آموزش نصب دوربین مدار بسته کامل از 0 تا 100 مجتمع فنی پایتخت

در روزگاری نه چندان دور نهایت تکنولوژی در حفظ امنیت منازل، استفاده از گاوصندوق های هوشمند بود. اما امروزه عده زیادی بانصب و راه اندازی دوربین مدار بسته از منزل یا محل کار خود محافظت می کنند، دوربین های هوشمندی که حتی در شب قادر به رصد اشیا و اجسام هستند و از طریق اشعه مادون قرمز می توانند موجود زنده را از غیر زنده تشخیص دهند. اگر احساس می کنید به این حرفه علاقه مندید، یا حتی اگر در حال حاضر نصاب دوربین هستید، باید بدانید که این دوره مناسب شماست. این کلاس آموزشی برای کسانی ایده آل است که قصد ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته را دارند. جهت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته و تجهیزات آنها بهتر است از دوربین ، دستگاه ، کابل انتقال تصویر کواکسیال ، فیش BNC ، آداپتور ، و … نو استفاده نمایید تجهیزات ، به دلیل الکترونیکی بودن بسیار حساس هستند و طول عمر مفید برای آنها در نظر گرفته شده است . نصب دوربین مداربسته آنالوگ کار پیچیده ای نیست اما برای افرادی که تا به حال این کار را انجام نداده اند ممکن است پیچیده به نظر برسد.

  • بعدازاین مرحله نوبت اتصال دوربین به منبع تغذیه بوده و سپس راه‌اندازی آن است.
  • این چنین مبدلی نسبت به دمای بسیار بالای محیط در فصل تابستان مقاوم است.
  • آنها همچنین می توانند از طریق کابل جفت تابیده یا اتصالات بی سیم کار کنند، اما این وضوح کمتری را ارائه می دهد.
  • زیرا دوربین‌های سازگار با ONVIF دارای حداکثر سازگاری با اکثر نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزارهای جانبی سیستم‌های مداربسته موجود در بازار هستند.
  • یکی از آنها استفاده از دستگاه NVR است که برای ضبط و بازبینی تصاویر دوربین تحت شبکه طراحی شده است.

حتما پشت دستگاه DVR مقداری کابل برای جابه جایی اینده نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که جعبه برق به اندازه کافی بزرگ باشد تا نیاز شما را بتواند برآورده بکند. ۳- برای روشن کردن هم زمان چندین دوربین از یک جعبه برق استفاده کنید.

در دوره نصب دوربین مدار بسته فنی برق به طور کامل این موضوع آموزش داده شده است. مجتمع فنی برق دوره نصب دوربین مدار بسته را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و با اخذ مجوز از این سازمان برگزار می شود. کلیه سرفصل های آموزش نصب دوربین مدار بسته در این مجموعه متناسب با سرفصل های فنی حرفه ای و با توجه به نیازهای بازارکار تدوین شده است. شما در صورت شرکت و ثبت نام در دوره نصب دوربین مدار بسته مجتمع فنی برق تهران از صفر تا صد با این حرفه آشنا می شوید و در پایان دوره نصب دوربین مدار بسته ، می توانید آماده ورود به بازار کار شوید.

نصب دوربین مدار بسته بر روی گوشی از مراحل گوناگونی تشکیل شده است و یکی از مهم ترین سرفصل هایی است که در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته مجتمع فنی برق به طور کامل به شما آموزش داده می شود. از آنجا که هدف آموزشگاه، یادگیری کارآموزان برای ورود به بازار کار است. لذا در صورت عدم یادگیری کارآموزان طی دوره نصب دوربین مدار بسته، کارآموز می تواند به صورت رایگان در دیگر دوره نصب دوربین مدار بسته این آموزشگاه ثبت نام کند. اگر می خواهید که در دوره های آموزشی نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته شرکت نمایید، به شما توصیه می کنیم که پیش از هر چیز با مبانی الکترونیک و سیم کشی ساختمان آشنا شوید. خبر خوب اینکه شما با پرداخت کمتر از 500 هزار تومان می توانید کلیه اصول مربوط به نصب دوربین های مدار بسته را آموزش ببیند و هم زمان با مبانی الکترونیک و سیم کشی ساختمان نیز آشنا شوید. کابل دوربین مدار بستهنیست و دوربین بدون نیاز به سیم به دستگاه ضبط و نگهداری ویدئو متصل خواهد شد.

نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی یا دولتی باید توسط کارشناسان متخصص آن نصب شود تا هم از طریق نصب و کابل کشی و هم مکان نصب دوربین به درستی انتخاب و انجام شود. 10.تنظیم در DVR یا NVR اخرین گام از آموزش نصب دوربین مدار بسته میباشد که برای تشخیص حرکت، آلارم، ضبط و … انجام میشود. بدین صورت شما متوجه اختلال نشده ولی آنها به خواسته های خود میرسند. همچنین علاوه بر دقت و توجه بسیار، باید فواصل ایمنی را نیز رعایت کنید. هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته به شما خواهند گفت، که مدار ها و دوربین ها باید در نقطه بالایی نصب شده تا دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد.

آموزش مجازی

این روزها دیگر با یک مدل دوربین مدار بسته سر و کار نداریم و هر کسب و کاری بنا بر نیاز خود مدل خاصی از دوربین های مدار بسته را درخواست خواهد کرد. اداره اماکن کلیه اماکن تجاری را ملزم به نصب دوربین مدار بسته کرده است. تصور کنید که این الزام قانونی چه فضای گسترده ای برای شغل نصب دوربین به وجود خواهد آورد. مدت زمان دوره آموزش نصب دوربین آنالوگ 8 ساعت و آموزش نصب دوربین آی پی نیز 8 ساعت میباشد. قادر خواهید بود هر گونه سیستم دوربین مدار بسته ازجمله آنالوگ، HD و دیجیتال را طراحی، نصب و عیب یابی کنید. در این مقاله از سایت هپنا به تفاوت دوربین بولت با دوربین دام، انواع، قیمت و معرفی کامل دوربین مدار بسته بولت پرداخته ایم.

تا اواسط دهه 90 میلادی مدل C تنها روش سوار کردن لنز روی دوربین ها بود. اما در این دوره با معرفی مدل CS تولید کنندگان توانستند هزینه و ابعاد حسگر را کاهش دهند. البته با استفاده از حلقه مبدل C/CS امکان سوار کردن لنزهای C روی CS وجود دارد. لنزهای arya-cctv.ir 25 میلی متری (فاصله کانونی 25 میلی متری) به عنوان لنز استاندارد یا مرجع شناخته می شوند. اگر این لنز را روی حسگر 1 اینچی (دقیقا 16 میلی متری) نصب کنیم میدان دید این مجموعه لنز و دوربین مثل چشم انسان بوده و قدرت بزرگنمایی آن یک خواهد بود.

همه می خواهند دوربین امنیتی خود را از راه دور کنترل کنند و برای این کار به اتصال سیستم دوربین از طریق اینترنت، نیاز دارند. داشتن سیستم دوربین امنیتی یک طرف قضیه و ایمن نگه داشتن آن در اینترنت طرف دیگر آن است. چرا که انتقال داده های دوربین از مسیر اینترنت، باگ هایی خواهد داشت و عده ای می توانند از آن سوء استفاده کنند.

درآموزش اگر دقت کرده باشید برای اینکه تصویر از جای دیگر دیده شود،اینترنت وایفای در موبایل خاموش شد واینترنت سیم کارت یا همان دادها فعال شد. کارآموزانی که موفق به گذراندن موفق دوره های خود در مجتمع پل می شوند میتوانند مدرک تکنسین مجتمع پل ، مدرک فنی و حرفه ای که بین المللی بوده و قابلیت ترجمه دارد و نیز مدرک دانشگاهی دریافت کنند. در این جلسه با انواع دوربین ها ، انواع مختلف دید در شب برای دوربینها و تفاوتهایشان آشنا می شویم. را پوشش داده و بتوان به صورت عملی از آن در جهت نصب و راه اندازی دوربینهای شبکه استفاده نمود. سعی شده است تا در بین و انتهای این متن نیز زیر لینک هایی آورده شود که هم باعث شلوغی نشود و هم در صورت علاقه مندی بیشتر بتوانید به صورت کامل تر در صفحات دیگر از آن ها استفاده کنید.

سیم کشی دوربین مداربسته آنالوگ