آموزش نصب دوربین مدار بسته: نکات مهم و کلیدی که باید رعایت کنید

دوربین های وایرلس برای نصب نیازی به کابل کشی ندارند و به سادگی می توان محل نصب دوربین را تغییر داد . سپس کابل برق را به دوربین وایرلس وصل می کنید و تصاویر را از طریق یک دریافت کننده بی سیم دریافت کرده و به دستگاه NVR متصل میکنید. در هنگام اتصال تغذیه به دوربین های مداربسته به پلاریته سیم برق توجه نمایید تا آسیبی به دوربین وارد نشود. بعد از انجام تمامی مراحل بالا ، سیم کشی دوربین های مداربسته به اتمام رسیده است و تنها تنظیم DVR باقی است که در قسمت بعدی به طور کامل شرح داده می شود. هنگام نصب دوربین مدار بسته نیز، با داشتن نقشه میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، کار را اجرایی کند.

  • این آموزش باید اصولی باشد و به طور عملی تمام دانش و مهارت لازم که در اثر سال ها تجربه بدست می آید را در زمان کوتاهی به شما منتقل کند.
  • که در حقیقت همان سنسورهای CMOS بوده و از نظر کیفیت مقداری بهبود یافته اند.
  • این دوره به گونه ای طراحی شده است تا به شرکت کنندگان نحوه نصب، سرویس و تعمیر سیستم هشدار نفوذ در اماکن خانگی، تجاری یا صنعتی را آموزش دهد.
  • با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به آموزشگاه مورد نظر خود به راحتی دسترسی پیدا کنید.
  • دوربین مدار بسته وای فای برای انتقال تصاویر نیازی به کابل ندارند، ان ها به راحتی می ‌توانند از طریق وای فای، تصاویر و ویدیو ها را منتقل کنند.
چرا که دسترسی به آنها از طریق سارقین راحت تر شده و طبق امورات خود، در آن اختلال ایجاد خواهند کرد. برای برخی از افراد موضوع ایجاد یک حفره بر روی دیوار تا حدی نگران کننده تصور میشود اما اینطور نیست. نگرانی لازم نیست چرا که امروزه arya-cctv.ir با استفاده کردن از تجهیزات و لوازمی همچون داکت، لوله و … یا عبور دادن سیم‌ها از کناف، ایجاد زیر نما، دو پوش، سقف‌های کاذب، همچنین سیم کشی‌های زیر زمین از اصولی ترین راه‌ها برای مخفی کردن این سیستم‌های امنیتی میباشد.

ویدئو های آموزشی مرتبط

تقریبا تمامی دستگاه ها های جدید دیجیتال مثل DVR ها و بقیه دستگاه های صوتی تصویری از قابلیت HDMI پشتیبانی می کنند. در حقیقت HDMI کابلی است که به وسیله آن می توان سیگنال های صوتی و تصویری به طور همزمان انتقال داد. VGA یک پورت تصویری آنالوگ است که امروزه دیگر در دستگاه های صوتی تصویری استفاده نمی شود و پورت مناسب و استاندارد برای اتصال به مانیتورها و ویدیو پرژکتورها است. کابل HDMI به دلیل کیفیت بالاتر نسبت به کابل VGA برای دوربین های مدار بسته مناسب است.

برق رسانی به دوربین مدار بسته

دوره دوربین مداربسته(آنالوگ،HD،تحت شبکهIP)به صورت کاملا علمی و 100% کارگاهی توسط اساتید متعهد و باتجربه برگزار می گردد. به طور کلی شما می‌توانید به عنوان نصاب دوربین‌های مدار بسته در اداره راهنمایی رانندگی مشغول به کار شده و وظیفه نصب، تعمیر و سرویس و نگهداری دوربین‌های کنترل ترافیک را داشته باشید. زمانی که یک دوربین مدار بسته در داخل یا خارج یک ساختمان، یا هر مکان دیگری نصب می شود، شروع می کند به ضبط هر آنچه که می بیند.

هرگز کابل را در فاصله 180 سانتی متری تابلو برق یا جعبه فیوز قرار ندهید. اگر در مورد دستگاه یا خط مطمئن نیستید، با ما مشورت کنید تا مهندسین فنی ما در سایت دیجی رانو در این مورد به شما کمک کنند. هرگز کابل شبکه را در کنار مسیر کابل برق عبور ندهید، زیرا میدان الکتریکی باعث ایجاد نویز و افت کیفیت در کابل دیتا شما می شود. پس از گذراندن دوره و دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای کارآموز می تواند گواهینامه خود را ترجمه و بین المللی کند.

آموزش نحوه نصب دوربین مدار بسته در 6 قدم

البته باید در نظر داشت که تصویر واقعی نبوده و در گوشه ها دارای انحنا می باشد.این نوع لنزها بیشتر برای پوشش دوربین های دیگر کاربرد دارند. طراحی سیستم ویدئویی کاملا دیجیتال با تولید دوربین های شبکه ممکن شده است. امروزه قالب های وضوح تصویر متنوعی در صنعت تولید کارت های گرافیک رایانه ها ابداع شده که همه آنها جزء استانداردهای بین المللی هستند و نسبت به قالب های قدیمی انعطاف بیشتری دارند. هیچ محل دیگری بیشتر از فرودگاه ها نیازمند استفاده از تجهیزات نظارت تصویری و امنیتی… همانطور که می بینید پروسه نصب و راه اندازی دوربین آنالوگ بسیار ساده است اما اگر چنانچه قبلا این کار را نکرده باشید ممکن است به نظر پیچیده برسد.