آموزش نصب دوربین مداربسته دوره نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه برق الکترونیک

با مشاهده تصویر شماتیک بالا می توانید فرایند نصب را به آسانی انجام دهید. شد بنابراین می‌توان آینده روشنی را برای این گرایش فنی در نظر گرفته و یادگیری آسان با آموزش دوربین مدار بسته را سرمایه‌گذاری بلند مدتی برای مباحث آموزشی دانست. زمان‌برترین قسمت نصب دوربین‌های مداربسته مربوط به سیم‌کشی می‌شود.

دوربین مدار بسته نوعی دوربین می باشد که در فعالیت هایی چون نظارت و کنترل از آن استفاده می کنند . این دوربین دارای قابلیت ها و خصوصیاتی است که می توان به وسیله ی آن ها رفت و آمد ها در یک محیط بسته و یا باز را مشاهده کرد و جلوی بسیاری از موارد مشکوک را گرفت . شناخته شده بوده و دارای کارت نصابی دوربین مدار بسته از اتحادیه باشند.

به طور مثال دوربین نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرد و یا در معرض برخورد بارش باران باشد. طول دوره نصب دوربین مدار بسته 8 الی 10 ساعت می باشد و در دو روز برگزار می شود. درموردجواب سوالی که درایمیل فرستادید،به نظرمن مهمترین عامل موفقیت درنصب دوربین مداربسته فقط خدمات پس از فروش عالی باشد باعث موفقیت درنصب دوربین مداربسته میباشد. سلام بنظر من یکی از مهمترین عوامل موفقیت درنصب دوربین مداربسته تخصص لازم و کسب رضایت مشتری و خدمات پس از فروش ان میباشد. اگر نصب دوربین مداربسته مورد علاقه شماست و باروحیات شما سازگارست ما به شما قول میدهیم لیمو بهترین انتخاب برای شروع یادگیری این مهارت است.

دقت کنید که در نمونه NVRهای بدون “پی او یی” در صورت نیاز به استفاده از بیش از یک دوربین حتما نیاز به یک سوییچ شبکه برای جمع آوری سیگنال های دوربینها و انتقال به ذخیره ساز “ان وی ار” را خواهند داشت. برای تعمیر و باز کردن اریا سی سی تی وی این دستگاه‌ها بهترین راه، استفاده از یک متخصص یا خدمات نمایندگی است. به دلیل استفاده مداوم دوربین مداربسته از برق، احتمال وارد شدن جریان برق به بدن شما یا دریافت شوک برقی یکی از احتمالات باز کردن این دوربین‌ها است.

  • کارآموزان در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ در اصفهان تمام آموزش های لازم برای نصب دوربین مداربسته آنالوگ را به صورت صفر تا صد فرا میگیرند.
  • 5- رایانه یا تلویزیون را از طریق کابل VGA یا HDMI به دستگاه NVR متصل کنید.
  • تنظیمات اینترنت دوربین مدار بسته باید روی دستگاه‌های ذخیره‌ساز آن انجام شود.

برای شرایطی که اتصال از هر دوربین به پورت PoE دستگاه ضبط تحت شبکه ایده آل نیست ، می توانید از سوئیچ PoE برای کابل کشی خود استفاده کنید یا به شما اجازه می دهد دوربین ها در فواصل بیشتر از 100 تا 200 متر به هم متصل شوند. استفاده از سوئیچ PoE همچنین به شما امکان می دهد چندین دوربین را به یک سوئیچ متصل کرده و سپس فقط یک کابل اترنت را به شبکه ای که NVR به آن متصل شده است، وصل کنید. به عنوان نصاب ، سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته در شرکت مترو مشغول به کار شود.

توضیحات کلی و کلیدی درباره آموزش نصب دوربین مداربسته

در دوره آموزش دوربین مداربسته، اطلاعاتی درمورد سیستم‌های مداربسته و انواع تجهیزات دریافت خواهید کرد. برای حرفه‌ای‌تر شدن در این راه، قدم بعدی شامل شناخت راهکار دوربین مداربسته می‌شود. دوربین‌های مداربسته، در شرکت‌ها و مکان‌های مختلفی به کار گرفته می‌شوند.

کتاب آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته فارسی

دوربین مداربسته مخفی/ دوربین مداربسته مخفی یکی از تکنولوژی های برتر امروزی محسوب می شود زیرا با کمک دوربین مداربسته مخفی می توان فعالیت ها حرکات و گفتار افراد را بدون این که بدانند ضبط و نگهداری کنید. انتخاب محل مناسب جهت نصب دوربین از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب محل نامناسب باعث تصویر نامناسب ، افت کیفیت ، و عدم پوشش دهی فضای تصویر برداری خواهد شد . کارشناسان آریا گستر الکترونیک شما را در جهت دریافت و مشاهده وضوح اصلی دوربین های مدار بسته در تلویزیون های مختلف راهنمایی خواهند کرد . توجه داشته باشید حتما قبل از نصب سیستم های حفاظتی از سلامت دوربین ها و دستگاه و مابقی تجهیزات اطمینان خاطر حاصل نمایید چرا که بعد از نصب در صورت خرابی محصول امکان ایراد یابی بسیار سخت خواهد بود و هزینه ها و وقت را به شدت افزایش خواهد داد .

البته برای شرکت در دوره فنی حرفه ای نصب دوربین مدار بسته حتما به اعتبار آموزشگاه انتخاب شده توجه داشته باشید، چرا که بسیاری از آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته مجوز لازم را از سازمان فنی حرفه ای نداشته و همین موضوع باعث نامعتبر بودن مدرک آنها می شود. آموزشگاه فنی پارس زیر نظر این سازمان دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای را برگزار می نماید. در قسمت چهارم آموزش نصب دوربین مدار بسته ، شما باید مدار های اتصال دوربین به دی وی آر را ایجاد کنید. یکی از مواردی که در این زمینه به شما کمک می کند، مشخص کردن نوع دوربین و DVR است. دوربین های مداربسته به صورت کلی در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های آنالوگ و اچ دی تقسیم می شوند. هر کدام از این مدل ها هم یک مدار خاص داشته و به یک نحو خاص متصل می شوند.

انتقال تصویر دوربین مداربسته به روشP2P  و به روشIP  استاتیک