آموزش نصب دوربین مداربسته شبکه نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه

تعداد مورد نیاز دوربین مداربسته برای نصب به وسعت محل , هدف شما از نظارت و میزان دقت مورد نیاز شما بستگی دارد . معمولا تعداد دوربین های مورد نیاز برای اجرای صحیح پروژه بعد از انجام یک جلسه بازدید و کارشناسی در محل پروژه مشخص می گردد. بنا بر نیاز مکان شما دوربین مداربسته تحت شبکه متناسب با نیاز شما در تعداد و نقاط مختلف نصب میشود. در انتهای آموزش نصب دوربین به عیب یابی گام به گام مشکلات دوربین مدرابسته و سیستم DVR در کل تمامی اجزا میپردازیم. شاید ممکن است شما دوست داشته باشید سیستم دوربین مداربسته مکانتان را خودتان نصب بنمایید.

  • سر فصل های این در حالت کلی به دو دسته آنالوگ و دوربین های تحت شبکه (IP یا Internet Protocol Camera) تقسیم می شوند.
  • برای برخی از افراد موضوع ایجاد یک حفره بر روی دیوار تا حدی نگران کننده تصور میشود اما اینطور نیست.
  • کافی است یک سر سیم را به بخش پشتی دوربین مدار بسته وصل کنید و سر دیگر که دارای دو شاخه می باشد را به پریز برق.
  • برای انتخاب مکان مناسب برای برای نصب دوربین ها باید آشنایی کامل به ساختار دوربین داشته باشید چون دوربین ها از نظر شکل و فرم تفاوت هایی دارد.
  • اکنون پس از برگزاری دوره های موفق سیستم های حفاظتی اقدام به برگزاری دوره ای متفاوت تحت عنوان نصاب حرفه ای دوربین مداربسته نموده است.
مهم ترین مشخصاتی که برای خرید دوربین مدار بسته باید به آن توجه داشته باشید شامل رزولوشن، لنز دوربین، تثبیت‌کنندگی سیگنال و .. بهترین مکان مناسب جهت نصب دستگاه مدار بسته شما محلی است که بتوان به سادگی تمامی کابل ها را به دستگاه رساند و از کابل کشی اضافه پرهیز نمود . برای نظارت کودکان و نوزادان می توان از یک الی دو دوربین مدار بسته در محیط اتاق استفاده نمود همچنین می توان از دوربین های وایرلس و بی سیم بدون نیاز به دستگاه دوربین مدار بسته در محیط اتاق استفاده نمود . نقشه نصب دوربین های محل مورد نظر را در داخل صفحه ای رسم نموده و محل قرار گیری دوربین ها را علامت بزنید با این کار می توانید تعداد دوربین ها و همچنین متراژ سیم کشی را حدس زده و از پرداخت مازاد هزینه های سیم کشی صرفه نظر نمایید . جهت هرگونه سوال در زمینه نصب و تعمیر دوربین مداربسته در رشت و دوربین مداربسته در گیلان با ما تماس بگیرید. علاوه بر مکان مورد نظر برای نصب دوربین باید بدانید که موقعیت نصب دوربین های مداربسته نیز بسیار مهم است.

دوره آموزش نصب و تعمیرات دوربین مداربسته DVR و NVR

چک کردن منبع تغذیه را میتوانید از طریق ولت متر انجام دهیم یا در صورتی که دوربین دید در شب بود میتوانید سنسور نور یا همان IR CUT آن را بپوشانید تا دید در شب دوربین فعال شود. در صورتی که مشکلی در تغذیه arya-cctv.ir وجود داشت احتمالا باید برق ورودی آداپتور یا کابل اتصال برق را چک کنید یا آداپتور را عوض کنید. ۱- بهترین زاویه برای نصب دوربین در اتاق، گوشه هایی است که دیوارها و سقف در آنجا بهم پیوسته اند.

ویدیو راهکارهای نوسان برق در دوربین مداربسته

حدود 15mm از روکش کابل کواکسیال را با ابزار مناسب از قبیل سیم چین یا انبر دست جدا کرده شیلد یا کابل توری را به هم تابیده و یک واحد نمایید حدود 5 میلیمتر از عایق داخلی مغزی را جدا نمایید. و اینکه کارشناسان نصب حتما کار حرفه ای و تر و تمیز به شما ارائه خواهند داد که این امر به خودی خود باعث جلب اطمینان شما از کارشناس نصب و کاهش هزینه ها مستلزما خواهد شد . پورت خروجی DVR را به دستگاه نمایشگری که در آن می خواهید تصاویر را نظارت کنید متصل کرده و پورت ورودی DVR را به دوربین وصل کنید. اکنون این کابل های در معرض دید را به پورت BNC وارد کرده و با پیچاندن و فشردن لوله آن، سیم ها را در آن محکم کنید. مسیری را برای همه کابل ها، از کابل دوربین ها گرفته تا واحد DVR برنامه ریزی کنید. برای مدیریت و ایمنی سیم از داکت استفاده کرده آن ها را در طول مسیر میخ زده و سیم نظارت را داخل آن قرار دهید.

حال که با اهمیت فراوان این مرحله آشنا شدید، شاید با خود فکر کنید بهتر است تمامی مراحل نصب را به یک نصاب حرفه ای واگذار کنیم. در ادامه این مقاله بیشتر به انتخاب دوربین مطلوب و نصب آن خواهیم پرداخت. عزیزانی که متمایل به حضور در کلاس آموزش نصب دوربین مداربسته در شیراز می­ باشند می توانند جهت ثبت نام با شماره زیرجهت هماهنگی تماس برقرار کنند. در این صفحه، مقالات کاربردی در خصوص آموزش دوربین مداربسته تحت شبکه، نحوه کار با دوربین مداربسته تحت شبکه، کار با منوی دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصویر، انجام تنظیمات مورد نیاز و کاربردی ازجمله تنظیم ویژگی های هوشمند دوربین برای شما قرار گرفته است. فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های نظارتی و امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران، دامنه خدمات و فروش محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم.

گام به گام دروس نهم

داعش تصویر تروریست مجری عملیات تروریستی شهر شیراز را منتشر کرد. حساب رسمی داعش در تلگرام موسوم به «ناشر نیوز» تصویر عامل عملیات تروریستی حرم شاهچراغ موسوم به أبو عائشة العُمري را منتشر کرد. سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.