آیا این هفته آیفون جدید می‌خرید؟ این شارژری است که می خواهید بخرید


anker-nano-30w-charger-کابل

ژوئن Wan/ZDNET

در آنچه بود کاملا نه به طور تصادفی، Anker امروز از شارژر Anker 511 (Nano 3) و Anker 541 و 543 خود، دو لوازم جانبی جیب‌پسند خود رونمایی کرد… آیفون اپل.
لوازم جانبی شارژ جدید در پنج رنگ سرگرم کننده شامل مشکی، آبی، سبز، صورتی و سفید می باشد. آنها همچنین با در نظر گرفتن پایداری و کاهش ضایعات پلاستیکی ساخته شده‌اند و فضای کمتری را در جیب‌ها و کیف‌های شما نسبت به شارژر استاندارد اپل اشغال می‌کنند. Nano 3 با قیمت 22.99 دلار و کابل ها از 16.99 دلار به فروش می رسد.

شارژر Anker 511 (Nano 3, 30W)

anker-nano-30w-charger-2

ژوئن Wan/ZDNET

شارژر Nano 3 جدیدترین شارژر در خط نانو است که به دنبال آن است Nano II 30W که سال گذشته منتشر شد. نکته اصلی فروش مکعب شارژ، خروجی قدرتمند 30 واتی آن (از طریق فناوری GaN) است و در عین حال کاهشی را حفظ می کند. نانو 3 با وجود اینکه تقریباً هم اندازه شارژر استاندارد اپل 5 واتی است، یک آیفون را سه برابر سریعتر از همتای ساخت اپل شارژ می کند.

از امروز و تا دو هفته آینده، شارژر Nano 3 در آمازون و Anker.com با قیمت 20.69 دلار در دسترس خواهد بود. پس از آن، قیمت به درخواست اولیه 22.99 دلار باز خواهد گشت.

anker-nano-30w-charger-comparison

شارژر Nano 3 (در مرکز) تقریباً به اندازه شارژر 5 واتی اپل (سمت چپ) است در حالی که همان مقدار وات شارژر 30 واتی اپل (راست) را حمل می کند.

ژوئن Wan/ZDNET

همچنین یک دوشاخه تاشو بسیار زیبا وجود دارد که باعث می‌شود مکعب را راحت‌تر در یک کیسه پرتاب کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن شاخک‌ها باشید. طراحی فشرده نه تنها برای حمل راحت تر است، بلکه میزان پلاستیک مصرفی را کاهش می دهد و آن را برای محیط زیست پایدارتر می کند. Anker می گوید که Nano 3 با استفاده از 30.9 گرم پلاستیک کمتر نسبت به شارژرهای مشابه ساخته شده است.

anker-nano-30w-charger-comparison-2

شارژر Nano 3 به طور قابل توجهی کوچکتر از همتای اپل خود است.

ژوئن Wan/ZDNET

به گفته آنکر، تفاوت عمده بین Nano II و Nano 3 این است که مدل جدیدتر “ایمن تر” است. Nano 3 از فناوری ActiveShieldTM 2.0 شرکت استفاده می کند که به طور هوشمند دمای شارژر را تا سه میلیون بار در روز کنترل می کند تا توان خروجی را تنظیم کند و از دستگاه های متصل محافظت کند.

این شارژر همچنین دارای پشتیبانی PPS است که آن را برای هر دستگاه تلفن همراه از جمله لپ‌تاپ، تلفن و تبلت مناسب می‌کند. PPS همچنین این شارژر را با شارژر فوق سریع سامسونگ سازگار می کند.

کابل های مبتنی بر زیست: Anker 541 (USB-C به Lightning) و Anker 543 (USB-C به USB-C)

انکر-نانو-کابل-در-دست

ژوئن Wan/ZDNet

Anker همچنین دو کابل جدید مبتنی بر زیست را حذف کرد: Anker 541 (USB-C به Lightning) و Anker 543 (USB-C به USB-C). چیزی که این کابل ها را از سایر کابل ها متمایز می کند این است که کابل ها با استفاده از مخلوطی اختصاصی از مواد گیاهی برای کاهش میزان پلاستیک یا پلاستیک مبتنی بر نفت طراحی شده اند.

استیون یانگ، مدیر عامل Anker Innovations گفت: “به عنوان رهبر جهانی در شارژ تلفن همراه، این مسئولیت ماست که راه هایی را برای کاهش تاثیر زباله های الکترونیکی بر محیط زیست کاهش دهیم.” این کابل‌های مبتنی بر زیستی تنها اولین گام هستند و ما هیجان‌زده هستیم که این نوآوری زیست محیطی را هم برای شرکت خود و هم برای صنعت الکترونیک مصرفی به‌طور کلی انجام دهیم.»

غلاف بیرونی این کابل های زیستی از مواد سازگار با محیط زیست مانند ذرت و نیشکر ساخته شده است. این ترکیب از مواد سازگار با محیط زیست است و بادوام

کابل‌ها از نظر دوام آزمایش شدند و Anker می‌گوید طراحی مارپیچی سه‌گانه و باربر و سیم نایلونی بادوام می‌تواند تا 20000 خم دوام بیاورد که قابل مقایسه با سایر سیم‌های پلاستیکی موجود در بازار است.

هر کابل در دو اندازه مختلف 3 فوت یا 6 فوت موجود است. کابل USB-C به لایتنینگ Anker 541 از 18.99 دلار شروع می شود و Anker 543 USB-C به USB-C با قیمت پایه 16.99 دلار در دسترس است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/buying-a-new-iphone-this-week-this-is-the-charger-youll-want-to-buy/#ftag=RSSbaffb68