آموزش نصب دوربین مداربسته IP به زبان ساده

در مورد سوئیچ های manage و unmanage و تفاوت های آنها و اینکه در سیستم دوربین مداربسته ip از کدام استفاده شود . در پارت اول این جلسه در مورد خود دوربین های ip و اینکه چه تفاوت هایی با دوربین های مداربسته آنالوگ دارد، صحبت می شود. و در پایان این پارت در مورد یکی از جذاب ترین قابلیت های دوربین های آی پی به نام قابلیت poe صحبت می کنیم.

این کابل‌ها می‌توانند تصاویر دوربین تحت شبکه را به NVR انتقال دهند. پس از طی دوره آموزش نصب دوربین مداربسته میتوانید رزومه و مدرک کسب شده را برای شرکت ها و سازمان های مختلف ارسال نمایید و درخواست استخدام خود را به ثبت برسانید. همچنین میتوانید شماره تلفن خود را اریا سی سی تی وی به فروشگاه هایی که محصولات مربوط به نصب دوربین مداربسته را به فروش میرسانند بدهید تا آن ها واسطه میان شما و افرادی که قصد نصب دوربین را دارند، شوند. برای نصب دوربین های مداربسته به صورت اصولی توصیه می‌شود در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته شرکت نمایید.

ببینید | بر افراشتن چادرهای خونین زنان شهید حمله تروریستی شاهچراغ شیراز در کنار پرچم ایران

تمام مراحل انتقال تصاویر بر روی موبایل با جزئیات و کامل برای شما هنرجوی عزیز ارائه شده است. همینطور نصاب دوربین‌ مداربسته در خانه ها و مجتمع های مسکونی به فعالیت بپردازید. در بعضی از دستگاه‌های دی‌وی‌آر، باید از طریق اکانت کاربری خود در تنظیمات دستگاه دی‌وی‌آر، یک حساب کاربری ایجاد کنید که دارای مجوز ارسال اطلاعات باشد. اگر هنوز دستگاه دی وی آر خریداری نکردید، همین حالا برای خرید دستگاه DVR اقدام کنید.

– کابل کواکسیال(COAXIAL)

پس از نصب دوربین بر روی مکان مشخص شده، نوبت کابل کشی و سیم کشی می رسد. در نظر گرفتن مسافت استاندارد برای نصب، سوئیچ زدن، داکت کشی برخی از مواردی است که در این مرحله بایستی به آن توجه داشته باشید. در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته به طور کامل صفر تا صد سیم کشی و داکت کشی همچنین سوکت کابل شبکه دوربین آموزش داده می شود. انواع دوربین های مداربسته که در جزوه آموزش نصب دوربین مداربسته آورده شده است بصورت کاربردی و عملی نیز در کلاس نصب و راه اندازی وجود داشته و شما میتوانید تفاوت وزنی و ظاهری هر یک را عملا امتحان کنید. لیست کشورهای عضو سازمان جهانی کار را در این لینک ILO مشاهده نمایید.

هر کجا که هستید، در دوره 32 ساعته «آموزش دوربین مداربسته CCTV» به صورت اینترنتی یا حضوری شرکت کنید و در پایان گواهینامه وزارت علوم بگیرید. شما نیز همین حالا میتوانید جزو دانشجویان دوره 32 ساعته آموزش دوربین مداربسته CCTV باشید و گواهینامه این دوره را دریافت کنید. تنظیمات این دستگاه ها علاوه بر تضمین ذخیره سازی تصویر نقش به سزایی در تعیین کیفیت تصاویر دارند.

راه‌ها و مراحل زیادی برای نصب دوربین مداربسته وجود دارد؛ البته باید گفت که این مراحل به‌راحتی و سادگی انجام می‌شود و نیاز نیست تا سخت زیادی برای نصب دوربین بکشید. حال قصد داریم تا این مراحل را مرحله‌به‌مرحله برای شما بیان کنیم تا بتوانید با کمترین سرگردمی و به‌راحتی دوربین مداربسته را راه‌اندازی کنید. شغل نصب دوربین مدار بسته از بازار کار عالی بسیار خوبی برخوردار است.

  • همانطور که در پاراگراف های قبل نیز ذکر شد دوربین های ahd و ip برای انتقال تصویر به کابل کشی نیاز دارند.
  • این تصاویر از طریق سیم از دستگاه DVR به مانیتور منتقل شده و نمایش داده می شوند.
  • پس از انتخاب مکان مناسب دوربین را پیج و به کمک دریل در مکان انتخاب شده نصب کنید.
  • در این کتاب موارد زیر گفته شده است پیشنهاد می کنم خواندن این بخش از مقاله از دست ندهی.
  • برای جستجوی عبارت مورد نظر، حداقل 3 حرف یا عدد از عبارت را وارد نمایید.