آنلاین ناشناس بمانید و فقط با 70 دلار از پلی استیشن پلاس لذت ببرید

برای گیمرها، احتمالا هیچ چیز به اندازه رفتن به لابی چند نفره با دوستانتان شما را هیجان زده نمی کند. آمدن از پشت، برنده شدن در یک تورنمنت دوستانه، یا صرفاً عقب افتادن در حالی که ربات‌ها را دور می‌زنید، مطمئناً می‌تواند یک هفته پر استرس را از بین ببرد.

از محتوای بازی جدید ماهانه لذت ببرید و با آن آنلاین ناشناس بمانید یک سال PlayStation Plus Essential و یک اشتراک مادام العمر VPN Unlimited، اکنون با قیمت 69.99 دلار به فروش می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/stay-anonymous-online-and-have-a-blast-on-playstation-plus-for-only-70/#ftag=RSSbaffb68

اگر عادت جدیدتان در بازی شما را بیشتر آنلاین نگه می‌دارد، می‌خواهید در حین انجام آن از حریم خصوصی خود محافظت کنید. چه در یک شبکه عمومی یا یک اتصال خصوصی باشید، هرگز نمی‌توانید مراقب رفتار آنلاین خود باشید. اینجاست که VPN Unlimited به کار می آید. چه بخواهید محدودیت‌های جغرافیایی را در مورد چیزهایی که خریداری کرده‌اید دور بزنید، از ردیاب‌های مزاحم رسانه‌های اجتماعی اجتناب کنید، یا در حین گشت و گذار در وب ناشناس بمانید، VPN Unlimited از شبکه جهانی سرورهای خود استفاده می‌کند تا حضور شما را به صورت آنلاین بین شما و شما حفظ کند. کامپیوتر.

اگر از گیمرهای سونی هستید، احتمالاً از قبل با پلی استیشن پلاس آشنا هستید. این سرویس به شما امکان می‌دهد در عناوین پولی به بازی چند نفره دسترسی داشته باشید، و اگر می‌خواهید با بهترین‌ها رقابت کنید، آن را کاملا ضروری می‌کند، و دارای امتیازات ارزشمندی مانند عناوین قابل پخش PS4 و PS5 است. اما اگر اخیراً یک PS5 خریده‌اید یا نیاز به تمدید عضویت دارید، می‌توانید اشتراک 12 ماهه و حفاظت مادام‌العمر VPN را فقط با 69.99 دلار خریداری کنید.

علاوه بر این، می توانید با هم تیمی های خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید، رقبای متناسب با سطح مهارت شما را به چالش بکشید و محتوای جدیدی را که به طور مکرر به روز می شود تجربه کنید. با بازی های آزمایشی، دانلود آسان، و هزاران عنوان شخص ثالث، هرگز از PlayStation Plus Essential خسته نخواهید شد.

با کمتر از 6 دلار در ماه، یک سال کامل از PlayStation Plus Essential، از جمله بازی‌های رایگان هر ماه و تعداد زیادی فروش در عناوین پرفروشی مانند ندای وظیفه و خدای جنگ. پس انداز عملاً می تواند فقط در ماه اول هزینه اشتراک را بپردازد. عناوین رایگان آگوست شامل یاکوزا: مثل اژدها، اسکیت‌باز حرفه‌ای تونی هاوک 1 + 2، و کابوس های کوچک،

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce