آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

در آخر در صورت داشتن ریفرال کد (کد دعوت) این کد را در آخرین بخش وارد کنید. تیک موافقت با شرایط را فعال کرده و بر روی گزینه “sign up” کلیک کنید. صرافی کوکوین به عنوان یک از محبوب‌ترین صرافی‌های بازار رمزارزها به شمار می‌رود. این صرافی علاوه بر وب‌سایت، دارای اپلیکیشن موبایل نیز است. اپلیکیشن موبایل این صرافی در قالب سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس تریدرهای بازار رمزارزها قرار دارد. برای درک جایگاه صرافی کوکوین در بازار رمزارزها بد نیست بدانید که حدود 1.5 میلیادر دلار در طول شبانه‌روز در آن معامله می‌شود.

استیک کردن در صرافی کوکوین

در این مقاله بصورت کامل به آموزش صرافی کوکوین می پردازیم و بخش های مختلف آن را بصورت ویدیویی آموزش میدهیم. قطعا یکی از سوالاتی که کاربران پس از ثبت نام در صرافی Kucoin با آن مواجه خواهند شد این هست که چطور می توان واریز و برداشت رمز ارز را در صرافی کوکوین انجام داد. در ویدیوی بالا بصورت کامل به این موضوع می پردازیم و بصورت کاملا تصویری و ساده این موضوع را به شما آموزش می دهیم.

آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

برای انجام معامله در صرافیکوکوین باید علاوه بر گذرواژه یک رمز 6 رقمی به نام تریدینگ پسورد را هم فعال کنید. این رمز امنیت حساب کاربری شما را افزایش می دهد و از هک حساب شما جلوگیری می کند. ترجیحا همیشه از یک سیستم کامپیوتر یا لپتاپ برای ثبت نام حساب کاربری و معامله در صرافی کوکوین استفاده کنید. معامله در اپلیکشن این صرافی ساده و اسان است اما با توجه به اینکه اپلیکشن ها می توانند به لوکیشن تلفن همراه شما دسترسی داشته باشند از اپلیکشن صرافی ها برای معاملات خود استفاده نکنید. بیشتر معامله‌گران ایرانی برای انجام معامله در این صرافی‌ها ابتدا از سایت‌های صرافی ایرانی، بیت کوین یا تتر خریداری می‌کنند و سپس با انتقال ارزهای خریداری‌شده به کوکوین، معامله انجام می‌دهند. در این راهنما ضمنمعرفی مختصر کوکوین، ابتدانحوه ساخت حساب و برقراری امنیتآن را آموزش می‌دهیم و سپس یاد می‌گیرید که چگونه در این صرافی ارزهای دیجیتال رامعاملهکنید.

بعد از وارد شدن به یخش معاملات مارجین لازم است ابتدا بسته به نوع پوزیشن خود از صرافی وام دریافت کنید. در این بخش به آموزش انتقال سرمایه بین انواع حساب‌ها در صرافی کوکوین می‌پردازیم. گزینه بعدی جهت بالا بردن امنیت حساب شما در صرافی کوکوین Withdrawal Safety Phrase می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب یک صرافی باید مد نظر قرار بگیرد، مساله پشتیبانی صرافی از مشتریان خود است. برای هرکسی ممکن است حین معامله مشکلاتی پیش بیاید، به همین خاطر مساله پشتیبانی یک صرافی موضوع بسیار مهمی است زیرا نبود پشتیبانی قوی ممکن است به ضرر شما و از دست رفتن دارایی هایتان منجر شود. صرافی کوکوین بعد از مدت کوتاهی فرایند واریز و برداشت‌ها را از سر گرفت و جان لیو مدیر عامل این صرافی تمام دارایی‌های به سرقت رفته را از طریق بیمه این صرافی پرداخت کرد.

برای ورود، معامله و برداشت، کاربران باید کد تایید را وارد کنند. همچنین می توانید آدرس ایمیل مرتبط با حساب KuCoin خود و کلید مخفی ثبت شده در Google Authenticator را وارد کنید. خدمات صرافی کوکوین در وب سایت به آدرس Kucoin.com در دسترس است.

معاملات فیوچرز صرافی کوکوین

کوین بیس این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا حساب خود را به صورت سنتی شارژ نمایید و این بدین معنی است که استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی برای پرداخت کفایت می کند. در ادامه شما می توانید کوین های خود را به صورت مستقیم به حساب Kucoin منتقل کنید. زمانی که وارد مارکت مربوطه شدید، بایستی جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. به عنوان مثال بخواهید با استفاده از تتر به خرید بیت کوین بپردازید، بایستی در ابتدا وارد بازارهای دلاری شوید و سپس جفت ارز بیت کوین/تتر یا BTC/USDT را انتخاب نمایید. پس از ورود به صفحه معاملاتی، بایستی تریدینگ پسورد خود را که پیش از این تعیین کرده اید، وارد کنید.

بنابراین کوکوین مانند بایننس خودش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری نمی‌فروشد، بلکه یک پلتفرم واسطه بین خریداران و فروشندگان است و از هر معامله مقداری کارمزد برمی‌دارد. صرافی ارز دیجیتال کوکوین از بازار اسپات بیش از 720 ارز پشتیبانی می‌کند اما تعداد ارزهایی که در بازار فیوچرز این صرافی وجود دارد کمتر است. در تاریخ تالیف این مقاله (2 شهریور 1401) این صرافی از 121 ارز در بازار فیوچرز خود پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به ترید این ارزها این ارزها در بازار فیوچرز کوکوین بپردازند.

مراحل برداشت ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن صرافی Kucoin

این عدد اگرچه حدود ۲۰ برابر کمتر از حجم معاملات بایننس است، همچنان نقدشوندگی بالایی را ایجاد می‌کند و برای بخش بزرگی از معامله‌گران کافی است. کلا اگر کوکوین هر چیز کوچیکی ببینی مشکلی یا هر چی سریع حسابو می بنده واسه وریفای. توجه داشته باشید که مراحل 3 تا 6 باید به منظور افزایش امنیت حساب شما در صرافی تکمیل گردد. بعد از ورود به صفحه معاملات فیوچرز، لازم است حساب خود را فعال کنید، لازم به ذکر است این فعالسازی را فقط یک بار انجام میدهید. به همین منظور روی گزینه Enable Futures Trading کلیک کنید تا حساب قسمت فیوچرز شما فعال شود. از طریق این قسمت شما می‌توانید مراحل احراز هویت را انجام دهید.

به دلیل کارمزد پایین تر ما از از بستر TRC20 استفاده می کنیم. وقتی روی TRC20کلیک کنید آدرس کیف پولتان مشخص خواهد شد. آن را کپی کرده و دوباره به صرافی بایننس برگشته و کد را در قسمت آدرس کیف پول مقصد کلیک کنید. پس از ثبت نام می توانید با استفاده از آموزش واریز و برداشت در صرافی کوکوین حساب کاربری خود را شارژ کرده و آغاز به ترید در کوکوین و استفاده از سایر خدمات صرافی نمایید. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد برداشت از صرافی کوکوین با موبایل لطفا به بازدید از وب سایت ما.