایی که پورت‌های شبکه روی خود دستگاه NVR قرار دارد، نیازی به سوییچ شبکه نیست. پرا که دوربین مداربسته برایتون، با کیفیت بالا در وضوح تصویر و قیمت مناسب در رتبه بهترین دوربین‌های مداربسته قرار می‌گیرد. به این مورد حتما توجه نمایید که برای انتخاب یک دوربین مدار بسته مناسب، بیشتر از هر چیزی باید به نیاز خود توجه نمایید. تیم فنی و فروش ما در دفتر مرکزی داتیس آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می‌باشند.

طبق قانون، بسیاری از شرکت‌ها ملزم به نگهداری فیلم‌های امنیتی برای مدت زمان مشخصی بسته به صنعت و وظایف محلی خود هستند. اکثر سیستم های نظارتی داده های ویدئویی را روی فضای ذخیره سازی ابری، درایو حالت جامد یا هارد دیسک درایو منتقل می کنند. راه‌حل‌های پیشرفته، فیلم را به صورت محلی روی SSD یا HDD ذخیره می‌کنند، در حالی که از آن در فضای ابری اریا سی سی تی وی نیز نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند. این سیستم‌های امنیتی «هیبرید ابری» ایمن‌تر و قابل اعتمادتر از سیستم‌هایی هستند که فقط به یک روش متکی هستند. افراد زیادی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند یک سهل انگاری ساده ممکن است منجر به حوادث ناگوار و غیر قابل جبران شود. نصب دوربین مدار بسته در این مکان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • انواع مختلفی از دوربین‌های مدار بسته متناسب با موقعیت یا شرایط مختلف محیطی وجود دارد که هر کدام ویژگی و قابلیت‌های خاص خود را ارائه می‌دهند.
  • فناوری برای تنظیم خودکار شدت نور داخلی در LED های مادون قرمز برای جبران ایراد های بوجود آمده در اشیاء؛ در مسافت های نزدیک به لنز دوربین.
  • دوربین های آنالوگ یا همان دوربین های غیر دیجیتال اولین مدل از دوربین های مداربسته بودند که پا به عرصه ظهور گذاشتند.
  • در صورت بوجود آمدن این مشکل میتوان از تقویت ­کننده (اکستندر)­های بی سیم برای گسترش و بهبود پوشش بی سیم به مناطق با پوشش ضعیف­ تر سیگنال استفاده کرد.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن طیف کامل و جامعی از روش‌های امنیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • به همین دلیل این دوربین ها از سادگی زیادی برخوردارند و بسیار کم هزینه هستند.

خرید دوربین مداربسته نیاز به دانش داره تا بتوانید مشخصات فنی آن ها را بررسی کنید . Poe برق را در بستر شبکه می فرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور می گیرد. در واقع دوربین های مداربسته ip با قابلیت poe تصویر ، صدا و برق را تنها از طریق همان کابل شبکه منتقل می کنند. برای ضبط تصاویر آنالوگ نیز چاره ای از روی آوردن به سیستم دیجیتال نیست. دی وی آر ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند. این دستگاه امکان کنترل و ارتباط دیجیتال با شبکه را نیز فراهم می کند.

نصب دوربین مداربسته در منزل و محل کار

شما می توانید در دوربین های مداربسته اسپید دام و PTZ، تنظیمات از قبل چیده شده و الگوهای جابجایی تصویر را در یک تور انتخاب کنید. با این کار از یک دوربین، Preset یا Pattern به ترتیب و برای زمان انتخاب شده تغییر می‌کند. این می‌تواند از گروه بندی جداگانه ای از رایانه‌ها که به صورت محلی متصل هستند، شامل دو شبکه متصل شده از طریق اتصال تلفنی، به یک “اینترانت” پیچیده که از طریق اینترنت قابل دسترسی است، محدود باشد، اما فقط در اختیار کاربران مجاز است. در مورد ضبط کننده فیلم های دیجیتال و اتصالات نرم افزاری از راه دور آنها، ما به یک شبکه خصوصی به عنوان گروه بندی جداگانه ای از دستگاه‌های امنیتی اشاره می کنیم که مستقیماً به شبکه تجاری شرکت عادی وصل نمی‌شوند. مزیت این شبکه خصوصی این است که شما تمام پهنای باند را برای یک هدف خاص در دسترس دارید و در صورت عدم موفقیت دیگر فعالیت های شرکت را تحت تأثیر قرار نخواهید داد. این فرمت NTSC یا PAL منهای مدولاسیون فرکانس پخش و بسیاری دیگر از سیگنال های جاسازی شده مورد استفاده در Broadcast TV است.

اسپید دام بیسیم چرخشی

با ما همراه باشید تا با رایج ترین عیوب مشکلات مدار بسته و روش برطرف کردن آنها آشنا شوید. اولین دوربین مداربسته IPیا تحت شبکه در سال 1996 توسط کمپانی AXIS معرفی شدند. برای اولین بار دوربین مداربسته در سال 1942 میلادی بابت مشاهده عملکرد پر… لنز در دوربین مدار بسته دام از نوع Wide است و فاصله کانونی آن ۳.۶ یا ۴ میلی متر است. دوربین های مدار بسته و مدار باز تحت شبکه با پروتکل های وایفای و وایرلس هم وارد بازار شده اند و توانسته اند خیال مشتری را از کابل کشی و خرابی دکور ساختمان راحت کند. لازم به ذکر است که تصاویر دوربین مداربسته با استفاده از کابل کواکسیال به DVR می رسد.

ازدحام جمعیت در این اماکن،‌ امکان درگیری، سرقت و سایر حوادث دیگر را افزایش می‌دهد. دوربین مداربسته بسترساز امنیت اجتماعی در اماکن عمومی است و تا حدودی از اقدامات مجرمانه جلوگیری می‌کند. در ضمن در صورت وقوع هر حادثه‌ای، تصاویر مربوطه ضبط و قابل پیگیری خواهد بود.

دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری پیدا کرده است. انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم. دوربین مدار بسته 2MP با رزولوشن 1920×1080 و کیفیت FullHD بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال یک دوربین مدار بسته ارزان با کیفیت مناسب هستند.

دیگر رسانه ها

به این ترتیب می‌ توانید دوربین‌ های بیشتری را بدون محدودیت تعداد پورت‌ های موجود در دستگاه ضبط ویدیوی دیجیتال خود نصب کنید. دوربین‌ های IP که از طریق یک سوئیچ شبکه با قابلیت Power Over Ethernet تغذیه می‌ شوند ، نیاز به منبع تغذیه جداگانه را از بین می‌ برند. نصب سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال به این دلایل می تواند بسیار ساده تر باشد. این دسته از دوربین های مدار بسته از نظر شکل ، اندازه و زاویه تنوع زیادی دارند. برخی از دوربین ها مجهز به دید در شب هستند در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی های زوم پان شیب و سنسورهای حرکت هستند. این دوربین ها را می توان عملا در هر مکانی قرار داد – از چهارراه ها گرفته تا پارکینگ ها ، تا حیاط خلوت شخصی.