آموزش نصب دوربین مدار بسته نگهبان سیستم

این نکته را هم به یاد داشته باشید که دوربین مداربسته ای که خریداری می‌کنید تا حد امکان می‌بایست از برندهای معتبر بازار از قبیل هایک ویژن، های لوک، داهوا، ورتینا و … باشد. چرا که دوربین هایی که به اصطلاح noname گفته می‌شود فاقد کیفیت و ضمانت می‌باشند. نظارت تک‌تک نقاط خانه توسط دوربین های مداربسته هم گران است و هم غیرضروری. در نتیجه نقاطی از خانه که مهم‌تر هستند و نیاز بیشتری به نظارت دارند را باید مشخص و اولیت‌بندی کنید.

  • وقتی قسمت زیادی از آسمان در دید دوربین مداربسته باشد، ممکن است تصویر اشیاء و محیط تاریک شود.
  • در این سیستم از نوع کابل‌های Cat6، Cat5e و Cat5 استفاده می‌شود.
  • تهدیدات نرم با این هدف صورت می گیرند که یک ملت از ارزش های خود دست بردارد و به ارزش های دیگران تمایل پیدا کند .
  • در این حالت یک شبکه اینترنتی داخلی راه اندازیشده و دوربین‌ها و گیرنده‌ها با کمک آن کار ارسال و دریافت و ذخیره سازی تصویر را انجام می‌دهند.
  • دوربین‌های مداربسته برای اتصال به کابل برق، دستگاه‌های ذخیره‌سازی تصاویر و اینترنت باید از سیم استفاده کنند.

ما به دلیل این‌که در حال حاضر محصولات آنالوگ قدیمی در بازار وجود ندارند(کیفیت پایینی داشتند)، هر جایی نامی از دوربین آنالوگ می‌بریم، منظورمان همان دوربین های HD نسل جدید هستند. اتصالات – برای نوع تجهیزات مورد استفاده در این مطلب ، شما باید از سه نوع اتصال استفاده کنید.همچنین به دو نوع مختلف برق (PT-3 و PT-4) و اتصالات پیچشی BNC نیاز دارید. برای هر دوربینی که نصب می کنید در واقع به دو PT-3 ، یک PT-4 و دو اتصال BNC پیچ خورده نیاز خواهید داشت. آخرین موردی که شما نیاز دارید برخی اتصالات ژل b و یک جفت سلب کننده سیم است.

هر چقدر برای دریافت نتیجه مطلوب، سیم کمتری مصرف کنید، بهتر است. توجه داشته باشید که طول سیم ها نباید از مقدار استاندارد بیشتر بشود چرا که سبب ضعیف شدن سیگنال ها و موج های تصویر می شود و در نتیجه با افت کیفیت مواجه خواهید شد. همچنین سیم های انتقال سیگنال ها و امواج ویدیویی، هیچ گاه نباید از کنار کابل های جریان بالا رد شوند و بین آن ها حداقل باید ۱۲ سانتی متر فاصله وجود داشته باشد.

با کلیک کردن روی نام آنها می‌توانید از طریق سایت داتیس به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین نحوه راه‌اندازی و استفاده از دوربین های وای فای برایتون نیز در این صفحات به طور کامل و جامع بیان شده است. منظور از سیستم انتقال تصویر، رویت تصاویر در محلی به غیر از محل DVR است. در اکثر موارد که حساسیت‌های خاص امنیتی وجود ندارد انتقال تصویر به بستر اینترنت صورت می‌پذیرد که دارای انواع مختلفی است. با کلیک روی دکمه زیر می‌توانید همه چیز را در مورد آن مطالعه کنید. اگر قصد دارید کابل اترنت خود را برای دوربین های مداربسته تحت شبکه IP سوکت بزنید، باید از کدگذاری رنگ خاصی از جفت های پیچ خورده پیروی کنید.

کتاب آموزش تعمیرات تلفن همراه و تبلت

برخی از آن‌ها با گذشت زمان و افزایش ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف دارای ورژن‌های مختلف هستند. 264 ،MPEG spinoffs ،MJPEG ، WMV ،DivX ،Sorenson 3 ،Quicktime6 ،RP 9 ،WMV 9 برخی از کدک‌هایی هستند که امروزه به کار می روند. کدک یا کدکننده یک ابزار کدگذاری است که ویدئو را پردازش کرده و آن را به شکل جریانی از بایت‌ها ذخیره می‌کند. کدک از الگوریتم‌هایی برای کاهش اندازه فایل های صوتی و تصویری نیز استفاده و سپس در زمان مورد نیاز آن را از حالت فشرده خارج می‌کند. کدک‌های مختلف هر کدام، از تکنولوژی خاصی برای رمزگذاری و فشرده کردن فایل های ویدئویی برای کاربردهای مختلف استفاده می‌کنند. بسته به نوع کدکننده، عمل کدگذاری به دو شکل با از دست دادن داده و بدون از دست دادن داده انجام می‌شود.

سپس دوربین‌ها را به یک سر کابل شبکه و سر دیگر را به NVR متصل کنید. فقط باید بدانید در نحوه اتصال دوربین ip به nvr ، اگر NVR سوئیچ داخلی نداشته باشد، نیاز است از یک سوئیچ جداگانه در زمان نصب استفاده کنیم. مشاوره، طراحی و نصب دوربین مداربسته برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک. ابتدا دوربین اریا سی سی تی وی مداربسته تحت شبکه یا دستگاه NVR مورد نظر را انتخاب کنید. (دقت کنید که دوربین مداربسته یا دستگاه NVR انتخابی باید در رنج شبکه بوده و با اینترنت ارتباط داشته باشد.) از منوی بالای نرم افزار گزینه Upgrade را انتخاب کنید. استاندارد های مختلف دوربین مداربسته دارای سیم کشی های متفاوتی هستند.

چرا توصیه می شود در این دوره دوربین مداربسته ثبت نام کنید ؟

پس از برقراری ارتباط، به سراغ دوربین(ها) و دستگاه ذخیره ساز ان وی آر می رویم. NVR ها بسته به مدل معمولا دارای یک پورت شبکه در پشت دستگاه هستند که در تصاویر بالا نمونه هایی از آن ها را دیدیم. در مرحله اول بایستی وارد صفحه تنظیمات NVR شده و به منوی شبکه وارد شوید و آی پی دستگاه، مودم و دوربین ها را در یک رنج قرار دهید. معمولا IP دوربین در پشت آن و یا کارتن آن نوشته شده، اما اگر در هر صورت قادر به مشاهده آن نبودید می توانید با استفاده از یک نرم افزار سرچ آی پی آدرس مانند IP Finder، آیپی دوربین شبکه یا دوربین ها را بدست آورید و در پیکربندی آن ها، از آن استفاده نمایید.

مطالبی که تاکنون درباره تعمیر و نصب دوربین مداربسته ترازنت کسب کردید!

شما بایستی به درستی دوربین را به منبع تغذیه متصل کنید و تنظیمات مربوط به انتقال تصویر به گوشی، کامپیوتر، تلویزیون، تنظیمات زمان، ارسال ایمیل و غیره را فعال کنید. شما همچنین میتوانید آموزشگاه های معتبری که در شیراز و فارس مشغول به فعالیت می باشند را در سایت فارس آموزش مشاهده کرده و آموزشگاه، دوره آموزشی دوربین مداربسته مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مد نظر شما می باشد را انتخاب کنید. یک آموزش اصولی دوربین باید کلیه مفاهیم موردنیاز یک کارشناس یا نصاب دوربین مداربسته را در خود داشته باشد. بیان ساده و قابل فهم، آموزش اصولی و کاربردی، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به صورت عملی از مبتدی تا حرفه ای، باید در کلاس های آموزش دوربین برای دانش پذیران بیان شود. موضوع بحث در این پارت دستگاه ضبط کننده در سیستم های دوربین مداربسته تحت شبکه یعنی NVR می باشد.