آموزش نصب و راه اندازی دوربينهای مدار بسته1

دوربین های IP داده ها را قبل از انتقال از طریق اینترنت به سرور شما رمزگذاری و فشرده می کنند، از VPN پشتیبانی می کنند و ایمن تر هستند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. بدین ترتیب اگر هزینه ایاب ذهاب و کلا دوربین های مورد استفاده، تجهیزات جانبی و هزینه آن ها را نیز جمع کنید، می توان گفت در کل بالای 15 میلیون درآمد ماهانه را می توان از این شغل با یک پروژه بزرگ یا چندین پروژه کوچک کسب کرد.

شما در ابتدا پس از آن که دوربین مناسب خود را به تعداد کافی و با مشخصات فنی مناسب خریداری کردید وارد مرحله نصب آن خواهید شد. پس دقت داشته باشید مرحله اول در انتخاب دوریین مدار بسته، بررسی مکانی است که قصد دارید دوربین مدار بسته را در آن راه اندازی کنید. شاید خیلی ها این بخش را جزئی از راهنمای جامع نصب دوربین مدار بسته ندانند اما پایه کل فرآیند همین گام است یعنی انتخاب دوربین مناسب. این روش با هزینه های کمتر و ریسک بالاتری در مقابله با خرابی دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد . بهترین مکان جهت نصب دوربین در اتاق محل تلاقی دیوار و سقف اتاق یا کنج اتاق می باشد و بهترین زاویه ، زاویه ای که بیشترین تصویر را داشته و تمامی ورودی و خروجی ها را پوشش دهد بعد از چند بار تست تصویر به این نقطه جهت نصب دوربین مدار بسته خواهید رسید .

در دوربین های وایرلس یا وایفای که خود نوعی دوربین تحت شبکه می باشند از کابل برای انتقال تصاویر استفاده نمی شود. در این نوع دوربین های تصاویر بر روی بستر وایفای به صورت بیسیم به مقصد منتقل می شود. هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم. برای انجام این مرحله باید از نصب صحیح دوربین‌ها مطمئن بود و بر اساس مدل و برند دوربین‌ها از نرم‌افزارهای خاص آنها استفاده شود تا بتوان تصاویر آنها را روی یک نمایشگر و یا حتی تلفن همراه هوشمند خود دریافت و ذخیره نمود.

نقشه ترانس ریموت دار سیماران و لگزو

تمرکز اصلی دوره بر روی ارائه اطلاعات کلیدی اعمال شده برای همه سیستم های مداربسته می باشد. در این دروه شما دانش لازم برای کار بر روی هر سیستمی را کسب می کنید و نه فقط arya-cctv.ir برای یک نوع خاص دوربین. دوربین مدار بسته آنالوگ یکی از قدیمی ترین انواع دوربین مدار بسته می باشد، اما هنوز هم کسب و کارهای زیادی از این دوربین استفاده میکنند.

با مبدل PoE حتی اگر کابل فیبر نوری مسیری از کار بیفتد سایر دوربین ها به کار خود ادامه خواهند داد و در کل شبکه دوربین مداربسته اختلالی ایجاد نخواهد شد. با نقض پروتکل های IEEE802.3 می توان داده ها را از یک دوربین در کل شبکه منتشر کرده و به اشتراک گذاشت. ماژول SFP در تعیین کانکتور و کابل فیبر نوری تاثیر به سزایی دارد. با کابل نوری و با فناوری PoE می توان داده و انرژی را با کابل اترنت انتقال داد. برای اتصال دوربین مداربسته به اینترنت نکات زیر را حتماً در نظر داشته باشید. و برای دستگاه های ضبط تصاویر مانند DVRوNVR معمولا بستگی دارد که نمایشگر در کدام مکان هست که ما سعی می کنیم دستگاه به نزدیکترین نقطه به نمایشگر برسانیم که سیم کشی کمتری برای انتقال تصویر به نمایشگر داشته باشیم .

انواع دوربین های مورد استفاده در صنعت دوربین مدار بسته

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در رشت توسط کارشناسان پوشش داده می شود. آموزش آپدیت دستگاه dvr از طریق شبکه ابتدا نرم افزار DeviceManage را دانلود و نصب کنیدبعد از اجرا… ۵- برای دریافت تصاویر از دوربین های بی سیم، نرم افزاری وجود دارد که باید بر روی کامپیوتر نصب شود. برخی از دوربین های بی سیم یک گیرنده به شکل USB دارند که به کامپیوتر متصل می شود.

هر یک از کابل های ویدئویی دوربین ها را به یک پورت از DVR متصل کنید. کابل استوانه ای برای انتقال ویدئو بکار گرفته می شود که در نهایت به یک BNC یا کابل کواکسیال متصل خواهد شد. اتصال بین آداپتور ها و منبع برق، دوربین ها به DVR و دستگاه DVR به مانیتور را بررسی کنید. پورت های وردوی و خروجی را بررسی کنید تا از درست بودن اتصالات مطمئن شوید. ۶- پورت خروجی DVR را به وسیله یک کابل BNC به پورت ورودی مانیتور متصل کنید. در برخی از دستگاه های DVR برای اتصال دستگاه به مانیتور به جای استفاده BNC، از کابل HDMI و یا کابل کواکسیال استفاده می شود.

شما می‌توانید مدل‌های مختلف این دوربین را در صفحه مربوط به این دوربین در وبسایت داتیس مشاهده کنید. دوربین‌های wireless با حس کردن هر نوع حرکت به صورت اتوماتیک شروع به ضبط تصاویر می‌کنند. حتی در بعضی از دوربین‌های PTZ قابلیت Auto Tracking (ردیابی) دارند که در صورت تشخیص هرگونه حرکت به صورت اتوماتیک دوربین جسم متحرک را دنبال می‌کند.

علاوه بر دانش و مهارت مشتری مداری شما، سرعت و دقت در کار، میزان ارتباطات در کار، کیفیت کار، تبلیغات از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار بر درآمد شما در این شغل می باشد. در سایت های خدمات آنلاین مانند آچارباز، آچاره ، استادکار ، امدادکاران و غیره ثبت نام کنید و به جذب مشتری از این طریق بپردازید. به جهت عملکرد بهتر دوربین‌ها در فصل سرما و گرما و هوای نامساعد، سعی کنید که ان را در زیر سایه‌بان‌ها یا برآمدگی‌های بیرونی ساختمان نصب کنید. خوابگاه هایی در اطراف آموزشگاه وجود دارند که می توانید در مدت دوره در آنجا اسکان داشته باشید.

استراتژی جانمایی و نحوه اتصال این استاندارد ها نیز متفاوت هستند و البته اجزای اصلی آن نیز بسیار متفاوت است مخصوصا نیاز به استفاده از سوییچ در دوربین مداربسته شبکه و البته جا گذاری و طراحی نقاط قرار گیری سوییج نیز بسار مهم است. دوربین مداربسته مخفف تلویزیون مدار بسته است، به این معنی که تصاویر ویدئویی را به جای پخش برای عموم، از طریق یک شبکه مستقل ارائه می‌دهد. اغلب برای سیستم‌های امنیتی خانه و مشاغل استفاده می‌شود، تصاویر را به صورت زنده به نگهبانان و کارکنان نشان می‌دهد یا آن‌ها را روی نوار‌های VHS یا سیستم‌های ضبط ویدیوی دیجیتال ذخیره می‌کند تا در صورت وقوع جرم یا حادثه دیگری، بعداً پخش شوند. دستگاه DVR تان می‌تواند چند دوربین مداربسته را مدیریت کند و به شما این امکان را می‌دهد تنها با یک دستگاه تصویر تمام دوربین های مدار بسته را ضبط کنید. سپس نمایشگرتان تصویر دوربین های مداربسته را به‌صورت تک تک و یا یکجا نمایش می‌دهد.

  • با توجه به بازه بزرگ لنزها و امکان انتخاب لنز این دوربین ها از بین انواع لنزها این دوربین ها بیشترین انعطاف پذیری را از نظر زاویه دید خواهند داشت.
  • در این مقاله سعی داریم با ذکر این چالش‌ها، نکات و روش نصب صحیح دوربین مداربسته را در فضای خارجی بیان کنیم.
  • در این مرحله باید به صورت دقیق تعداد دوربین های مورد نیاز خود را مشخص کنید.
  • شجاعانه می گویم که هر شخصی که در هر پروژه ای و با خواندن هر مطلبی چیز جدیدی نصیبش نشه ، مطمئنا راه رو داره اشتباه میره .