آموزش نصب دوربین مدار بسته 100%عملی تضمینی + مدرک

با استفاده از این قابلیت می‌توانید در کیلومترها دورتر از خانه یا محل کار از طریق گوشی تلفن همراه و یا لپ تاپ، تصاویر دوربین های مدار بسته نصب شده در خانه و محل کارتان را با استفاده از نرم افزار انتقال تصویر نصب شده روی سیستم‌تان، ببینید. بهتر است پیش از آنکه در رابطه با یادگیری آسان با آموزش نصب دوربین مداربسته صحبت کنیم قدری در رابطه با اینکه آیا اصلاً این موضوع آموزشی و فنی مورد نیاز جهان امروزی هست‌یانه و به چه سمتی می‌رود مثلاً آینده‌ای دارد یا نه صحبت کنیم. یکی ار عوامل مهم و تاثیر گذار در سیستم دوربین مدار بسته توجه به نویزهای الکترومغاطیسی محیط در محل نصب سیستم دوربین مدار بسته است. با توجه به این خروجی دوربین در مدل های دوربین توربو اچ دی سیگنال آنالوگ است و خروجی دوربین های تحت شبکه نیز داده های دیجیتال است.

قبلا در آموزش تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی انزل وب به شما گفتیم اگر دسترسی به امکانات نصب دوربین مداریسته ندارید میتوانید از گوشی خود استفاده کنید، ممکن است نصب دوربین مداربسته کار سختی به نظر بیاید، اما واقعا این طور نیست. اگر قصد نصب دوربین arya-cctv.ir مدار بسته در منزل یا هر مکان دیگری را دارید، مطلب امروز، برای شما مفید خواهد بود. پشتیبانی و نصب دوربین مداربسته یکی دیگر از خدماتی است که توسط ترازنت ارائه می شود. ترازنت علاوه بر آموزش نصب و تعمیر دوربین های مداربسته به اجرا و پشتیبانی آن هم می پردازد.

خرید بسته آموزش نصب وراه اندازی سیستم های امنیتی (3 مجموعه در يك پك)

۱- اولین قدم ما، یافتن بهترین مکان برای نصب دوربین مدار بسته خواهد بود. معمولا دوربین ها را در محل درب های ورودی، جلو پنجره هایی که عموما استفاده نمی شوند، فضاهای عمومی، راه پله ها و … نصب می کنند. بهتر است یک نقشه نصب دوربین مدار بسته تهیه کنید، تا در طول فرآیند نصب کارتان راحت تر شود. دوربین های مداربسته را در جایی که برای هر دوربین در نظر گرفته اید نصب کنید.

پس از اتصال سوکت RJ45 به سر کابل شبکه و پرس آن و در سمت دستگاه NVR به سر دیگر , آن را به دوربین و دستگاه NVR وصل کنید. در این مرحله در صورتی که دستگاه NVR دارای تک پورت شبکه بود باید کابل شبکه به سوئیچ POE متصل شود. در صورتیکه دستگاه خود دارای پورت های جداگانه باشد باید کابل به هر پورت متصل شود. به دوربین‌هایی که نیاز به سیم‌کشی تصویر ندارند و انتقال داده‌های بی‌سیم استفاده می‌کنند، دوربین مداربسته بی‌سیم می‌گویند. این دوربین‌ها در نوع‌های آنالوگ، آی پی، ای اچ دی تولید می‌شوند. نسل جدید این دوربین‌ها دارای میکروفون داخلی و اسپیکر برای انتقال صدا است.

این دوربین ها دارای لنز و سایر امکانات بوده و دارای انواع IR دار و بدون IR می باشد، شکل ظاهری این دوربین ها زیبایی خاصی دارد و بیشتر در محیط داخلی استفاده می گردد. با کلیک کردن روی دکمه‌های زیر می‌توانید انواع دوربین های دام آنالوگ و IP برایتون را مشاهده کنید. دوربین های صنعتی دارای مشخصات فنی بالا اما به خودی خود هیچ چیزی همراه ندارند که دراین موارد خریدار می بایست تجهیزات اضافی از قبیل لنز، پایه، کاور، پروژکتور IR را جداگانه خریداری نماید. در ابتدا باید در مورد این نکته با هم شفاف صحبت کنیم که تکنولوژی آنالوگ به دو قسمت دوربین‌های آنالوگ قدیمی و دوربین های HD تقسیم می‌شوند.

  • توجه داشته باشید که در برخی از دوربین های مدار بسته تامین برق توسط آداپتور صورت می گیرد که این آداپتور در کنار محل نصب دوربین در جعبه ای قرار گرفته است.
  • کابل اول کابل تصویر نام داشته و وظیفه انتقال تصویر از دوربین به دستگاه DVR را دارد.
  • علاوه بر این، گاهی سیستم هایی که قرار است دوربین مدار بسته بر روی آنها نصب شود، شرایط و مدل خاصی دارند و بهتر است که به نوعی ارتقا داده شده و یا تعمیر شوند تا بتوان این دوربین را روی آن نصب کرد.
  • کافی ست که از اپلیکیشن های رایگان متعددی که برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios استفاده کنید و تصاویر ضبط شده دوربین را روی موبایل تان انتقال دهید.
دوربین مداربسته یکی از پراستفاده‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات دیجیتال است. شرکت‌های فعال در این حوزه توانسته‌اند در عرض فعالیت چند ساله به یکی از پردرآمدترین و ثروتمندترین شرکت‌ها تبدیل شوند. حال که صنعت تولید و عرضه دوربین مداربسته توانسته در عصر حاضر به یکی از پرسودترین حوزه‌ها تبدیل شود، آموزش دوربین مداربسته و نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته نیز یکی از راه‌های آسان و ساده برای کسب درآمد شناخته می‌شود. این دوره با توجه به نیاز اماکن به سیستم های امنیتی مورد توجه فراوانی قرار گرفته است.

حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) / داعش حمله را به عهده گرفت  (۲۸۳ نظر)

هنگامی که سیم‌های ضبط تصویر به دستگاه DVR/NVR وصل بشوند، دستگاه به مانیتور متصل می‌شود. مانیتور جایی است که شما می‌توانید همه تصاویر ضبط شده به‌وسیله دوربین‌ها را ببینید. از معایب دوربین های بی سیم همان طور که در بالا اشاره شد می توان به ناپایداری ارتباط این دوربین ها اشاره کرد به طور مثال اگر در میانه ی راه دیواری بتنی قرار داشته باشد ممکن است اختلالاتی در ارتباط شما بوجود بیاید. مشکل دیگه ی دوربین های مداربسته بی سیم برد پایین ارسال اطلاعات این دوربین ها در مقایسه با دوربین های سیمی است که می توانند مسافت بسیار زیادی را با استفاده از کابل های شبکه پوشش دهند. دور بین مداربسته سیمی برای اتصال به دستگاه نیازمند وجود یک بستر فیزیکی یا همان کابل است.

آموزشگاه سيستم هاي امنيتي و دوربين مداربسته شيراز

این افراد باید ضمن به کار گیری تمام تلاش خود، از شیوه های بازاریابی متفاوتی استفاده کرده و در این زمینه به شیوه های انتخابی بازاریابی و معرفی محصول نیز توجه داشته و بتوانند نقدینگی خود را مدیریت کنند. همچنین، جلب توجه و اعتماد مشتری ها و در نهایت، انتخاب و فروش این دوربین با خدمات و قیمت تعیین شده ختم شود. من در مورد اموزش نصب دوربین مداربسته توی سایت های زیادی گشتم و واقعا مطلبی به خوبی و کاملی این مقاله پیدا نکردم. انتقال تصویر در دوربین های مداربسته به برند دوربین و نوع انتقال تصویر آن بستگی دارد. در ادامه قصد داریم انتقال تصویر در دوربین های مداربسته تحت شبکه، با چندی از برند های معروف را به شما عزیزان آموزش بدهیم. با استفاده از مته سوراخ‌های موردنظر را در هر مکانی که روی الگوی نصب دوربین مداربسته است را مشخص کنید و انجام دهید.