آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت گام به گام، 100% عملی پیشگامان برنا بنیان

این کابل از یک طرف به بخش خروجی دوربین مداربسته و از طرف دیگر به بخش ورودی دستگاه DVR متصل می گردد. برای آشنایی بیشتر با انواع دوربین ها به مقاله طبقه بندی دوربین های مداربستهمراجعه کنید. کاربرد اصلی و عمده دوربین های مدار بسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر می رود. کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس. برای نصب اداپتور دو انتخاب داریم و همان طور که قبلتر گفتیم برای متراژ بالاتر از 50 متر توصیه میشود از اداپتور جداگانه و کابل برق استفاده کنیم و از منبع تغذیه مرکزی برای متراژ پایین تر از 50 متر بهمراه کابل ترکیبی استفاده شود.

کدک های معروف در تصویر دوربین

بسیاری از موارد سرقت وجود دارد که سارقین مسلح وارد ملک شده اند و خسارات مالی و جانی به صاحبخانه و ساکنین وارد کرده اند. تمامی کارآموزان که از راه دوره آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه معرفی می شوند. تهران پایتخت یکی از بهترین هلدینگ های اموزشی در زمینه اموزش تعمیرات موبایل،اموزش تعمیرات لپ تاپ، اموزش تعمیرات کولر گازی و پکیج است. مدرک صادره از موسسه تهران پایتخت که پس از اتمام دوره به کارآموز اهدا می شود می تواند به قوی نمودن رزومه او کمک بسیاری بنماید تا به راحتی در بازار کار فعالیت کند. آموزشگاه پایتخت فناوری فعالیت خود را از سال 1389 در رشته برق و الکترونیک آغاز نمود و و پس از آن رشته های مکانیک ، تاسیسات و تعمیرات را به رشته های قابل تدریس خود افزوده و در زمینه های انجام پروژه، آموزش و فروش تا کنون فعالیت نموده است. توجه داشته باشید که اگر به جای دی سی از آداپتور به عنوان منبع تغذیه استفاده شود، احتمالاً یک جعبه مخفی در کنار دوربین وجود خواهد داشت که از طریق آداپتور دوربین به برق 220 ولت وصل می‌شود.

  • برای مدیریت و ایمنی سیم از داکت استفاده کرده آن ها را در طول مسیر میخ زده و سیم نظارت را داخل آن قرار دهید.
  • افرادی که میخواهند نصب دوربین مداربسته را آموزش ببینند لازم است که اطلاعاتی درباره فروش دوربین مداربسته تحت شبکه، انالوگ، دید در شب، بولت، دام و اسپید دام داشته باشند تا بهترین پیشنهاد را به مشتری دهند.
  • در این مقاله به بررسی مشخصات، مزایا و کاربرد لنز وریفوکال می پردازیم.
  • پیشرفت های اخیر در فناوری ساخت و یکپارچه سازی قسمت های مختلف در تراشه حسگرهای CMOS باعث شده بیش از پیش کیفیت تصویر این حسگرها به حسگرهای CCD نزدیک شود و قیمت تمام شده دوربین کاهش یابد.
با گذشت زمان و براساس نیاز بازار و با توجه به فاصله‌ی زیاد بین دوربین‌های Box و Dome، و با اصلاح یک سری از مشکلات دوربین Box و حل مشکل کاور و Outdoor، دوربین های Bullet وارد بازار شدند. مسیر سیم کشی باید تا حد ممکن کوتاه و مستقیم باشد تا کیفیت تصاویر دریافتی، استاندارد و قابل قبول شود. فکر نمیکردم که واقعا بتونم دوربین مداربستمو طبق توضیحات شما نصب و راه اندازی کنم.

آموزش دروس اول

از طرفی شما هر گونه سوالی داشتید می توانید زیر هم مقاله سوالتان را مطرح کنید، خوشحال می شوم مشکلات شما را در زمینه دوربین های مداربسته حل کنم. بسته به نوع دوربین‌ها و سیستم کاری آنها بایستی از کابل و مدار خاص آنها استفاده شود. اولین حالت که عموما در نصب دوربین‌های مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدار آنالوگ یا اچ دی است.در این حالت دوربین‌ها به وسیله کابل‌های RG۱۱، RG۶، RG۵۹ متصل می‌شوند و اتصالات دوربین و برق آن به دستگاه DVR انجام می‌شود. اساسا انتخاب محل مناسب برای موارد بالا یکی از مهمترین بخش های نصب دوربین های مداربسته به حساب می آید، و اگر در مورد محل مناسب توجه نشود حتی با دوربین های کیفیت بالا و خاص نیز نمی‌توان بازدهی مناسب را دریافت کرد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه – قدم سوم کابل کشی

اگر ارتفاع دیوار شما کمتر از 3 متر بوده و یا امکان بالا رفتن سارق از دیوار جهت خراب کاری وجود دارد می توان با افزودن ستون ها و پایه های اضافی در جهت نگهداری و امنیت بیشتر اقدام کرد . یک از مزایای دستگاه ظبط تصاویر AHD قابلیت تشخیص حرکت یا موشن دیتکت آن می باشد این قابلیت به شما این امکان را می دهد که از فضای ذخیره ساز هارد به نحو احسن استفاده شود و مدت زمان پلی بک و ذخیره فیلم ها در دستگاه DVR افزایش یابد . حال پایه دوربین را نگه داشته و به دیوار به وسیله پیچ ها نصب کرده سپس خود دوربین را به پایه، محکم پیچ کنید. با کادری مجرب آماده ارائه خدمـات فنـی در قالب مشاوره، فروش تجهیزات، اجرا و پشتیبانی پس از فروش به هموطنان عزیز میباشد.

خوشحالیم که مقاله ی آموزش نصب دوربین مداربسته واستون کاربردی بوده. خیلی خیلی خوشحالیم که مطبم ما در مورد آموزش نصب دوربین مداربسته واستون کاربردی بوده. تا به اینجا در مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه موفق شدیم سوکت را هم بزنیم و سه قدم مهم را arya-cctv.ir در زمینه آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه برداریم. اولین روش شاگردی کردن در مغازه های تخصصی نصب دوربین مدار بسته می باشد که این شیوه یادگیری بسیار طولانی مدت خواهد بود و برای کسانی که می خواهند سریع وارد بازار کار دوربین مدار بسته شوند مناسب نیست.