اجرا و آموزش نصب دوربین مدار بسته دوربین مداربسته آریا گستر الکترونیک

البته توصیه می‌شود از نصب دوربین مداربسته در پشت پنجره پرهیز شود، زیرا بازتاب نورهای خارجی و نور مادون قرمز دوربین باعث بروز مشکل شده و روی کیفیت تصویر ضبط شده تأثیر منفی می‌گذارد. تقریباً همراه تمام دوربین های مدار بسته یک آداپتور برق ارسال می‌شود که اتصال دوربین مداربسته به پریز برق معمولی دیواری را ممکن می‌کند. یک سر سیم آداپتور را به پشت دوربین مدار بسته و سر دیگر را (دوشاخه) به پریز برق متصل کنید. همراه بعضی دوربین های مدار بسته لنت‌های چسبنده‌ای برای نصب دوربین مداربسته روی دیوار ارسال می‌شود، ولی راه مطمئن‌تر پیچ کردن دوربین مداربسته به دیوار است. بنابراین، بهترین گزینه برای خنثی کردن نقشه‌های سارقان، قرار دادن دوربین در محلی خارج از دید است. دوربین‌های کوچک برای جاسازی و رصد کردن فضای مورد نظر شما بدون جلب توجه بسیار مناسب و کارآمد خواهند بود.

  • و مشتاقانه منتظر آموزش در مورد نصب و تعمیرات کولر گازی ایشون هستم و اولین خریدار پکیجشون هستم اگر در این زمینه قصد اموزش گذاشتن داشته باشن.
  • در این جلسه با تنظیمات لازم برای مشاهده تصاویر روی صفحه وب آشنا می شویم.
  • درمقابل دوربین های آنالوگ پروسه نصب و راه اندازی ساده تری دارند به گونه ای که نیازمند تخصص خاصی نخواهد بود.
  • در سمت دستگاه NVR هم مقداری کابل اضافه برای جا به جایی احتمالی دستگاه NVR در آینده در نظر بگیرید که در صورت جابه جایی دستگاه مشتری با مشکل مواجه نشود.
شما می‌توانید بعد از گذراندن دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و یادگیری نحوه نصب دوربین مدار بسته با فروشندگان دوربین مدار بسته یا تجهیزات مرتبط، همکاری داشته باشید. در سایت‌های مرتبط نسبت به جذب مشتری اقدام کنید و از کانال‌های تبلیغاتی مختلف، به تبلیغ کارتان بپردازید. arya-cctv.ir همچنین می‌توانید از طریق همکاری با مدیران پروژه، مدیران ساختمان، مهندسین برق و … پروژه‌های مختلف نصب دوربین مداربسته بیسیم بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید بعد از کسب تخصص‌های لازم در این حوزه نسبت به تدریس و آموزش نحوه نصب دوربین مداربسته اقدام کنید.

راهنمای خرید انواع دوربین مداربسته

همچنین لازم است همچون مراحل قبلی محل نصب دوربین و تجهیزات مربوط به آن به صورت دقیق مشخص شود. تجهیزات لازم برای نصب دوربین مداربسته ip شامل دوربین، سوئیچ و NVR میباشد. با شرکت در دوره نصب دوربین مداربسته صفر تا صد مهارت های مورد نیاز این شغل را یاد گرفته و می توانید انواع دوربین آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه را نصب و راه اندازی کنید. همانطور که گفته شد براساس معیارهای تلویزیونی (که دوربین های مداربسته استفاده می کنند).

مراحل نصب دوربین مداربسته؛ اجرای تنظیمات نهایی

در مجموعه آموزش نصب دوربین مدار بسته در برند های مختلف avigilion، Axis، Dahua، geovision، hikvision و… نیز ارائه شده است. از قسمت های فوق العاده مهم و پر اهمیت نصب دوربین های مدار بسته سیم کشی آن است. همان طور که پیش تر گفته شد، برای سیم کشی باید حتما برنامه داشته باشید.

این مجموعه آموزشی دانلودی است وبه محض خرید میتوانید فایلهای آموزشی رادانلود کنید وشروع به یادگیری بپردازید. در این جلسه با دوربین PTZ و نکات مربوط به نصب این دوربین ، دستگاه جوی استیک ، انواع میکروفن و پورت های دستگاههای DVR و NVR آشنا می شویم. در پروژه های خود به مدت 6 ماه از پشتیبانی رایگان ما برخوردار شوید این پشتیبانی خیلی مورد استقبال کاراموزان دوره های قبلی ما قرار گرفته و رضایت بالایی از آن دارند.

از تنظیمات دستگاه تنظیمات نور, تصویر و زمان بندی ضبط را انجام می دهیم. البته می توانید از تستر شبکه برای اطمینان از عدم وجود مشکل در کابل و اتصالات استفاده نمایید و همچنین چراغ مربوط به هر کابل را بررسی نمایید. روش دوم استفاده از یک کامپیوتر یا سرور برای ذخیره اطلاعات می باشد که معمولا شرکت ها یا سازمانهای بزرگ از این روش برای اتصال سیستم نظارتی خود به شبکه داخلی از آن استفاده می نمایند. همچنین در صورت POE نبودن سوئیچ یا خود دوربین هم می توانید از راهکارهای ارائه شده در مقاله فوق استفاده نمایید.