آیا صفحه نمایش همیشه روشن آیفون شما را بیدار نگه می دارد؟ این کار را انجام دهید

بله، این می تواند آزار دهنده باشد.

به نظر می رسد خوانندگان با یکی از جدیدترین ویژگی های اپل رابطه عشق و نفرت دارند آیفون 14 پرو و پرو مکس – صفحه نمایش همیشه روشن.

اگر با کابل شارژ می کنید، این مشکلی ندارد. اما اگر از الف استفاده کنید پد شارژ بی سیم یا حوض MagSafe، این یا کمی ناخوشایند خواهد بود یا اصلاً کار نمی کند. در این صورت، پارچه ای بیندازید یا کتابی را روی آن قرار دهید (این کاری است که من انجام داده ام).

همچنین می‌توانید همیشه روشن را خاموش کنید (روی آن ضربه بزنید تنظیمات > نمایش و روشنایی، به پایین بروید همیشه روشن، و بچرخانید همیشه روشن خاموش).


منبع: https://www.zdnet.com/article/is-your-iphones-always-on-display-keeping-you-up-do-this/#ftag=RSSbaffb68آیفون 14 پرو مکس در دست

جیسون هینر/ZDNET

مرور: آیفون 14 با همان قیمت سال گذشته، نوآوری های بسیار بیشتری دارد

همچنین: آیفون 14 پرو در مقابل آیفون 14 پرو مکس: کدام آیفون جدید را باید بخرید؟

برخی از صاحبان آن را دوست دارند، برخی از آن متنفرند. و برخی از صاحبان آن را دوست دارند، اما شرکای آنها از این واقعیت متنفرند که یک آیفون درخشان روی میز شبانه وجود دارد.

با داشتن این اطلاعات، می توانیم چند کار را انجام دهیم. به عنوان مثال، Sleep Focus را فعال کنید (از سمت راست بالای صفحه به پایین بکشید و ضربه بزنید تمرکز)، یا آن را در حالت کم مصرف قرار دهید (از سمت راست بالای صفحه به پایین بکشید و روی نماد باتری ضربه بزنید)، یا می توانید شروع به استفاده از آلارم کنید و به آیفون اجازه دهید الگوهای شما را یاد بگیرد.

خوب، آیفون خود را رو به پایین بگذارید.

مطابق با سیب، چندین موقعیت وجود دارد که قرار است نمایشگر به طور خودکار تیره شود تا از آزاردهنده شدن آن جلوگیری شود:

  • آیفون رو به پایین دراز کشیده است
  • آیفون در جیب یا کیف است
  • تمرکز خواب روشن است
  • حالت کم مصرف روشن است
  • آیفون به CarPlay متصل است
  • ویژگی دوربین تداومی در حال استفاده است
  • آیفون برای مدتی مورد استفاده قرار نگرفته است (آیفون الگوهای فعالیت شما را یاد می‌گیرد و نمایشگر را خاموش و روشن می‌کند تا با الگوهای شما مطابقت داشته باشد، از جمله اگر زنگ ساعت یا برنامه خواب تنظیم کنید)
  • آیفون تشخیص می‌دهد که از اپل واچ جفت شده دور شده است (و وقتی دوباره به نزدیکی نزدیک شد روشن می‌شود)

اما یک راه حل وجود دارد. خوب، چند اصلاح. اما قبل از اینکه به آنها برسیم، بیایید با صفحه نمایش همیشه روشن آشنا شویم. به طور خاص، زمانی که قرار است خاموش شود.

نمی‌خواهید با آلارم‌ها و تنظیمات فوکوس کار کنید؟