آیا مدارک آنلاین محترم هستند؟ (و چگونه باید یکی را انتخاب کنید؟)

اکثر کارفرمایان مورد بررسی بر این باور بودند که یادگیری یکپارچه کار – ارتباط آنچه در کلاس یاد می گیرید به استفاده از آن در محل کار – برای آموزش آنلاین با کیفیت ضروری است. بنابراین، مدارکی که می توانند به طور موثر پروژه های دنیای واقعی را به صورت آنلاین شبیه سازی کنند، بیشتر مورد احترام بودند.

جفری یک نیروی قدرتمند در محل کار است و از نگرش مثبت و انرژی خستگی ناپذیر خود برای تشویق دیگران به کار سخت و موفقیت استفاده می کند و در عین حال آنها را برای برتری در حرفه خود ترغیب می کند. او کارشناسی ارشد سیاست عمومی خود را در دانشگاه جورج تاون به دست آورد، دارای گواهینامه مدیریت پروژه است و یک مربی حرفه ای حرفه ای گواهی است.

جفری ویلیامز مدیر ارشد خدمات شغلی و دانشجویی در مراکز یادگیری کامپیوتر نیوهورایزنز است. جفری بیش از هفت سال مشاوره شغلی، شبکه سازی شغلی، رزومه نویسی و تجربه برنامه ریزی شغلی دارد. او دانش آموزان را در مورد بهترین شیوه ها برای دستیابی به اهداف شغلی خود آموزش می دهد.

روش پرداخت دانشجو

با افزایش محبوبیت و اثربخشی یادگیری آنلاین، درک کارفرمایان از مدارک آنلاین به طور پیوسته در حال بهبود است. آ نظرسنجی 2019 از دانشگاه نورث ایسترن دریافتند که بیش از 75 درصد از کارفرمایان برای یادگیری آنلاین ارزش مشابهی یا بیش از پنج سال قبل قائل هستند.

برعکس، مدارس انتفاعی از شهریه دانش‌آموزان سود کسب می‌کنند و الزامات اعتبارسنجی متفاوتی دارند. اینکه با سود چه کنند به خودشان بستگی دارد.

برای بینش بیشتر، با جفری ویلیامز، مدیر ارشد خدمات شغلی و دانشجویی در مراکز یادگیری کامپیوتر نیوهورایزنز صحبت کردیم. ویلیامز به دانش آموزان آموزش می دهد تا از تحصیلات خود برای رسیدن به اهداف شغلی خود استفاده کنند. پاسخ ها برای طول و وضوح ویرایش شدند.

نظر کارفرمایان در مورد مدارک آنلاین چیست؟

آموزش، فناوری اطلاعات، امنیت سایبری، علوم پزشکی قانونی، و بیشتر رشته های علوم و هنرهای آزاد معمولاً موضوعی نیستند. مدارک آنلاین کسب شده برای پیشرفت در ارتش، اجرای قانون، آتش نشانی یا خدمات اضطراری به ندرت موضوعی هستند.

بیایید بررسی کنیم که چرا کارفرمایان به آموزش آنلاین اهمیت می دهند و دانش آموزان باید به دنبال چه چیزی باشند.

مدارک تحصیلی آنلاین:

  • به مدارس و برنامه ها از سراسر کشور دسترسی داشته باشید
  • برنامه های انعطاف پذیرتر و سازگارتر
  • حفظ اشتغال در حین تحصیل آسان تر است
  • الزامات سفر کمتر

تمام مدارسی که در نظر می گیرید باید دارای اعتبار سازمانی باشند که برای کمک های مالی، صدور مجوز تحصیلات تکمیلی و ادامه تحصیل ضروری است.

کالج های غیرانتفاعی برنامه های تنظیم شده و معتبر ارائه می دهند. این مدارس وجوه دریافتی را مجدداً در برنامه ها و عملیات مدرسه سرمایه گذاری می کنند.

ZDNet: چه جنبه هایی از مدرک آنلاین ممکن است کارفرمایان تحت تاثیر قرار بگیرند؟ چه چیزی ممکن است آنها را محتاط کند؟

برای مثال، فراگیران آنلاین ممکن است سطح یا نوع تعامل یکسانی با همسالان یا مربیان نداشته باشند. آنها همچنین ممکن است امکانات و خدمات پردیس را از دست بدهند، مانند فرصت های شبکه و برنامه های فوق برنامه.

مدارک دانشگاهی:

  • گزینه های برنامه بیشتر و محدودیت های مطالعه کمتر
  • سطوح بیشتر مشارکت و تعامل
  • فرصت های آموزشی عملی بیشتر
  • دسترسی بیشتر به امکانات داخل دانشگاه و خدمات پشتیبانی

کارفرمایان به آموزش موسسات معروف اعتماد دارند و از آن به عنوان یکی از آنها استفاده می کنند عوامل اصلی در تعیین کیفیت.

ZDNet: آیا هر نوع مدرکی وجود دارد که یک کارفرما به شدت ترجیح می دهد تحصیلات خود را به جای آنلاین دریافت کنید؟

در حالی که کالج‌های آنلاین راه‌هایی برای ارائه انواع آموزش پیدا کرده‌اند، یافتن برنامه‌های آنلاین در رشته‌هایی با الزامات عملی سنگین، مانند علوم پزشکی، دشوارتر از هنر و علوم انسانی است.

ZDNet: دانش‌آموزان آنلاین چه کاری می‌توانند انجام دهند تا به همان اندازه افرادی که به مدارس حضوری رفته‌اند در بازار کار رقابتی و مجهز باشند؟

طول برنامه

انتخاب بین مدرک آنلاین و دانشگاهی اغلب یک اولویت است.

مدارس همچنین ممکن است بورسیه های تحصیلی خود را علاوه بر گزینه های دولتی و خصوصی ارائه دهند.


جفری ویلیامز: دانش‌آموزان می‌توانند با اطمینان از اینکه مطالب آموخته‌شده در رشته‌های تحصیلی آنها با موفقیت نشان داده شده و در طول فرآیند مصاحبه و فراتر از آن به کار گرفته می‌شوند، در بازار کار به مدارک آنلاین خود مجهز شوند.

تردید عمده این است که برخی از کارفرمایان ممکن است محتاط باشند زیرا احساس می کنند زمان کمتری به دوره تحصیلی داده می شود. این می تواند باعث شود کارفرمایان فکر کنند که شما آمادگی یا تحصیلات ندارید.

معتبر

جفری ویلیامز، مردی سیاه‌پوست با موهای کوتاه که یک ژاکت کت و شلوار صورتی و یک پیراهن و کراوات مشکی پوشیده است، با هد شات حرفه‌ای لبخند می‌زند.

کالج غیر انتفاعی

کالج‌های آنلاین همچنین می‌توانند جایگزین ارزان‌تر و انعطاف‌پذیرتری برای مدرک سنتی ارائه دهند که ممکن است به شما در پیشبرد اهدافتان کمک کند. شما می توانید تجربه خود را با شبکه سازی با همسالان خود، یافتن فرصت های کارآموزی، شرکت در کلاس های اضافی و موارد دیگر تکمیل کنید.

در حالی که هر دو نوع مدرک می توانند شما را به مدارک، حرفه ها و فرصت های یکسانی سوق دهند، اما هر نوع نسبت به دیگری مزایایی ارائه می دهد. در اینجا چند فاکتور برای در نظر گرفتن وجود دارد.

جفری ویلیامز: این به شدت به رشته یا صنعت و موقعیتی که برای آن درخواست می کنید بستگی دارد.

یکی دیگر از موارد ذکر و نشان دادن مهارت های ملموسی است که در طول دوره تحصیلی به دست آورده اید (مثلاً تسلط بر زبان های برنامه نویسی کامپیوتر، مهارت های مدیریت پروژه و غیره).

اطلاعات بیشتر درباره جفری ویلیامز

در نهایت، لازم به ذکر نیست [on your resume] اگر مدرک شما به صورت آنلاین یا در محوطه دانشگاه به دست آمده است. بسیاری از کالج ها هنگام ارائه دوره ها از مدل ترکیبی استفاده می کنند.

انتخاب مدرک آنلاین با اعتبار: به دنبال چه چیزی باشید

ZDNet: به طور کلی، آیا کارفرمایان این روزها به این اهمیت می دهند که مدرک به صورت آنلاین یا در محوطه دانشگاه کسب شده است؟

هنگام بررسی هزینه‌های کالج آنلاین، باید روش‌های پرداخت موجود و سیستم‌های پشتیبانی را نیز بررسی کنید. به عنوان مثال، اطمینان حاصل کنید که انتخاب های مدرسه شما به کمک های فدرال و کمک های دولتی دسترسی دارند.

ارزیابی کنید که چگونه آموزش سریع بر حجم کاری شما تأثیر می گذارد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که آموزش تمام الزامات مجوز یا گواهینامه تحصیلات تکمیلی در مورد ساعات مطالعه و قرار دادن را برآورده می کند.

با این حال، شرکت در مدرسه آنلاین مزایایی دارد. را اداره آموزش و پرورش دریافت که “دانش آموزان در شرایط آنلاین، به طور متوسط، عملکرد نسبتاً بهتری نسبت به دانش آموزانی داشتند که مطالب مشابهی را از طریق آموزش های حضوری سنتی یاد می گرفتند.”

با این حال، رشته‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، حقوق، معماری، و چند رشته STEM قابل توجه می‌توانند متقاعد کردن یا فروش به یک کارفرما را در صورتی که به صورت آنلاین کسب کرده باشند، دشوار است.

یادگیری آنلاین فرصت های باورنکردنی را برای زبان آموزان در سراسر کشور فراهم می کند، اما برخی از کاستی ها وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید.

هنگامی که دانش آموزان در پاییز 2020 در طول همه گیری کووید-19 به مدرسه بازگشتند، 97 درصد دانش آموزان بیشتری نسبت به یک سال قبل در کلاس های آنلاین حضور داشتند. که با توجه به مرکز ملی آمار آموزش و پرورش (NCES).

جفری ویلیامز: اکثر کارفرمایان مفهوم مدارک آنلاین را بیشتر می پذیرند، تا زمانی که مدرک از یک دانشگاه یا کالج معتبر باشد.

حتی قبل از همه گیری، یادگیری آنلاین بود در حال افزایش است به دلیل انعطاف پذیری، دسترسی و راحتی آن.

شهرت یک مدرسه می تواند تأثیر مثبتی بر دانش آموزان و کارفرمایان بگذارد. مدارسی که به اجرای برنامه های نخبه و تولید فارغ التحصیلان درجه یک شهرت دارند، تضمین کیفیت را به دانش آموزان ارائه می دهند.

برنامه های آنلاین طول برنامه های متفاوتی را ارائه می دهند. آموزش آنلاین می تواند انعطاف پذیرتر و در دسترس تر باشد، که فرصت های بیشتری برای فارغ التحصیلی زودتر از برنامه های درون دانشگاهی ایجاد می کند. مدارس حتی مدرک لیسانس تسریع شده ارائه می دهند.

هنگام انتخاب مدرک آنلاین، باید مطمئن شوید که برنامه انتخابی شما دارای شاخص های کیفیت قوی است. جدول زیر نشان می دهد که چه چیزی باید جستجو شود.

اعتبار برنامه‌ای نیز ممکن است بسته به رشته تحصیلی موجود باشد یا مورد نیاز باشد. متقاضیان می توانند با انجمن های صنعت محلی و کارفرمایان خود بررسی کنند تا ببینند به چه اعتباری نیاز دارند.

تغییر چشمگیر به یادگیری آنلاین امکان پذیر بود زیرا دانش آموزان، مدارس و کارفرمایان به مدارک آنلاین احترام می گذارند.

شهرت خوب

زن جوان در حال تماس ویدیویی با استفاده از لپ‌تاپ که روی مبل نشسته است و هدفون به گوش دارد

گتی ایماژ/iStockphoto

این را بخوان: FAFSA چیست؟


یادگیری آنلاین برای برخی از رشته‌ها بهتر از سایر رشته‌ها کار می‌کند، که می‌تواند بر ادراکات در برخی زمینه‌ها تأثیر بگذارد.

بسیاری از کالج های معروف اکنون دوره ها و مدارک تحصیلی را به صورت آنلاین ارائه می دهند. هزاران فارغ‌التحصیل و کارمند در نیروی کار وجود دارند که از برنامه‌های مدرک آنلاین در سراسر کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند و در ایجاد کار معنادار موفق بوده‌اند.

جفری ویلیامز یکی از اعضای حقوق بگیر شبکه یکپارچگی آموزش Red Ventures است.


منبع: https://www.zdnet.com/education/are-online-degrees-respected/#ftag=RSSbaffb68

جفری ویلیامز: با توجه به گذشته و سنت نحوه کالج و یادگیری، تصور این است که کالج های آجری مولدتر هستند.

مهم است که هر تجربه دنیای واقعی را به تفصیل بیان کنید، مانند سنگ بنا، که معمولاً عملی است و یادگیری کاربردی را نشان می دهد.

برای برنامه های تحصیلی که نیاز به تایید هیئت صدور مجوز دولتی دارند، داشتن مدرک آنلاین می تواند مشکل ایجاد کند.

از مدرک آنلاین خود حداکثر استفاده را ببرید