آیفون 14 پلاس ثابت می کند که Pro Max واقعاً برای حرفه ای ها در حال حاضر است

همانطور که قبلاً گفتم، آیفون 14 پلاسبا این حال، نوید عمر باتری بیشتر نسبت به آیفون 14 کوچکتر را به همراه دارد.

با صفحه نمایش بزرگ‌تر، هنگام خواندن ایمیل‌ها یا پیام‌های طولانی، اسکرول کمتری خواهید داشت و هنگام استفاده از برنامه دوربین، منظره یاب بزرگ‌تری دارید. همه اینها مزایای آشکاری برای تبدیل‌شدگان اندروید یا کسانی است که در چند سال گذشته Premium Pro Max پرداخت کرده‌اند، اما برای کسانی که فقط ارزان‌ترین آیفون با عمر باتری تمام روز را می‌خواهند، یک آیفون با صفحه‌نمایش بزرگ. قیمت مقرون به صرفه یک مفهوم خارجی است.

امسال اما اپل رویکرد خود را تغییر داده است. آیفون 14 مینی یک گزینه نیست. در عوض، اپل با خط تولید آیفون 14 یکنواخت تر رفت. در حال حاضر دو مدل 6.1 اینچی در بازار وجود دارد آیفون 14 و آیفون 14 پروو سپس دو مدل 6.7 اینچی در آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو مکس.

مرور: اپل واچ 8 حتی اگر با سنسورهای سامسونگ همخوانی نداشته باشد، در حالت خواب بسیار موفق است

در بررسی خود از آیفون 14، همه ویژگی های جدید و عملکرد چشمگیر آن را تبلیغ کردم، اما کمی به عمر باتری آن توجه کردم. من توانستم یک روز کامل استفاده کنم، اما به سختی. این بدان معناست که در روزهایی که برای کار به مسافرت می‌روم، باید به نوعی بسته باتری خارجی تکیه کنم یا در هتل شارژ کنم — به طور کلی تمرین بدی نیست، اما چیزی که ترجیح می‌دهم نگذارم. باید انجام داد.

با این حال، آزمایش واقعی در چند روز آینده که من برای کار به جاده می‌روم، خواهد آمد. من به نیویورک سفر می‌کنم و برمی‌گردم تا رویداد Made By Google را پوشش دهم، جایی که در نهایت همه چیزهایی را که در مورد Pixel 7، Pixel 7 Pro و Pixel Watch وجود دارد، یاد می‌گیریم.

اکنون شما باید یک انتخاب متمایز داشته باشید: یک آیفون بزرگتر با ویژگی های اصلی یا یک آیفون بزرگتر با ویژگی های Pro.

طرفداران

  • عمر باتری اولیه عالی است
  • هنوز هم عملکرد قوی دارد
  • دوربین ها چشمگیر هستند

این آیفون 14 پلاس با من به عنوان تنها تلفن همراه من می آید و باتری را به سرعت بالا می برد.

همچنین: ساعت پیکسل گوگل یک معامله بزرگ است

ای کاش به اعداد فروش دسترسی داشتیم تا بتوانیم تفکیک دقیق واحدهای فروخته شده توسط مدل را در زمان عرضه و سپس چند ماه دیگر ببینیم. من شک دارم که به علاوه و پرو مکس در نهایت دو مدل محبوب خواهند بود.

این یک سرقت برای آیفونی با صفحه نمایش 6.7 اینچی است و اپل وعده داده است که طولانی ترین عمر باتری در بین آیفون ها باشد.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در کنار یکدیگر ایستاده اند.

حوزه دیگری که در آن کل سری آیفون 14، از جمله 14 پلاس، می تواند باعث ناامیدی برخی شود، تغییر اپل به سیم کارت eSIM است، به جای سیم کارت پلاستیکی سنتی تر که برای تسهیل ارتباط بین تلفن شما و اپراتور بی سیم استفاده می شود. فرآیند راه‌اندازی آیفون 14 پلاس و انتقال شماره من آسان بود، اما سفر به خارج از کشور احتمالاً در کوتاه‌مدت باعث دردسرهایی خواهد شد زیرا اپراتورهای بیشتری از فناوری eSIM استفاده می‌کنند.

نمونه عکس آیفون 14 پلاس.

جیسون سیپریانی/ZDNET

در چند سال گذشته، خط تولید آیفون اپل طیف گسترده ای از اندازه ها و ویژگی ها را ارائه کرده است. 5.4 اینچی آیفون مینی این مدل برای کسانی است که می‌خواهند یک گوشی هوشمند راحت جیبی و مقرون به صرفه داشته باشند، در حالی که مدل‌های استاندارد 6.1 اینچی آیفون و آیفون پرو هم اندازه بودند، اما ویژگی‌های بسیار متفاوتی را ارائه می‌کردند – مدل پرو دارای دوربین، عمر باتری و باتری بسیار بهتری بود. دوام

همچنین: باتری آیفون پس از نصب iOS 16 خراب است؟ وحشت نکنید! در عوض این کار را انجام دهید

سپس مدل 6.7 اینچی Pro Max وجود داشت که بالاتر از بقیه خطوط ایستاده بود، بیشترین عمر باتری و بزرگترین نمایشگر گروه را ارائه می کرد.

آیفون 14 پلاس از همان سیستم دوربین استفاده می کند آیفون 13 پرو، که اتفاقا هنوز هم عکس های خارق العاده ای می گیرد. عملکرد نیز به دلیل استفاده اپل از A15 Bionic در آیفون 14 و 14 پلاس، اگر اندکی بهتر از سری آیفون 13 نباشد، یکسان است – با تنها تفاوت هسته اضافی در پردازنده گرافیکی پنج هسته ای. همه به قیمت 899 دلار.

مرور: آیفون پرو در مقابل آیفون 14 پرو مکس: کدام آیفون جدید را باید بخرید؟

از زمانی که اپل به ترکیب استاندارد آیفون و آیفون پرو از مدل‌های آیفون نقل مکان کرد، تنها راه برای تهیه آیفون با صفحه نمایش بیش از 6.1 اینچ، خرید گران‌ترین مدل آیفون در نسخه پرو مکس آن سال بود. این بدان معناست که حداقل 1100 دلار برای یک آیفون بپردازید، فقط به این دلیل که یک آیفون بزرگتر با باتری بزرگتر می خواهید.

اکنون که آیفون 14 پلاس وجود دارد، در حال حاضر سوال دارم که آیا به Pro Max نیاز دارم یا خیر.

آیفون 14 پلاس برای پیش‌سفارش در کنار بقیه سری‌های آیفون 14 در دسترس بود. با این حال، قرار نبود تا 7 اکتبر راه اندازی شود. در چند روز گذشته، من از آیفون 14 پلاس به عنوان دستگاه روزانه خود استفاده کرده ام و جایگزین آیفون 14 پرو مکس شده ام. من هنوز کاملاً آماده نیستم که آن را بررسی کامل کنم، اما تاکنون چند چیز یاد گرفته ام.

آیفون 14 پرو مکس با جزیره دینامیک جدید، سیستم دوربین ارتقا یافته و حتی عمر باتری بیشتر، چیزهای بیشتری ارائه می دهد. اما این نیز با برچسب قیمت اولیه 1099 دلار همراه است.

برنامه موسیقی آیفون 14 پلاس.

جیسون سیپریانی/ZDNET

عمر باتری پادشاه است

همچنین: آیفون 13 مینی زندگی می کند! مورد برای خرید آن در سال 2022

و با این حال، امسال، آیفون 14 پلاس از 899 دلار برای 128 گیگابایت حافظه، یا 999 دلار برای 256 گیگابایت، یا 1199 دلار برای 512 گیگابایت شروع می شود.

نمایشگر بزرگ‌تر نه تنها به معنای فضای بیشتر برای باتری بزرگ‌تر نیست (در یک دقیقه عمر باتری بیشتر می‌شود)، بلکه باعث می‌شود آیفون در دسترس‌تر و استفاده آسان‌تر برای بسیاری از افراد باشد.

قبل از آیفون 14 پلاس، پرو مکس نوع واقعاً فقط برای آن دسته از مشتریانی که می‌خواستند یا به ویژگی‌های Pro نیاز داشتند، در نظر گرفته نشده بود. دو اردوگاه روشن وجود داشت. شما یا ویژگی های Pro را می خواستید یا صفحه نمایش بزرگتر را می خواستید.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در کنار یکدیگر.

جیسون سیپریانی/ZDNET

آیفون 14 پرو مکس اکنون واقعاً برای کاربران حرفه ای است

پس از چهار روز استفاده، می‌توانم با اطمینان بگویم که عمر باتری آیفون 14 پلاس نسبت به آیفون 14 بهبود یافته است. من روزهایم را – که معمولاً از ساعت 6 صبح شروع می‌شود و بعد از ساعت 10 شب به پایان می‌رسد – با 30 درصد به پایان می‌رسانم. یا بیشتر از باتری باقی مانده است. این با توجه به بخش باتری در برنامه تنظیمات، با حدود 5 ساعت روشن بودن صفحه نمایش است.

پوشش بیشتر آیفون 14 پلاس در راه است. یکی از ویژگی‌هایی که می‌خواهید آزمایش کنم یا چه نوع سؤالاتی در مورد آیفون 14 پلاس دارید که می‌توانم در بررسی کامل خود به آن پاسخ دهم چیست؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!


منبع: https://www.zdnet.com/article/the-iphone-14-plus-proves-the-pro-max-really-is-for-pros-now/#ftag=RSSbaffb68

آیفون 14 (سمت چپ) و آیفون 14 پلاس (راست).

جیسون سیپریانی/ZDNET

صفحه نمایش بیشتر برای پول کمتر