آموزش نصب دوربین مدار بسته شبکه IP Camera و NVR عملی آموزش نصب دوربین مدار بسته و پخش فروش عمده دوربین مداربسته،دزدگیر و درب اتوماتیک نعیم پردازش

ما در آموزشگاه با دریافت هزینه بسیار کمتری شما را وارد بازار کار خواهیم کرد. اگر می خواهید با بازار کار گسترده نصب دوربین آشنا شوید بهتر است که از نزدیک فضای کار این رشته را مشاهده نمایید. از آنجا که DVR ها و NVR ها داده های ویدئو را به طور متفاوتی اداره می کنند ، به انواع مختلف دوربین نیاز دارند. بیشتر NVR ها با دوربین های IP استفاده می شوند در حالی که DVR ها با دوربین های آنالوگ استفاده می شوند. لازم به ذکر است که یک سیستم مبتنی بر DVR یک سیستم امنیتی سیمی است ، در حالی که سیستم های NVR می توانند یک سیستم سیمی یا بی سیم باشند. دوربین های آنالوگ به کابل کشی بیشتری نسبت به دوربین های IP نیاز دارند.

آموزش دوربین مداربسته تحت شبکه

یکی از مشاغلی به صورت حرفه‌ای مورد توجه فارغ‌التحصیلان رشته‌های برق و الکترونیک قرار گرفته است، فروش، نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته می‌باشد. قیمت مناسب دوره آموزشی، موقعیت مکانی آموزشگاه، زمان بندی کلاس ها، اعتبار مدرک ارائه شده از دیگر موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. یکی از دیگر ویژگی های مهمی که یک آموزشگاه برای گذراندن دوره های دوربین مدار بسته می بایست داشته باشد بهره مندی از اساتید متخصص و با تجربه است.

حال ما در این جا به آموزش نصب دوربین مداربسته با تکتولوژی در بستر آنالوگ میپردازیم، تیم تولید محتوی زرین سیستم امیدوار است که این آموزش ها بتواند برای شما کارا و راه گشا باشد. در مورد هر گونه سؤال در مورد نحوه دقیق انجام این کار با سازنده دوربین مشورت کنید. قبل از خرید یک سیستم دوربین مداربسته، فقط به قیمت دوربین مداربسته فکر نکنید، بلکه در نظر بگیرید که آیا این سیستم دارای ویژگی‌هایی است که می‌خواهید استفاده کنید، از جمله اتصال دیجیتال. و هنگامی که قیمت‌گذاری را در نظر می‌گیرید، به عواملی مانند نگهداری و هزینه‌های رسانه‌های ذخیره‌سازی مانند هارد دیسک، فضای ذخیره‌سازی ابری یا نوار‌ها نیز فکر کنید. بسیاری از دوربین های مدار بسته قابلیت انتقال تصویر دستگاه DVR را ممکن می‌کنند.

در آموزش نصب دوربین مدار بسته ، اولین مرحله مهم مربوط به ایجاد یک نقشه از محیط است. استفاده از یک نقشه ساختمان به شما کمک می کند تا نقاط مورد نظر arya-cctv.ir را راحت تر پیدا کنید و به پروسه نصب دوربین مدار بسته سرعت ببخشید. یعنی سیم‌ها از داخل پایه عبور کرده و هیچگونه سیمی در دسترس و در دید قرار ندارد.

شماره شما با موفقیت ثبت شد

نصب دوربین در بعضی از مکان ها و موقعیت ها می تواند از نظر روانی مانع بسیاری از فعالیت های مجرمانه شود . در این مکان ها بهتر است از دوربین های بزرگ استفاده شود و دوربین در محلی نصب شود که در معرض دید کامل باشد . با تغییر مکان قرار گیری سوئیچر و NVR می توانید طول کابل های شبکه را کمتر کنید. برای دوربین های IP نیاز به یک مودم نیز خواهید داشت که باید از طریق کابل شبکه به NVR متصل شود. پس اگر توجه کافی نداشته باشید، حتی اگر بهترین دوربین را خریداری کنید؛ به بازدهی مناسبی دست نخواهید یافت.مثلا اگر این دوربین ها و تجهیزات در مکان مناسب و طبق روش اصولی نصب نشوند؛ راه را برای سارقین هموار خواهید کرد‌.

  • لازمه چنین دانشی نیز استفاده از منابع موثق یا استادان حرفه‌ای و باتجربه است.
  • در این پکیج آموزشی شما قادر خواهید بود برق دوربین های مداربسته را از پنل های خورشیدی تامین نمایید .
  • در این حالت هم می توانید دوربین مخفی نصب کنید و همچنین دوربین مشخص.
  • در ادامه قصد داریم سراغ شناخت بیشتر این تکنولوژی poe در دوربین مدار بسته و ویژگی های آن شویم.
  • با استخدام در اداره راهنمایی و رانندگی به نصب انواع دوربین ها در این اداره بپردازید.

از نصب دوربین و کابل کشی در کنار برق های فشار قوی ، ترانس های برق صنعتی ، دست گاه های جوش کاری صنعتی و دستگاه تولید امواج فرکانس بالا همانند آنتن های موبایل و … برای تامین انرژی برق دوربین های مداربسته باید به ازای هر دوربین یک آداپتور تهیه کتید یا از یک منبع تغذیه مرکزی برای تامین برق همه دوربین ها استفاده کنید. مانیتور دوربین مدار بسته خود را هر چند مدت یکبار بررسی کنید تا مطمئن شوید تصاویر واضحی در اختیار شما قرار می دهد. هر گونه شاخه یا برگی که ممکن است جلوی دید لنز دوربین را بگیرد، از لنز دوربین مداربسته دور نمایید. در صورتی که دوربین مداربسته را بدون هیچ محافظی در معرض نور خورشید، رطوبت، باران و… قرار دهید طول عمر آن به شدت کاهش می یابد در ضمن دوربین را حتمادر مکان نصب خود محکم نماییدتا در صورت وقوع زلزله و یا طوفان دچار خسارت نشود. علی‌رغم اینکه دوربین های مدار بسته در شرایط جوی مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند، اما شما نباید آنها را در معرض نور مستقیم خورشید یا زیر باران و برف قرار دهید، حتی اگر دوربین‌تان ضد آب باشد.

–  افرادی که مقیم شهر تهران نیستند چگونه در دوره آموزش دوربین مداربسته شرکت کنند؟