آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه IP ویرگول

اگر با سیم کشی و ایجاد حفره در دیوار با استفاده از دریل مشکل دارید، با یک سیم کشی حرفه‌ای تماس بگیرید. 5-1) مرکز آموزش نیراسیستم هیچ گونه مسئولیتی در مقابل موارد انضباطی شرکت کنندگان در خارج از کلاس نخواهد داشت. 4-1) در صورت وارد آمدن هرگونه خسارت به تجهیزات و سخت افزارهای کلاس، شرکت کننده موظف به پرداخت هزینه براورد شده ناشی از خسارت میباشد.

بنابراین پیش ار نصب، حتماً از اتصالات برقی خود اطمینان حاصل فرمائید. با وارد کردن این شماره در هر مرورگری می‌توانید از راه دور به دوربین مداربسته وای فای خود دسترسی پیدا کرده و تصویرش را ببینید. بنابراین در صورتیکه مهارت لازم را کسب کنید به هیچ عنوان نیازی نیست که نگران کار کردن چه در ایران و چه در خارج از کشور باشید.

تکنسین های دوربین های مداربسته، باید چه مهارت هایی داشته باشند؟

سیستم مداربسته بنابر این که برای چه مکانی نیاز دارید و چه تکنولوژی دوربین مداربسته (مقایسه دوربین مداربسته IP و AHD) را استفاده مینمایید و البته تعداد دوربین ها، متراژ کابل کشی دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته نیز تاثیر گذار است. سه حالت کلی برای تامین انرژی برق مورد نیاز دوربین مداربسته وجود دارد که در صورت انتخاب هریک نیاز به تجهیزات متناسب با خود می باشند، که به صورت کامل در مقاله ای جداگانه تحت عنوان کابل کشی دوربین مداربسته توضیح داده شده است. برخی از سیستم‌های دوربین مدار بسته از کابل کواکسیال استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از کابل USB استاندارد استفاده می‌کنند. برای تعیین نوع کابل کشی مناسب برای استفاده از سیستم خود، با اسناد ارائه شده به همراه دوربین بررسی کنید. همیشه دوربین مداربسته را طوری نصب کنید که در طول روز نور خورشید به‌طور مستقیم در لنز دوربین تابیده نشود.

پارسکدرز چی هست و چه کارهایی در اون انجام

کلیه حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت. جهاد دانشگاهی شهید بهشتی در تمام مراحل سعی داشته به عنوان پرچمدار آموزش همیشه در جهت نوآوری و رشد خلاقیت تمام علاقه مندان به دانش تلاش کند و تا به امروز به لطف خداوند متعال در این مهم موفق بوده است. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

  • ارائه خدمات به افرادی که مقیم شهر تهران نیستند در این آموزشگاه با هماهنگی های لازم صورت می پذیرد.
  • در محیطی با این معیارها، آزمایش‌ها نشان دادند که H.265+ اساسا بیت ریت مورد نیاز برای تصاویر نظارتی UHD را تا 67% نسبت به H.265 کاهش می‌دهد، در نتیجه پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز کاهش می‌یابد.
  • سایر موارد مربوط به آدرس های آی پی بصورت کامل بیان می شود و با شرکت در این دوره ، دیگر نیازی به شرکت در دوره های پیش نیاز شبکه ندارید.
  • حتی با کابل فیبر نوری می توان داده ها را با سرعت 40 G, 100 G , 400 G هم انتقال داد.

محصولاتی را مانند دوربین مدار بسته، مانیتور صنعتی و ویدئو وال، دوربین وای فای، دستگاه ضبط تصویر، آیفون تصویری و تشخیص چهره بومی در سبد کالایی خود دارد. دوربین مداربسته HD به سه دسته‌ی HDCVI، HDTVI و AHD تقسیم بندی می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از کابل کواکسیال، تصاویر دوربین های آنالوگ HD خود را دریافت کنید. در کنار کابل کواکسیال باید از کابل دیگری برای انتقال برق دوربین نیز استفاده کنید. دوربین مداربسته وظیفه‌ی انتقال تصویر از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر به‌صورت اتوماتیک و بدون نیاز به کاربر را داراست.

لنزهای قابل تنظیم که امکان تغییر فاصله کانونی و زاویه دید به صورت دستی یا اتوماتیک در آنها وجود دارد، به لنز زوم معروفند.. خوب است بدانید فاصله کانونی عدسی چشم انسان 17mm و زاویه دید آن 30 درجه است، در حالیکه یک لنز با فاصله کانونی 4mm زاویه دید 62 درجه دارد. تفاوت ساختار چشم و دوربین در امکان تغییر فاصله کانونی لنز دوربین arya-cctv.ir و ثابت ماندن فاصله کانونی چشم (حدود 17 میلی متر) است. در این روش به جای این که یک فریم به صورت کامل ذخیره شود تغییرات آن نسبت به فریم قبلی ذخیره می گردد. در فرمت MPEG اطلاعات فشرده سازی می شود و پس از انتقال از حالت فشرده خارج و استفاده می گردد. وضوح متوسط دوربین های رنگی 330TVL و وضوح بالا به بیشتر از 460TVL نیاز دارد.

اما این دوربین های تصویر خیلی مناسبتری از محیط در نور کم به شما خواهند داد که استفاده از آنها را در محیطهای کم نور بسیار مناسب می کند. برای کابل کشی دوربین های IP باید از کابل های مخصوص شبکه مانند CAT6 یا CAT5E یا CAT5 استفاده کرد . بعد باید پیچ های روی دستگاه NVR و یا DVR را باز کنید و طرف دیگر کابل را به مادربرد دستگاه متصل نمایید. بعد از قرار گیری هارد بر روی DVR و یا NVR دستگاه را دوباره پیچ کنید. در این مجموعه، آموزش نصب تمام مدل های معروف از جمله avigilion، Axis، Dahua، geovision، hikvision و… ارائه شده است. از میان قبول شدگان در آزمون و کار عملی و کارورزی افراد شایسته توسط شرکت انتخاب و در پروژه های مختلف داخل و خارج از کشور بکار گمارده خواهند شد .

آموزش نصب دوربین مداربسته (صفر تا صد)

سیستم دوربین مداربسته سیستمی است که در آن ازیک مدار بسته برای اتصال دوربین‌ها به نمایشگر استفاده شده. بستر انتقال داده در دوربین های تحت شبکه مانند بستر شبکه داده در سیستم های کامپیوتری است که این باعث می شود حجم کابل‌کشی در استفاده از دوربین های تحت شبکه کاهش بیابد. همچنین در این سیستم امکان استفاده از بسترهایی مانند فیبر نوری و لینک های رادیویی جهت انتقال داده بین دوربین و دستگاه رکوردر وجود دارد که از مزایای این نوع دوربین مدار بسته است. محل قرار گیری دستگاه رکوردر در نحوه خروجی گرفتن تصاویر زنده و تصاویر ضبط شده و همچنین امنیت سیستم پیاده سازی شده نیز تاثیر دارد.

در این نوع دوره‌ها، افراد تنها با انواع دوربین‌های مداربسته و نحوه کار با این دوربین‌ها و سیستم‌های مربوطه آشنا می‌شوند. هزینه دوره‌های غیرحرفه‌ای نسبت به نوع دیگر دوره‌ها بسیار ارزان‌تر است. یکی از مهم‌ترین نیازها در دنیای امروز احساس امنیت است و دوربین مدار بسته یکی از ابزارها برای ایجاد حس امنیت است. دوربین‌های مدار بسته انواع گوناگونی داشته و نصب هر یک نیاز به دانش آموزش نصب دوربین مدار بسته دارد. جهت رفاه حال هنرجویانی که از شهرستان در دوره نصب دوربین مدار بسته شرکت می کنند آموزشگاه خوابگاه هایی را برای هنرجویان در نزدیکی آموزشگاه و با قیمت مناسب تدراک دیده است. اساتید دوره نصب دوربین مدار بسته تجربه و تسلط کافی به مباحث نصب دوربین مدار بسته داشته و شناخت کاملی از بازار کار و نحوه ورود و درآمدزایی در آن دارند و در این زمینه می توانند مشاوره هایی برای ورود به بازار کار به شما ارائه دهند.